Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

overvurderte og undrevurderte spill.


Siterer Suppeelsker:
Citerer tradetown:
HALO 3 kan jo ikke være overvurdert når spillet virkelig er så bra som hypen vil ha det til. Har du i de heletatt spil gjennom det?


Jon_melon har Halo 3 og han mener det er overvurdert!




han har ikke live

Lagt til 2007-11-08 15:10:
nå sal jeg være fan boy : halo 3 er garantert undervurdert .
besøk datakunst-tråden på GR.dk http://www.gamereactor.dk/forum/?forum=3&thread=33290&page=1
  • 0
Siterer sumsum:
han har ikke live


Han har ikke liv? Da har faen ikke jeg liv heller. Jeg kan i det minste skrive en setning uten feil, i motsetning til deg.
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Siterer Suppeelsker:
Citerer sumsum:
han har ikke live


Han har ikke liv? Da har faen ikke jeg liv heller. Jeg kan i det minste skrive en setning uten feil, i motsetning til deg.


Tror egentlig han mente at han ikke hadde xbox live (noe jeg ikke vet om han har eller ikke), ikke at han ikke har liv
  • 0
Siterer Suppeelsker:
Citerer sumsum:
han har ikke live


Han har ikke liv? Da har faen ikke jeg liv heller. Jeg kan i det minste skrive en setning uten feil, i motsetning til deg.

hahaha, nei,nei ,nei det er noe helt annet
besøk datakunst-tråden på GR.dk http://www.gamereactor.dk/forum/?forum=3&thread=33290&page=1
  • 0
Siterer ESN17:
shadow of the collossus syntes jeg var et veldig ensformig og kjedelig spill man skal jo bare gå å drepe de collosussene som blir spillets bosser også er det ingen fiender utrolig kjedelig jeg gadd ikke mer etter 5 collossus eller noe sånt det eneste som er bra med det er grafikken men hva er vitsen hvis ikke resten er bra. (det er i hvertfall min mening)

Lagt til 2007-11-02 00:31:
twilight princess er skuffende fordi Det er alt for simpelt, både bossene og templene var ikke noen særlig utfordring og at det er en del items jeg skulle ønske var med som ikke var og omvendt, det var egentlig veldig lite og gjøre oppdragene man gjør mellom templene får å komme til neste er ikke så vanskelig også var det litt unødvendig skifting fra menneske link til ulvelink og omvendt. for ikke å nevne forventningene det gjorde skuffelsen enda større(på en dag greide jeg tre templer i ocarina of time muligens 1 1/2tempel).
Zelda twilight princess og shadow of the collossus er etter min mening veldig overvurderte spill

Det om Zelda ga egentlig ingen mening. Bortsett fra forventningen da, jeg er enig at ninty ødela da de utsatte og utsatte spillene. Men du må huske at OOT var verdens beste spill og nå (som jeg synes) fortsatt en av verdens beste. OOT kom på perfekt tidspunkt. TP var nok en skuffelse for oss gamers når det kom til utfordringen. Men jeg vil påstå at det var bedre enn å seile hele tiden (som tok inn i granskauen med tid). TWW ga nok samme følelse da det kom vil jeg da tro... Men alt i alt så er jo det brae spill! Under eller overvurdert!
:D <3<3<3
  • 0
Syntes orange box er overvurdert: Hallo! Bare 5 spill! Half life er et vanlig skytespill. TF2 er bare irreterende. Portal kan dra hjem og få orgasme i skoletimen
  • 0
Siterer Blitzkieg:
Syntes orange box er overvurdert: Hallo! Bare 5 spill! Half life er et vanlig skytespill. TF2 er bare irreterende. Portal kan dra hjem og få orgasme i skoletimen


ta det litt mer seriøst 'a!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
det er ikke bra
  • 0
forklar litt mer! 5 spill for 270kr? bare episode two er verdt mer enn det! hva er det du ikke liker? the orange box er ikke de spillene du vil nevne som overvurdert!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Ja de holder ikke mål! Jeg syntes de ikke er bra bare kjedelig!
  • 0
skal vedde mye på at du bare slenger ut noe dritt!
du har jo ingen begrunnelse!

skjerp deg!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
  • Missing Avatar
  • WES
Orange box er bra da.
Det er bare en. BARE en. Han han han, herregud jeg glemte det!
  • 0
tror dette er kødd...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
  • Missing Avatar
  • WES
Ja jeg tror du har rett
Det er bare en. BARE en. Han han han, herregud jeg glemte det!
  • 0
Siterer mrcookiepants:
1: Halo, Wow
2: CSS, BF og Pirates

Ikke hat meg everyone .


Joa jeg hater deg

Lagt til 2007-11-10 09:41:
Neida ganske så enig med de overvurderte men ikke de undervurderte
THSN FTW!!! Wii FTW! PS3 FTL! XBOX FTL! PC FTW!
  • 0
Siterer Blitzkieg:
Syntes orange box er overvurdert: Hallo! Bare 5 spill! Half life er et vanlig skytespill. TF2 er bare irreterende. Portal kan dra hjem og få orgasme i skoletimen


Da liker du ganske enkelt ikke FPS i det hele tatt.
Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!!
  • 0
  • Missing Avatar
  • M
Jeg er litt enig i at Half life og TF2 er overvurderte spill. Men Portal(som jeg synes er eneste grunn til å kjøpe orange box) er genialt. Har forklart mange ganger før hvorfor jeg ikke liker HL(blandt annet i en blogg). Men du bør definitivt komme med mer konstruktive bemerkninger.
  • 0
1. Rome total war
2. Lemmings serien

Må jo bare si at lemmings er utrolig artig
You are of the undead. Forever without hope. Forever without light.
  • 0
Siterer sumsum:
Citerer Suppeelsker:Citerer sumsum:
han har ikke live


Han har ikke liv? Da har faen ikke jeg liv heller. Jeg kan i det minste skrive en setning uten feil, i motsetning til deg.
hahaha, nei,nei ,nei det er noe helt annet


Beklager
Men jon_melon har Silver så han kan laste ned demoer. Skjønner at han ikke vil ha Gold da. Ærlig talt Betaling meg her og betaling meg der

Siterer olsenfanden:
1. Rome total war
2. Lemmings serien

Må jo bare si at lemmings er utrolig artig


Og Rome TW var undervurdert eller overvurdert? Kanskje greit å slenge med det også?
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
"Joeminator">Citerer ESN17:

Lagt til 2007-11-02 00:31:
twilight princess er skuffende fordi Det er alt for simpelt, både bossene og templene var ikke noen særlig utfordring, og at det er en del items jeg skulle ønske var med som ikke var der og noen nye som jeg synes var litt kjedelige og unødvendige(savnet mirrorshield,longshot,fire,ice og light arrow omtrent alle de gamle itemsene som ikke var med,snurrebrettet synes jeg var ganske teit). det var egentlig veldig lite og gjøre på oppdragene man gjør mellom templene, og får å komme til neste er ikke så vanskelig. også var det litt unødvendig skifting fra menneske link til ulvelink og omvendt(før man kan kontrollere forvandlingen)t. for ikke å nevne forventningene det gjorde skuffelsen enda større(på en dag greide jeg tre templer i ocarina of time muligens 1 1/2tempel).det er heller ikke magi i spillet og slutten synes jeg var dårlig.
Zelda twilight princess og shadow of the collossus er etter min mening veldig overvurderte spill

Det om Zelda ga egentlig ingen mening. Bortsett fra forventningen da, jeg er enig at ninty ødela da de utsatte og utsatte spillene. Men du må huske at OOT var verdens beste spill og nå (som jeg synes) fortsatt en av verdens beste. OOT kom på perfekt tidspunkt. TP var nok en skuffelse for oss gamers når det kom til utfordringen. Men jeg vil påstå at det var bedre enn å seile hele tiden (som tok inn i granskauen med tid). TWW ga nok samme følelse da det kom vil jeg da tro... Men alt i alt så er jo det brae spill! Under eller overvurdert!
jeg er enig i at det var bedre en wind waker, og det hadde vel noen pluss(etter min mening)
. det at man lærte seg hidden skills(jeg syns ikke det kompenserer for magi)
.historien
.ridende fektekamper(men man møter nesten ingen ridende fiender utenom ridebossene)
.bra grafikk
.bra kontroll
.det at man forvandltet seg var ganske kult
et minus som jeg glemte å nevne var et fast instrument (noen av de tingene som skuffet meg mest tror jeg)
  • 0
undervurdert spill Battlefield 2 modern combat , kjempe gøy spill me hefitg action og var mye mer balansert en orginale bf2 (selv om orginale bf2 er mye bedre da)

overvurdert spill: halo 2 (merk halo2, digget halo 1 og har ike fått spilt halo 3 nok til å utale meg)
  • 0
  • Missing Avatar
  • WES
Siterer sk8er:
undervurdert spill Battlefield 2 modern combat , kjempe gøy spill me hefitg action og var mye mer balansert en orginale bf2 (selv om orginale bf2 er mye bedre da)

overvurdert spill: halo 2 (merk halo2, digget halo 1 og har ike fått spilt halo 3 nok til å utale meg)


Syntes bf2 modern combat var kjedelig våpnene føltes ikke noe skikkelige liksom

Halo 2 var litt skuffende i forhold til eneren det siste oppdrag var drit kjedelig
Det er bare en. BARE en. Han han han, herregud jeg glemte det!
  • 0
Jeg synes Crysis er overvurdert. Skulle fått 8/10 pga. dårlige oppdrag på slutten.

Vet ikke helt hvem spill jeg synes er "undrevurderte"
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Resistance: Fall of Man, sterkt undervurdert av alle som ikke har spilt det.
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Siterer Love-PlayStation:
Resistance: Fall of Man, sterkt undervurdert av alle som ikke har spilt det.


Men spørsmålet er: Er det undrevurdert?
Nei, nå må jeg slutte å være slem
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!