Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Et spill ingen liker


Siterer Hakadalmann:
Jeg har rett, du har feil. faces of Evil er best.


Det var en setning som ikke akkurat innbyr til en god diskusjon
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
LOLOMG, jeg har plutselig fått 2 stjerner
Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!!
  • 0
Siterer Hakadalmann:
LOLOMG, jeg har plutselig fått 2 stjerner


Har det noe med denne tråden å gjøre? :d
Underneath the arcade, details collide.
  • 0
Siterer Hakadalmann:
I talk to Nintendo, they make Faces of Evil sequel.


kan du ikke bare innrømme at du tar feil. nintendo har alltid lagd de beste zelda spillene og det kommer de til å fortsette med. jeg vet ikke hvem som lagde cd-i spillene men de misslyktes fullstendig.
  • 0
De som lagde dem har hvertfall veldig god humor. Zelda-spillene tok seg selv alltid for seriøst.
Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!!
  • 0
det er jo det som gjør de orginale spillene så bra. altså at de er litt seriøse.
  • 0
De har ikke stemmer engang, bortsett fra Link's skriking
Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!!
  • 0
men det de la mest arbeid i var hvordan historien skulle bli fortalt.
  • 0
Ja, men etter N64 skulle de virkelig begynt å snakke, fordi nå blir det bare teit hvis de ikke gjør det. Hvem vil gidde å lese de 390687023967 setningene?
Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!!
  • 0
hvis de hadde begynnt å lage et zelda spill nå hvor link snakker, hadde det bare blitt litt rart egentlig. det er jo som om gordon freeman plutselig skulle begynne å snakke. det hadde blitt rart det også. man har blitt vant til at det ikke er stemmer.
  • 0
omg guys dont make war, make peace. Hver sin smak!

P.S Ocarina of time er best!
The cake is a lie!
  • 0
wow og runescape
  • 0
Siterer pederlind:
wow og runescape


2 sikre kandidater..
  • 0
Siterer Hl2 fan:
hvis de hadde begynnt å lage et zelda spill nå hvor link snakker, hadde det bare blitt litt rart egentlig. det er jo som om gordon freeman plutselig skulle begynne å snakke. det hadde blitt rart det også. man har blitt vant til at det ikke er stemmer.


Er helt eneig, men i det neste Zelda spillet håper jeg at alle snakker bortset fra Link. Funka i Oblivion og det funka i MP:3 Corruption...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer pederlind:
wow og runescape


Hva er det egentlig med folk, å poste populære spill?
Har dere ikke forstått tittelen "Et spill ingen liker" eller?

WoW er, enten du liker det eller ikke et av verdens mest populære spill..

Ikke det at jeg er noe særlig til fan av WoW, lenger.. Men folk poster jo spill som har utrolig høy popularitets faktor som bare f.. her.
  • 0
Siterer Maggot:
Citerer pederlind:wow og runescape

Hva er det egentlig med folk, å poste populære spill?
Har dere ikke forstått tittelen "Et spill ingen liker" eller?

WoW er, enten du liker det eller ikke et av verdens mest populære spill..

Ikke det at jeg er noe særlig til fan av WoW, lenger.. Men folk poster jo spill som har utrolig høy popularitets faktor som bare f.. her.


pøøøh wow er bare dårlig men alt som blir postet her så er det ihvertfall en person i verden som liker så..

INGEN SPILL BLIR LIKT AV INGEN!!! ( vil jeg tro )
  • 0
Siterer MaiztRo:
INGEN SPILL BLIR LIKT AV INGEN!!! ( vil jeg tro )


Nei.. Men det er ikke 100% bokstavelig talt heller. Med et spill ingen liker, så tenker sikkert trådstarter på spill med bare rævva karakterer, og en fanskare på unevnelig få.
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Er helt eneig, men i det neste Zelda spillet håper jeg at alle snakker bortset fra Link. Funka i Oblivion og det funka i MP:3 Corruption...


det hadde funka bra ja
  • 0
Jeg HATER WOW, har spilt det selv og ble avhengig med en gang.

Og de som spiller WOW er ikke pür gamer. De omfatter bare sin oppmerksomhet om instancer, patches, addons osv.
  • 0
Siterer Osalf:
Jeg HATER WOW, har spilt det selv og ble avhengig med en gang.

Og de som spiller WOW er ikke pür gamer. De omfatter bare sin oppmerksomhet om instancer, patches, addons osv.


Spiller du et spill - så er du gamer. WoW er et spill.
  • 0
Litt rar tråd egentlig......... det er altid noen som liker spill som andre ikke liker........ og å nevne spill som er populære er bare dumt....... denne tråden funker ikke
  • 0
Siterer Hakadalmann:
De som lagde dem har hvertfall veldig god humor. Zelda-spillene tok seg selv alltid for seriøst.


De fleste japanske spill har en tendens til å bli litt selvhøytidelige, samt ta seg selv en anelse for seriøst. Men er dette en dårlig ting?

For jeg digger det meste fra Japan, og det gjør maaange andre også.
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
Siterer Maggot:
Citerer Osalf:Jeg HATER WOW, har spilt det selv og ble avhengig med en gang.

Og de som spiller WOW er ikke pür gamer. De omfatter bare sin oppmerksomhet om instancer, patches, addons osv.

Spiller du et spill - så er du gamer. WoW er et spill.


Hvis du hadde lest teksten sto det "pür" gamer. Ergo sier jeg ikke at de som spiller WOW er gamers.
  • 0
Jeg ville vel kalt de som spiller wow gamers jeg da. Å SPILLE/GAME la os si mange timer daglig (les 24/7) går glatt under tittelen GAMER

Merk understrekingen.
PLUMBO - NORGES ORIGINALE AVLØPSÅPNER GJENNOM GENERASJONER
  • 0
  • Missing Avatar
  • WES
Siterer Hakadalmann:
LOLOMG, jeg har plutselig fått 2 stjerner


Jeg stemte på deg
Det er bare en. BARE en. Han han han, herregud jeg glemte det!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!