Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Ditt favorittspill så langt?


Heisann! Er ny her på Gamereactor, men har vært innpå siden utallige ganger i det siste og tenkte nå at jeg skulle bli medlem. Jeg vil gjerne vite på denne tråden deres favoritt spill så langt! Kan være spill fra barndommen eller nylig, you name it! Jeg kan begynne med mitt favoritt spill og jeg har jo endel favoritt spill som er fra barndommen osv, men nylig i år spilte jeg gjennom Ori and The Blind Forest og det er blitt mitt favoritt spill så langt. Har spilt flere ganger igjennom det, noe jeg ikke pleier vanligvis å gjøre med spill men dette spillet blir jeg bare ikke lei av. Så del i vei folkens!
  • 0
Hei og velkommen! Er ikke helt veteran her selv, men hyggelig med fler i forumet
Mitt favorittspill må være Batman: Arkham City eller Assassin's Creed IV: Black Flag.

Batman: Arkham City fordi nærmest alt med det spillet er så perfekt. Alt stemte til benmargen og det var så detaljert og vakkert. Jeg elsket Asylum, men City gjorde meg rett og slett ''blown away''. Fantastisk god og variert historie, i det universet jeg elsker mest på jord, Batman-universet! Arkham Knight er kanskje større og villere, men City vil alltid ha en spesiell plass i hjertet mitt.

Assassin's Creed IV: Black Flag og jeg bare klikket fra første øyeblikk jeg spilte det. Og som AC veteran sier det mye med så gode spill som AC2 og etter min mening Brotherhood og var! Er av de få som digget Assassin's Creed III, så da jeg kunne boltre meg med enda fler sjøslag og i tilegg en så stor og åpen karibisk verden ble jeg helt matt. Er nok et pluss at jeg har feriert mye i karibien, og var gøy at jeg kunne gjenbesøke ikoniske steder og byen i fortidsstil! Edward Kenway ble min favoritt snikmorder i serien og toppet med en historie som etter min mening var sterk og rørende satte dette spor til å bli ett av mine to favorittspill.
HrruGrrrBrwaa - Chewbacca 1977
Gode valg! Har personlig aldri spilt de spillene eller noen i serien men kanskje i fremtiden
  • 0
Står vel mellom hele Metal Gear Solid-serien og Xenoblade Chronicles. World of Warcraft har også en relativt stor stjerne i min bok. Har spilt det mindre og mindre de siste årene, men etter å ha spilt det ganske aktivt siden 2006, setter det sine spor.

Velkommen til forumet. Bare spør om det er noe du lurer på
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Er veldig usikker, har ekstremt mange gode minner fra barndommen. Deriblant Crash, Sly, Jax and Daxter, de første Harry Potter spillene, Goldeneye osv. Men fra nyere tid likte jeg veldig godt Batman, (asylum og city). Men må nok si at Bioshock Infinite er det som sitter sterkest. Dat ending (Y)
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
  • Los
  • Los
Dark Souls! Atmosfære, spenningen i gameplayet, lore, tight gameplay. Dark Souls har alt, og topper helt klart min liste!
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
For meg står det mellom The Elder Scrolls IV: Oblivion, MGS2: Sons of Liberty, det originale Bioshock og Red Dead Redemption. Hvilket av dem som havner øverst kan til enhver tid variere, men det er altså disse som har gjort sterkest inntrykk.

Velkommen som forumbruker!
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Er nok Metal Gear Solid 3 som står øverst hos meg, historien, karakterene og gameplayet er helt konge. For ikke å snakke om slutten. Og ikke langt bak er Dark Souls. Gameplayet og designet i det spillet er så latterlig bra gjennomført.

Føler også for å nevne Ratchet & Clank 3 og Pokemon Sapphire også, selv om det er for nostalgiske grunner.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Er nok Metal Gear Solid 3 som står øverst hos meg, historien, karakterene og gameplayet er helt konge. For ikke å snakke om slutten. Og ikke langt bak er Dark Souls. Gameplayet og designet i det spillet er så latterlig bra gjennomført.

Føler også for å nevne Ratchet & Clank 3 og Pokemon Sapphire også, selv om det er for nostalgiske grunner.



Ratchet & Clank serien står høyt på listen min også. Geniale og morsomme spill!
  • 0
  • ES
  • ES
Det med å utnevne favorittspill er vanskelig. Jeg har spilt en god del spill de siste femten årene, og noen har naturligvis gitt meg veldig gode opplevelser og så absolutt underholdt meg.

Det spillet jeg har spilt mest de siste fire, fem årene er helt klart skate 3. Det er på ingen måte et perfekt spill, men det er utrolig bra om en er skateboarder selv. Det er rett og slett en skateboarding simulator. Meeeget bra, tar meg stadig vekk en halvtime i sofaen med dette spillet. Går aldri lei. Virkelig et spill som scorer 10/10 på gameplay. Glem historie, glem grafikk, glem alt, gameplayet i seg selv er fantastisk.

Deretter vil jeg dra frem Starcraft 2, rett og slett fantastisk. Her er gameplayet fantastisk. Strategien, tempoet og holdbarheten er utømmelig. Jeg har ikke rørt singelplayeren, nei takk, kommer aldri til å røre den. Men multiplayeren leverer og leverer. Jeg liker Starcraft på samme måte som jeg liker sjakk, en blir utfordret, og kjernen i spillet er i seg selv nok til at jeg stadig vender tilbake for mer.

Til slutt vil jeg nevne battlefield-serien, den har fulgt meg gjennom mange år, og underholder meg den dag i dag. Jeg spiller nå Battlefield 4 med samme glede jeg gjorde for 12 år siden da jeg spilte Battlefield 1942. Få ting er fetere (okay, vi snakker her innenfor gaming-verdenen) enn å slå på PCen, ringe opp tre, fire kompiser på skype, for så å innta slagmarken og leke krig som vi gjorde da vi var yngre.


Heeeeelt til slutt må jeg skyte inn "Grand Theft Auto"-serien, den har fulgt meg på samme måte som Battlefield-serien. GTA har vært en snakkis siden jeg gikk på barneskolen til den dag i dag blant venner og kjente, og jeg må si at jeg føler meg som den lille sjetteklassingen jeg en gang var når jeg hører nyheter om GTA-releases.

Takk for meg.
"Always know if the juice is worth the squeeze."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!