Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilken konsoll liker du best?


Siterer Love-PlayStation:
Citerer The Heretic:
Citerer Rampage Jackson:
men hva var det jeg sa som var så ille?

Det at du ofte har hengt ut folk som idioter fordi de har andre meninger en deg hjelper jo en del.

Hoy! Pluss i boka hos meg Rampage


hve mener du?
  • 0
  • Zook
  • Zook
Fra denne generasjonen liker jeg best Playstation 3.

-Godt spillutvalg.
-Oversiktiglige og fine menyer.
-Lett forståelig vennesystem.
-Gratis online og haugevis av gratis trailere, demoer og annet.
-Stor harddisk.
osv...

Kjøpte vel PS3 mest på grunn av spillutvalget.

Uncharted
Ratchet & Clank
Metal Gear Solid 4

Killzone 2
Final Fantasy Versus XIII
Heavy Rain

osv...
You're sleeping over, right?
  • 0
PS3. Punktum.
xO
  • 0
Playstation 3 er og blir BEST wohoo
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Det er så utrolig mange som har ett godt grunnlag til hvorfor de liker en konsoll!
Hva med å heller skrive litt mer enn å skrive; "*Insert console name* er best!" Det blir så fryktelig uinteressangt. Jeg kom med en oppfordring for de som ikke la merke til det.

Siterer Zook:
Kjøpte vel PS3 mest på grunn av spillutvalget.

Xbox 360 har et mye større spillutvalg sammenlagt, så om man skal ha spillutvalg er Xbox 360 den rette konsollen å velge. Heller det at du valgte PS3 på grunn av hvilke eksklusive titler du har interesse for.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
  • Missing Avatar
  • M
Liker Xbox360. Den har de spillene jeg vil ha, den kom først(gadd ikke vente på PS3), er billig i forhold til hva du får, enkel å bruke, Xbox Live, lett å se filmer fra PC/USB, musikk og bilde, osv.
  • 0
Rampage:
Jeg liker folk som kaller andre folk idioter. Jeg kjenner meg igjen i det hele

Lagt til 2008-08-24 21:40:
Siterer The Heretic:
Det er så utrolig mange som har ett godt grunnlag til hvorfor de liker en konsoll!
Hva med å heller skrive litt mer enn å skrive; "*Insert console name* er best!" Det blir så fryktelig uinteressangt. Jeg kom med en oppfordring for de som ikke la merke til det.

Jeg prøvde iallefall litt

Siterer The Heretic:
Citerer Zook:
Kjøpte vel PS3 mest på grunn av spillutvalget.

Xbox 360 har et mye større spillutvalg sammenlagt, så om man skal ha spillutvalg er Xbox 360 den rette konsollen å velge. Heller det at du valgte PS3 på grunn av hvilke eksklusive titler du har interesse for.

Mer spill betyr ikke bedre spill. Det pleier derimot å gå den andre veien.
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Siterer Love-PlayStation:
Mer spill betyr ikke bedre spill. Det pleier derimot å gå den andre veien.

Ikke for Xbox 360. Xbox 360 har flest spill med over 90%. Merk deg at dette gjelder ikke bare totalt sett men også i forhold til anntall spill som finnes på Xboxen. Så statistisk sett har Xbox 360 flest OG best spill.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer The Heretic:
Citerer Zook:
Kjøpte vel PS3 mest på grunn av spillutvalget.

Xbox 360 har et mye større spillutvalg sammenlagt, så om man skal ha spillutvalg er Xbox 360 den rette konsollen å velge. Heller det at du valgte PS3 på grunn av hvilke eksklusive titler du har interesse for.


Ja, det var vel det jeg mente. Liker de eksklusive spillene best
You're sleeping over, right?
  • 0
ps3 og ps2.
The Simpsons!
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Uineresant at alle se små skriver "ps3!" "360!"

Vel mine favoritter gjennom all time er SNES, NES g n64. De konsollene ga meg mine all time klassikere.

Denne generasjonen er 360. Godt og oversiktlig meny system. Achivemnts, veldig godt spill utvalg og god hardware. Selv om det koster for online g litt liten hardisk men selvom. Elsker jeg den
Hasta la-vista baby!
  • 0
Eg lika best PS2. Da e ein konsoll eg e godt kjent med, har ikkje hadt nån plaga med, og har fønne spell eg lika tel. Eg synest da e kjempesynd at da e kommen ein ny konsoll, sånn at PS2en bi avleggs

Eg har nettopp prøvd X-BOX og PS3 før første gang, og der va valget enkelt: PS3. Eg tvila vældig sterkt på om eg villa ha klart å overlev med dein høge støyen fra X-Boxn, eg holdt på å bi gærn, spesielt på natta da eg naturlig nokk mått demp lydn på TVn. PS3 e lydløs i forhold tel bråkebøtta X-BOX!! Eg lika heller ikkje da at da e problema med X-BOXn (ring of death osv). Så, når eg desverre må bytt ut min trofaste PS2, bi da PS3 ( og kanskje Wii) som overtar, ikkje X-BOX.
  • 0
Har aldri hatt problemer med støyen på Xboxen. Ikke bare har jeg den bak en glassvegg. Men lyden fra TVen og musikken overdøver Xboxens lyd. Å spille uten lyd er som å spille et spill uten sjel, det blir for meg meningsløst. Så jeg vil alltid ha en eller annen form for lyd rundt meg som overdøver Xboxen.

Skulle jeg i et tilfelle spille f eks. Halo 3 multiplayer uten lyd, så legger jeg rett og slett ikke merke til Xboxen, da er jeg for konsentrert med å spille.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
noen som skal kjøpe dsi eller psp 3000?
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Siterer gnomely:
noen som skal kjøpe dsi eller psp 3000?


Jeg skal kanskje selge min gamle PSP og kjøpe PSP 3000
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
jeg fikk psp lite for noen dager siden..tror ikke jeg går for 3000. og kan man ikke spille gba spill på dsi?
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Har også hørt at man ikke kan spille gba spill på dsi...

Uansett, min favorittkonsol er helt klart den hvite boxen (360). Den har gitt meg mange timer god underholdning med fantastiske spill, og det er vel der the box brillierer. Med spill som Mass effect, Halo 3, gears of war, gears of war 2, fable 2 osv, og med den fantastiske online støtten som microsoft tilbyr sin konsoll, så mener jeg at det er den beste konsollen på markedet!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Jeg har en xbox 360, men den har det vært så mye problemer med, jeg har ikke prøvd ps3, så jeg vet ikke hva som er best!

Har fått litt lyst på den nye PSPen. Grafikken er syk til å være håndholdt!
"bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
  • 0
Grafikken er jo ikke bedre på den nye PSPen da...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
1. Xbox360
2. Nintendo Wii
3. PlayStation 3

Jeg hadde Ps1 og Ps2 før, men ble så sinnsykt lei av alle spillene som kom ut på den.
Så da prøvde jeg heller noe nytt med Xbox360
  • 0
Den nye pspen har bedere sjerm, og da blir det automatisk bedere bildekvalitet. Dessuten så mente jeg at jeg ikke gidder å kjøpe den gamle, nå som den nye har kommet! Og spilla har blitt bedere så det begynner og ligne noe nå.....
"bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
  • 0
Jeg er ikke fanboy på noen måte, men jeg sier PS3.

Mye kraft
God grafikk
Gratis PSN, med masse demoer og videoer
God og enkel meny
Bra vennesystem
Godt spillutvalg

Det er også masse ekslusive spill:

MGS4
Resistance 2
Ratchet & Clank: Tools of Destruction & Quest for Booty
Uncharted: Drake's Fortune
Heavy Rain
Final Fantasy Versus XIII

blandt annet.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Wiien har samlet mye støv siden jeg fikk PS3. Så min absolute favoritt konsoll akkurat nå er PS3. Dette "skyldes" den fantastiske grafikken, gratis online (som til gjengjeld er litt dårlig), trådløse kontrollere, de ekslusive spillene. Og ikke minst muligheten til å se Blu-Ray filmer.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
PS Fan....Så blir PS1,PS2,PS3
PSN= Bananz = Stem på meg!! vil ha 4 stjerner :O
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!