Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Nintendo Switch-tråden


Litt skuffa over E3 ettersom jeg aldri har vært fan av Metroid eller Kirby. Hadde gjerne sett at de annonserte Animal Crossing framfor Kirby da Yoshi går ut på mye av det samme, kun med et annerledes utseende og kontroll-system. Yoshi så overraskende gøy ut da og Odyssey blir fantastisk, som alle Mario-spill.

Kjøpte Switch for en ukes tid siden, og har hatt en noe problemer med den. Kontrollene mister signalet eller begynner å leve sitt eget liv med mindre jeg holder dem direkte foran konsollen kun noen få meter unna og den såkalte HD-rumblen har begynte å lage en merkelig lyd. For å være ærlig har jeg begynt å miste litt sansen for Nintendo siden Wii-U (som var en vits i mine øyne) og alt amiibostyret + ekstrakjøp. Når de releaser Mario Kart 8 på nytt til fullpris blir det for dumt. De kan å tyne penger men jeg kjøper så skal ikke si for mye. Zelda gjør konsollen verdt det for meg så langt. Det er ikke et 10/10 mesterverk i mine øyne men jeg kommer til å få mange timer ut av det, og det er garantert det største spillet noen sinne.

Har noen andre hatt problemer med Switchen sin? Noen tips til hvordan jeg kanskje kan fikse kontrollen?
  • 0
Siterer Maggot:
Litt skuffa over E3 ettersom jeg aldri har vært fan av Metroid eller Kirby. Hadde gjerne sett at de annonserte Animal Crossing framfor Kirby da Yoshi går ut på mye av det samme, kun med et annerledes utseende og kontroll-system. Yoshi så overraskende gøy ut da og Odyssey blir fantastisk, som alle Mario-spill.


Hei igjen!

Enig. Litt overraskende at de annonserte Kirby og Yoshi med så korte mellomrom, siden de virker som like spill. Jeg er ikke så glad i AC, men har sett at mange har ventet på det.

Siterer Maggot:
Kjøpte Switch for en ukes tid siden, og har hatt en noe problemer med den. Kontrollene mister signalet eller begynner å leve sitt eget liv med mindre jeg holder dem direkte foran konsollen kun noen få meter unna og den såkalte HD-rumblen har begynte å lage en merkelig lyd


Har ikke hatt så store problemer med mine, men signalet fra spakene er ikke de beste. Kroppen og hendene kan sperre for signalet. Fant en video: https://www.youtube.com/watch?v=3B6IU-1okEo
Ellers er det flere som har sendt inn spakene for reparering hos Nintendo. Det finnes DIY-videoer der ute uten at jeg har sett dem. Når det gjelder rumblen, vet jeg ikke så mye.

Siterer Maggot:
Når de releaser Mario Kart 8 på nytt til fullpris blir det for dumt.


Mange har ikke Wii U, så det er lettjente penger for Nintendo med porter. Prisen kunne vært lavere, dog.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Hei igjen!

Enig. Litt overraskende at de annonserte Kirby og Yoshi med så korte mellomrom, siden de virker som like spill. Jeg er ikke så glad i AC, men har sett at mange har ventet på det


Ahh, AC er så fantastisk. Så avslappet og koselig! Vil gå så langt som å si at det er mine favoritt-spill. Har vært det siden jeg prøvde Wild World.
Har du gitt det en skikkelig sjangs?

Blir spennende å se hva Nintendo har på lur fremover. Liker konsollen godt med unntak av de problemene jeg har med min og jeg tror den kommer til å bli bedre med årene.

Takk for linken forresten, skal se om jeg får ordnet det selv hvis ikke må jeg dra tilbake med den. Har hoppet utfor klipper og daua i kamp flere ganger fordi jeg setter bena mine opp foran kontrollen. Skal ikke være sånn!
  • 0
Siterer remote:
Innen året er omme bør de som sitter på gjerdet, gå ned fra det, ja ...


Hvorfor føler jeg at denne kommentaren er rettet mot meg?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Maggot:
Ahh, AC er så fantastisk. Så avslappet og koselig! Vil gå så langt som å si at det er mine favoritt-spill. Har vært det siden jeg prøvde Wild World.


Jeg har det ene spillet på DS som jeg har brukt en del timer på. Jeg aner ikke hvordan de nyere spillene er, men jeg må kanskje gi det en sjanse igjen. Vet ikke om jeg spilte det feil, men etter hvert ble det bare repetitivt. Men, ja, det er utrolig koselig. Så lenge muldvarpen holder seg unna.

Siterer Maggot:
Blir spennende å se hva Nintendo har på lur fremover. Liker konsollen godt med unntak av de problemene jeg har med min og jeg tror den kommer til å bli bedre med årene.


Det er utrolig kjipt med slike greier, men håper du får ordnings på det.

Siterer Crazy Kraken:
Hvorfor føler jeg at denne kommentaren er rettet mot meg?


Hehehe .............................

Den er rettet til menneskeheten på generelt basis ..................
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Siterer Maggot:Ahh, AC er så fantastisk. Så avslappet og koselig! Vil gå så langt som å si at det er mine favoritt-spill. Har vært det siden jeg prøvde Wild World.

Jeg har det ene spillet på DS som jeg har brukt en del timer på. Jeg aner ikke hvordan de nyere spillene er, men jeg må kanskje gi det en sjanse igjen. Vet ikke om jeg spilte det feil, men etter hvert ble det bare repetitivt. Men, ja, det er utrolig koselig. Så lenge muldvarpen holder seg unna.


Det er litt lite å gjøre i AC sånn sett, og et lite område man forholder seg til, men musikken og atmosfæren gjør det for meg.
Pleier å spille det litt hver dag, kanskje 30 min, og gjør de daglige gjøremålene og hva enn som foregår i byen den spesifikke dagen. Sakte men sikkert former man den landsbyen man ser for seg. Holdt på med 3DS versjonen daglig i to år!
Finnes også noen utrolige communitysider (som animalcrossingcommunity) hvor folk trader masse og spiller minispill.

Jeg tror garantert at Nintendo kommer til å slippe et AC til Switch ila 1-2 år og forhåpentligvis gjør de online funksjonen mer lett tilgjengelig. Det kan bli stort!
  • 0
Siterer remote:
Hehehe .............................

Den er rettet til menneskeheten på generelt basis ..................


Hehehehe............

Sommerferie gave til meg selv..........................?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Maggot:
Holdt på med 3DS versjonen daglig i to år!


Såpass! Det er godt gjort.

Siterer Maggot:
Jeg tror garantert at Nintendo kommer til å slippe et AC til Switch ila 1-2 år og forhåpentligvis gjør de online funksjonen mer lett tilgjengelig. Det kan bli stort!


Er nok bare et spørsmål om tid. Det kan godt hende de annonserer det neste år.

Siterer Crazy Kraken:
Sommerferie gave til meg selv..........................?


? = !
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
? = !


Jeg er redd for det ja
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Siterer Crazy Kraken:
Jeg er redd for det ja


Støtter deg i den avgjørelsen!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Fint at det ikke er så fryktelig lenge til Switch'en blir i bruk igjen. Var nesten redd den skulle støve ned til neste år.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Fint at det ikke er så fryktelig lenge til Switch'en blir i bruk igjen. Var nesten redd den skulle støve ned til neste år.


Hvis du bare spiller Zelda og Mario, blir det lenge imellom.

Selv har jeg brukt Switch-en mye. Det har kommet mye indie-snadder som jeg ennå ikke er mett på. Arms har jeg brukt noen timer på i sommer. Og i tillegg er det en demo av et tetris-spill som vi sikkert har spilt i 15 timer til sammen ... Nå er det også dlc-en til Zelda.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Var på nippet til å kjøpe Switch i går, men fant ut at det er best å vente til litt flere titler er kommet ut. Arms og Zelda, samt Mario Kart 8, er jo helt decent det, men ja venter nok til flere store titler er ute. Er sykt hvor mye kult som kommer. Metroid Prime 4, Mario Odyssey, et 3D Pokémon RPG og masse annet. Når Nintendo virkelig vil så får de det til ja. Switch kan bli en av tidenes beste konsoller med det biblioteket. Samt slenger de inn et nytt Pokémon Snap, Pikmin 4, et nytt DK, Animal Crossing og andre ting fansen har lyst på kommer Switch til å komme høyt på listen over beste konsoller! Blir så glad når jeg ser at Nintendo virkelig er tilbake. 3DS har jo være super, og Wii U hadde sine gems, men det virker som de virkelig har steppet up gamet med Switch!
  • 0
Siterer SirGalahad:
Metroid Prime 4, Mario Odyssey, et 3D Pokémon RPG og masse annet


Fire Emblem.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Fire Emblem.


Ja, det og.

Flere GODE mario sportstitler sånn som på Gamecube hadde ikke skadet.
  • 0
Har investert i Graceful Explosion Machine som har 30 % avslag. Det er et utrolig kult spill jeg vil anbefale å laste ned nå som det er litt billigere.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Sett directen fra i går? Synes det var mye snadder for Switch der. Odyssey ser veldig bra ut og ble mer imponert over Xenoblade 2. Synes det ser ganske bra ut for Switch for tiden.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Sett directen fra i går? Synes det var mye snadder for Switch der. Odyssey ser veldig bra ut og ble mer imponert over Xenoblade 2. Synes det ser ganske bra ut for Switch for tiden.


Så bare en oppsummering av alt som ble vist, men ser veldig lovende ut ja. Odyssey ser ut som det kan bli tidenes Mario-spill. Xenoblade 2 begynner og å vokse på meg.. fortsatt ikke så glad i karakterdesignet i forhold til eneren, men det får gå. Verdenen ser i hvertfall helt nydelig ut.
  • 0
Her er jeg ganske enig med SirGalahad. Super Mario Odyssey er det spillet jeg syns ser helt genialt ut. Det er bare "skyskraper" banen jeg ikke liker designet til, alt det andre ser fett ut. Xenoblade 2 derimot... Jeg klarer bare ikke det nye karakterdesignet. Noen ansikt ser helt forferdelige ut, etter min mening. Verdenen ser nydelig ut. Project Octopath Traveler ser veldig interessant ut!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Siterer Crazy Kraken:
Project Octopath Traveler ser veldig interessant ut!


Ja. Fy søren det ser kult ut. Gleder meg til det!
  • 0
Siterer SirGalahad:
Så bare en oppsummering av alt som ble vist, men ser veldig lovende ut ja. Odyssey ser ut som det kan bli tidenes Mario-spill. Xenoblade 2 begynner og å vokse på meg.. fortsatt ikke så glad i karakterdesignet i forhold til eneren, men det får gå. Verdenen ser i hvertfall helt nydelig ut.


Kan egentlig si meg enig i det du sier.

Siterer Crazy Kraken:
Project Octopath Traveler ser veldig interessant ut!


Har spilt demoen og jeg må si at jeg liker det, selv om jeg ikke er den største fanen av tur-baserte kamp-spill. Grafikken er noe for seg selv!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Men Switch må da ha det beste lanseringsåret for noen konsoll noen gang?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Men Switch må da ha det beste lanseringsåret for noen konsoll noen gang?


Ja. Tror jeg og. Lurer på hvor jævla bra biblioteket til Switch er når neste nintendo-konsoll kommer ut. Vi har sikkert så sinnssykt mye bra å se fram til
  • 0
Siterer SirGalahad:
Xenoblade 2 begynner og å vokse på meg.. fortsatt ikke så glad i karakterdesignet i forhold til eneren, men det får gå


Siterer Crazy Kraken:
Xenoblade 2 derimot... Jeg klarer bare ikke det nye karakterdesignet. Noen ansikt ser helt forferdelige ut, etter min mening.


Jeg synes fremdeles ikke det er så ille som dere skal ha det til. Men det jeg stusset litt på i den nyeste traileren, er at det nesten ser ut til at de bruker ulik grafikkstil på forskjellige karakterer. Antagonistene ligner f.eks. litt mer på karakterene fra forgjengerne, mens protagonistene har mer vinkling mot karakterdesignet fra Tales
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Jeg synes fremdeles ikke det er så ille som dere skal ha det til. Men det jeg stusset litt på i den nyeste traileren, er at det nesten ser ut til at de bruker ulik grafikkstil på forskjellige karakterer. Antagonistene ligner f.eks. litt mer på karakterene fra forgjengerne, mens protagonistene har mer vinkling mot karakterdesignet fra Tales


Hm. Det har jeg faktisk ikke lagt merke til. Skal se traileren på ny nå.

Lagt til 2017-09-17 18:43:
Nå har jeg sett den på ny, og hm skurkene ser litt bedre ut ja.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!