Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Nintendo Switch-tråden


Splatoon åpen beta til helgen. Hvem er med?

Barnevennlig paintball proppfullt av såkalte danke memer kan alle like.
''eh'' - Link
  • 0
@Subject 17: Kanskje skumbiten er der for å lage problemer?
  • 0
Siterer Subject 17:
GR la ut en artikkel om en quick fix for venstre joy-con. Tydeligvis bare en skumbit man kan fjerne. Står at Nintendo har kommet ut med "løsningen" selv. Noen som har prøvd? Virker nokså ukomplisert, men vet ikke noe om funksjonen til den skumbiten, om den har en i det hele tatt.


Har ikke hatt noen problemer med det, men det er bra dersom det er lett å fikse.

Siterer Subject 17:
Splatoon åpen beta til helgen. Hvem er med?


Skal nok få prøvd det. Når er det egentlig norsk tid?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
@IranianNosebone

Virker nesten sånn.

@remote

I morgen fra kl 12-13 og kl 15-16, hvis jeg ikke tar feil!

Så er den oppe tre ganger på lørdag, og to på søndag.
''eh'' - Link
  • 0
Siterer Subject 17:
I morgen fra kl 12-13 og kl 15-16, hvis jeg ikke tar feil!


Ifølge eshop er tidene 19-20 på fredag; 03-04, 11-12, 19-20 på lørdag GMT og 04-05 og 12-13 på lørdag BST. Vi er +1 på GMT som betyr at det er en time etter? BST er sommertid, noe som fortsatt betyr +1 time eller?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Ifølge eshop er tidene 19-20 på fredag; 03-04, 11-12, 19-20 på lørdag GMT og 04-05 og 12-13 på lørdag BST. Vi er +1 på GMT som betyr at det er en time etter? BST er sommertid, noe som fortsatt betyr +1 time eller?


Ok ok, det ga mye mer mening. Altså fra 20-21 i morgen, siden vi er en time etter. Skrur britene klokka frem en time når det er sommer? Da er det kanskje likt ?




Tidssoner er like irriterende som å prøve å få tak i støvsugerposer.
''eh'' - Link
  • 0
@Eirik

Takk!
''eh'' - Link
  • 0
Splatoon starter kl 12 og ikke 11. Infoen i artikkelen er rett og slett feil. Vi er +1 GMT.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Æsj, det hadde sneket seg inn en feil ja. Beklager den glippen.
Utrolig kjedelig og forvirrende med slike tidssoner. Hadde ikke vært noe problem å informere akkurat når det er for den tidssonen man er i.

Bedre med en time for tidlig enn en time for seint i alle fall.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Hvordan går det med Nintendo Switchen folkens?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Hvordan går det med Nintendo Switchen folkens?


Det går bra. Har fullført Zelda nå, men skaffet MK. Eksamenstid, så ikke mye spilling. Ellers vurderer jeg å kjøpe Shovel Knight etter eksamenstiden, kanskje. Og Arms hvis det får bra anmeldelser. Switch-en fungerer som den skal.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Det går bra. Har fullført Zelda nå


Kult, hva syns du? Fornøyd?

Siterer remote:
Ellers vurderer jeg å kjøpe Shovel Knight etter eksamenstiden, kanskje.


Shovel Knight vil jeg anbefale! Har spilt det på PC og syns det er utrolig bra
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Hvordan går det med Nintendo Switchen folkens?


Jeg har ikke brukt den nevneverdig etter Zelda. Som forventet egentlig. Men kjekt å ha konsollen uansett. Får håpe det ikke blir for lenge til det dukker opp noe interessant (Mario, XC2).
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Jeg har ikke brukt den nevneverdig etter Zelda.


Og hva syns du om Zelda?

Siterer Glorfindel:
Men kjekt å ha konsollen uansett. Får håpe det ikke blir for lenge til det dukker opp noe interessant (Mario, XC2).


Indeed! Men XC2 ser ut som nok et spill man kan bruke 100 timer på, så når det først kommer så har man nok mye å kose seg med
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Og hva syns du om Zelda?


Generelt sett veldig fornøyd. Å forandre litt på den klassiske Zelda-formelen føltes nokså friskt og nyskapende. Mye og gjøre, mye og utforske, samtidig som mange av de sentrale elementene i serien fremdeles er tilstede.

Om jeg skal sette fingeren på noe:

- Våpensystemet falt ikke helt i smak. Likte rett og slett ikke at våpnene gikk i stykker så fort. Uansett om du plukker opp noe lignende kort tid etter.
- Divine Beast templene var, sett over ett, ikke like spennende som templer i tidligere spill.
- Selv om musikken i spillet er god, savner jeg litt både mengden og intensiteten fra forgjengerne.

Siterer Crazy Kraken:
Indeed! Men XC2 ser ut som nok et spill man kan bruke 100 timer på, så når det først kommer så har man nok mye å kose seg med


Ja, det kan godt drøye en liten stund til
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Kult, hva syns du? Fornøyd?


10/10, ikke noe mer å lure på. Synes det er en av de beste spillene noensinne laget. Dette er virkelig et eventyrspill. Det er det som driver alt, og friheten er total. Selv om det er ting man kan plukke på, er totalopplevelsen så god at det spiller en liten rolle i den store sammenhengen.

Siterer Crazy Kraken:
Shovel Knight vil jeg anbefale! Har spilt det på PC og syns det er utrolig bra


Gleder meg allerede!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Gleder meg til å se om Nintendo kan leve opp til E3-standarden så langt ????

Lagt til 2017-06-13 00:24:
''eh'' - Link
  • 0
Siterer Subject 17:
Gleder meg til å se om Nintendo kan leve opp til E3-standarden så langt ????


Har E3-standarden vært noe særlig bra så langt da?

Jeg gleder meg veldig mye til hva Nintendo kommer til å vise. Jeg håper de viser mye nytt (som Metroid e.l.). De bør også vise bedre tredjepartsstøtte. Og så bør vi se mer av det vi allerede vet kommer (Som Mario). Jeg blir skuffet hvis de fokuserer for mye på få ting, slik som i fjor.

Hadde vært kult med Smash Switch, selv om jeg ikke ville kjøpt det selv.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Har E3-standarden vært noe særlig bra så langt da?


Nei. Lista er lagt lavt i år.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Ikke en elendig E3, men ekstremt få store overraskelser syns jeg. Og lite/ikke gameplay fra en rekke spill vi ønsker å se (TLoU2, Bloodborne2 ellerno, osv osv).
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Såeh, både Super Mario Odyssey og Xenoblade Chronicles kommer i år. Hadde egentlig ikke regnet med det. Da ble det plutselig en del spill i høst allikevel.

Og, nytt fuckings "core" Pokémon på Switch.

Og Metroid Prime 4.

Dayum Nintendo, you crazy.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Siterer Glorfindel:
Metroid Prime 4.

Tror jeg folk har ventet lenge på. Har nok store forventninger rundt seg. Men , ja nå fikk jeg enda en grunn til å skaffe switch
  • 0
Synes det var helt grei E3. Ikke så mye nytt, men veldig bra med Metroid. Hadde vært mer fornøyd dersom vi bare hadde fått sett et lite glimt fra det. Det er uansett nok å gjøre med konsollen framover. Mario ser fantastisk ut, og det er vel det første eksklusive 10/10 AAA spillet som kommer til Switch.

Siterer Xtord:
Tror jeg folk har ventet lenge på. Har nok store forventninger rundt seg. Men , ja nå fikk jeg enda en grunn til å skaffe switch


Innen året er omme bør de som sitter på gjerdet, gå ned fra det, ja ...
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!