Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Silent Hill ~ Offisiell tråd ~


Hørte at silent hill 2 og resident evil CV ble kåret til de beste horror spillen av alle tider, som er basert på Horror(only/ litt action).

Ikke noe gears greier altså.


Har spillt Resident evil 2, når jeg var 5 år hos kammeraten min hans store bror hadde kjøpt seg RE2 og det var som en film for vær dag vi spillte det.

Jeg tenker på å skaffe meg Silent hill2, hvis ikke jeg gjør det så gjør sikkert søstern min det, hun går på Spill design høu skole univesitete, og er en retro gamer.


Så er jeg heldig får jeg de fleste gamle spillene som var drit bra
Leafs Of Four It Some More.
  • 0
Silent Hill 2 er ikke veldig retro

Men det er absolutt det beste horrorspillet som er laget og i min mening er det ingenting i filmens verden som kommer i nærheten heller, det er den beste grøsseropplevelsen på tvers av alle medie.
The Dude abides. ||| http://backloggery.com/stevevice
  • 0
Jeg skulle få SH 2 for 7 euro men så klikka lillesøstra mi fordi henne ikke fikk sims 2 så faren min MÅTTE være fair ungen fikk et spill og ikke jeg
How far will you go to save someone you love? Sometimes, its better not to know.
  • 0
Hvet det ikke er retro men med tiden blir det jo retro da


Neida skal finne et fint eksemplar å prøve det.
Leafs Of Four It Some More.
  • 0
Homecoming fikk bare 6.7 fra IGN. Forskjellige karakterer til spillet 9/10 til 6/10.
Ble litt skuffet det jeg hørte fra IGN. "Ikke så mye horror og lett å få tak i skudd til våpen osv"
  • 0
Hmm, har skikkelig lyst til at femmeren skal bli bra, hadde vært koselig med god gammeldags SH atmosfære, bare overført til Xbox.
Hvis ikke har jeg flust av andre spill å velge mellom i høst.
  • 0
Siterer Master_bandit:
Homecoming fikk bare 6.7 fra IGN. Forskjellige karakterer til spillet 9/10 til 6/10.
Ble litt skuffet det jeg hørte fra IGN. "Ikke så mye horror og lett å få tak i skudd til våpen osv"


Akkurat det tror jeg kommer seg med å stille på vanskelighetsgraden hehe
The Dude abides. ||| http://backloggery.com/stevevice
  • 0
gleder meg til sh 5 tror det blir veldig bra. stemningsfull den intro delen der man ser at hovedpersonen våkner opp på veien, så ser du "welcome to silent hill"
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Med en snitt-karakter mellom 6-9 vil det jo tilsi at spillet er av god kvalitet, hvilket er nok til en liten titt for min del.
  • 0
Spill som SH må spilles hjemme til deg selv, uten å tenke over karakterer det fikk/har fått.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Har fått SH5 (Homecoming) I hus, direkte fra Kanada.

Jeg har kommet meg til Silent hill, og jeg kan si så mye at spillet er bra. Men, den er svak i forhold til de andre SH spillene. Spillet i seg selv er utrolig bra, men den blekner i forhold til helligheter som SH2.

Slossinga er veldig annerledes, og mange fiender trenger faktisk en strategi for å kunne drepes, f.eks kan bare bli skadet bakfra, eller bli skutt et spessielt sted.
det er forfriskende, men jeg savner noen ganger det gamle slossesystemet.

Historien er overraskende bra. Faktisk så bra at jeg nesten tør å påstå at jeg liker den bedre en den originale SH1 historien.
Dere vet sikkert mye om den allerede (han faren til Alex er en skikkelig drittsekk!) du får veldig mye ekstra informasjon om Alex, familien hans og hvordan det var når han var mindre hvis du utforkser absolutt alt i huset hans og rundt i byen (som forsåvidt IKKE er silent hill, men du kommer dit etterhvert).

Jeg kommer snart tilbake med en full anmeldelse.


Hvis du eier en ps3, så vil jeg absolutt anbefale å importere SH5. Hvis du bestilelr fra vgp.ca, så får du den (med frakt), for cikra 370 kr, og du slipper som regel toll med mindre de tar en stikkprøve.
Det er 370 kr, med frakt fra andre siden av verden, for et helt nytt spill. Her i norge vil den ligge på rundt 500 kr +-.
Jeg bestilte spillet på mandag, og den kom idag.
Blue letters goes here
  • 0
Heldige Satan, mitt ble stoppet av tollen men jeg tror jeg får det i løpet av neste uke.
Ble litt irritert siden jeg har spillt alle spilla
Fin beskrivelse du kom med,noe som gjør at jeg gleder meg enda mer.
  • 0
når kommer det her?..... jeg gleder meg sykt etter at jeg så en video på gametrailers om da han ankommer silent hill. jeg mangler bare sh1 så har jeg alle sh spillene.

men trist at det er UMULIG å få tak i det... må vente til jeg kan bestille selv da.
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer gnomely:
når kommer det her?


Det kommer til Europa i februar.
You're sleeping over, right?
  • 0
HVA!!!! trodde det kom på slutten av måneden her........
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer gnomely:
HVA!!!! trodde det kom på slutten av måneden her........


Det er nok blitt utsatt nok en gang.
You're sleeping over, right?
  • 0
hvorfor?! la meg gjette...OVERSETTELSE TIL DE SOM IKKE KAN ENGELSK???? (dømmer ingen.. men er litt frustrerende.)
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Silent Hill 5, ser drit bra ut !
Kanskje jeg skal kjøpe det når det kommer
"A man without a past, fights for a world without a future"
  • 0
Siterer 333-half-evil:
Silent Hill 5, ser drit bra ut !
Kanskje jeg skal kjøpe det når det kommer


Siden Mange land i europa er litt "retard's" på engelsk, tar det lang tid.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Jeg har sett walkthrough på youtube igjennom HELE spillet!
Bra spill
Hadde gitt det 9/10
"A man without a past, fights for a world without a future"
  • 0
gleder meg,gleder meg,gleder meg!!!!

har spillt en del silent hill origins nå, spiller det gjennom på 2 og en halv time. Men det er en del ekstra våpen og slutter.
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Du har noe å glede deg til ja
"A man without a past, fights for a world without a future"
  • 0
Så første parten da han kom hjem, trodde det var silent hill på starten jeg.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Nei, det er en plass som heter " Shepards Glen " tror jeg .. hvis jeg ikke husker feil da
"A man without a past, fights for a world without a future"
  • 0
Jeg bare lurer på en ting til dere som har spilt spillet allerede, er det sant at Pyramid head bare opptrer en liten gang i spillet? Der han duden sitter gjemt mens Pyrmamid head går forbi? Jeg mener å huske at jeg leste dette et sted og hvis det er sant synes jeg det er veldig skuffende.
Anyways, spillet skal nok i hus uansett, men venter nok til det kommer til Norge

Btw, vet noen hvor jeg kan bestille SH2 til xbox fra? Husker jeg spilte gjennom det hos en kompis for noen år siden, men vil veldig gjerne spille gjennom det igjen. Problemet er bare at kompisen har solgt både xbox og SH2 for lenge siden
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!