Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Splatoon-tråden (Wii U & Switch)


Siterer stikox93:
If it ain't broke. don't fix it. Gameplayet var jo for det meste det samme, irriterte meg hvordan de hadde flyttet på hoppeknappen, hver gang jeg skulle hoppe så kom kartet opp.


Hehe, da var det ikke bare meg. Vant med det fra Zelda også.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Flere som ble positivt overrasket over Salmon Run? Fikk utrolig lyst på spillet bare på grunn av det. Fikk på følelsen av at det er Splatoons svar på nazizombier. Synd det kommer så seint i sommer, men jeg tror jeg vil plukke det opp.

Her er videoen: https://www.gamereactor.no/grtv/?id=310513
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Her er en lang gameplayvideo av Salmon Rush (aka. zombie mode fra CoD): https://www.youtube.com/watch?v=6FEWv_6I7yQ

Synes det ser veldig kult ut. Håper det også kommer en endless mode.

Siterer stikox93:
Noen som har prøvd ut Paintbrushen? I såfall hvordan er den å spille med? Er litt opptatt med flytting


Den fantes i eneren også? Har aldri hatt sansen for det våpenet, men har sett flere som er gode med det.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Synes det ser veldig kult ut.


Er faktisk helt enig! Ser veldig imponerende ut! Så hva er det i spillet nå? En Singleplayer, en coop modus og den geniale multiplayer modusen fra Wii U utgaven?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Er faktisk helt enig! Ser veldig imponerende ut! Så hva er det i spillet nå? En Singleplayer, en coop modus og den geniale multiplayer modusen fra Wii U utgaven?


Ikke helt sikker, men det stemmer nok. Coop både online og offline, som du kanskje hørte. Av de klippene jeg har sett, virker singleplayeren mye bedre. Jeg spilte ikke gjennom den i eneren som jeg kan huske. Virker som det er mer fokus på action denne gangen. Det ble for mye leting i labyrintlignende greier forrige gang, synes jeg. Det håper jeg vi slipper.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Noen som har skaffet seg det? Lastet det ned i går. På eshop får man det for 500 kr.

Kunne ha funnet det ut før, men Salmon Run er forbeholdt co-op offline, og online innenfor visse tidsrom. Håper det kommer online med jevne mellomrom. Heldigvis kan man spille to sammen og det er ikke påkrevd med fire.

Lagt til 2017-07-24 12:50:
Fant ut at man kan se når de neste Salmon run-ene er på X-menyen under baner. Virker som de kjører det hver 2. eller 3. dag, noe som ikke er for ille. Den neste er i morgen fra kl. 2. Skal vente i spenning.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Selv om ingen spiller Splatoon 2 her inne, er Salmon Run verdt spillet alene, spør du meg. Har aldri klart å slutte å spille når det har vært åpent.

Det viser seg å være åpent hver 2. til 3. dag som regel, noe som er ofte nok til å gjøre det spennende.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!