Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Tomrommet mellom Bloodborne og Witcher


Tips til spill mens vi venter på 19. Mai?
  • 0
Veldig vanskelig å si uten å vite hvilke plattformer du eier,og hvilke type spill du liker.Informerer du meg om dette skal jeg komme med noen forslag du kan varme opp/fylle tiden med;D
  • 0
Souls- og Elderscrolls-seriene er favoritter, spiller mye fantasy-rpg. Plattformer er ps3 & 4
  • 0
Vet ikke om jeg vil anbefale å begynne på et nytt RPG før The Witcher. Det er kanskje bedre å bla gjennom spillsamlingen å se etter noe du kanskje ikke har fullført, eller har lyst til å småspille på nytt. Jeg for min del har plukket opp GTA V igjen.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
PS3 har salg nå og du kan få Beyond Good & Evil HD for 30 spenn. Det er et tredjepersons action adventure spill med en kul setting og fantastisk atmosfære. Tror du vil like det.
  • 0
Siterer Jurginator:
PS3 har salg nå og du kan få Beyond Good & Evil HD for 30 spenn. Det er et tredjepersons action adventure spill med en kul setting og fantastisk atmosfære. Tror du vil like det.


Takk for tips, vet ikke mye om spillet. Hvordan er det i forhold til karakterutvikling og utforskning?
  • 0
Siterer Jokernord:
Takk for tips, vet ikke mye om spillet. Hvordan er det i forhold til karakterutvikling og utforskning?

Historien er frisk og original og har noen minneverdige karakterer. Verdenen er relativt liten og består for det meste av vann med noen øyer her og der. Utforskningen i dette spillet minner mer om Zelda enn f. eks. Skyrim. Gameplayet blander stealth, combat og puzzle på en naturlig måte.
  • 0
starta med mgs serien på nytt bare for å mimre før siste kojima mgs kommer så det jeg blir å fortsette med. warframe er jo en tupe sci-fi ninja rpg. det syntes jeg var artig + det er f2p
  • 0
Med de opplysningene kommer selvsagt disse spillene opp først:

Bloodborne
Dark Souls 2: Scholar of the First Sin
Diablo 3
Fallout-spillene
Middle Earth: Shadow of Mordor
South Park:The Stick of Truth

Lurer du på mer informasjon om dem, eller kan nevne elementer du liker ekstra godt ved ulike spill er det bare å si skrive;D
  • 0
Siterer Eirik Hyldbakk Furu:
Med de opplysningene kommer selvsagt disse spillene opp først:

Bloodborne
Dark Souls 2: Scholar of the First Sin
Diablo 3
Fallout-spillene
Middle Earth: Shadow of Mordor
South Park:The Stick of Truth

Lurer du på mer informasjon om dem, eller kan nevne elementer du liker ekstra godt ved ulike spill er det bare å si skrive;D


Har spilt alle bortsett fra scholar of the first sin. Er det nok endringer fra ds2 til at det er verdt et kjøp synes du?

Diablo3 likte jeg ikke. ren knappemosing, og nye evner ble tildelt automatisk når man gikk opp i level..
Fallout er bra, men er ikke veldig glad i postapokalyptisk setting

Skal jeg nevne tre ting jeg liker ved spill så er det karakterutvikling, utforskning og gjerne en åpen verden..

Takk for feedback forresten..
  • 0
Scholar ser bedre ut, nye fiender og fiendetypene befinner seg i nye områder så personlig ville jeg nok ikke gått for et kjøp om du har spillt det før.

Med ønske om utforskning og åpen verden har du jo spill som GTA V ( verd det selv om du har spillt PS3-versjonen mener jeg ), Assassin's Creed IV: Black Flag, Far Cry 3 og 4.

Dying Light fant jeg også nokså underholdende. Utvikler din helt egen karakter og selv om det blir ganske repeterende etterhvert tror jeg det vil holde deg underholdt til den 19. siden kampsystemet og bevegelsesmekanikkene er nokså gode. Er jo på en måte pist-apokalyptisk så kanskje ikke helt for deg.

Borderlands The Handsome Collection kan jo også by på god underholdning om du liker den type humor og loot-system. Her får du to gode spill med karakterutvikling til 1000.

Har du Plus får du jo også Dishonored gratis.
  • 0
Hmm, kanskje jeg heller burde kjøpe pc, utvalget på fantasy-rpg virker mye bredere der?
  • 0
Siterer Jokernord:
utvalget på fantasy-rpg virker mye bredere der?


Nå vet jeg ikke hvor bredt du trekker ut "fantasy-rpg", men om du liker japanske rollespill, så kan du jo sjekke ut Tales spillene på PS3. Eventuelt også Lightning Returns. Der har du en relativt åpen verden.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Selv om noen betrakter dem som "knappemosende" har du jo også Child of Light og Dragon Age: Inquisition. De fleste rollespill er tilgjengelige på konsoll også så spillutvalget endrer seg nok ikke særlig, men grafisk får du jo ofte et bedre produkt

Lagt til 2015-04-28 23:55:
Og Lord of the Fallen er jo av mange betraktet som en av de bedre Souls-klonene.

Lagt til 2015-04-29 00:05:
Kjøper du pc kan du jo også spille The Witcher 1 og 2.Ville da vurdert å legge i en god del penger for å dra full nytte av dem
  • 0
Siterer Eirik Hyldbakk Furu:
Lord of the Fallen er jo av mange betraktet som en av de bedre Souls-klonene.

Kjøper du pc kan du jo også spille The Witcher 1 og 2.Ville da vurdert å legge i en god del penger for å dra full nytte av dem


Lords of the Fallen likte jeg, selv om verden var litt liten og DLCen nærmest en fornærmelse. Virkelig spent på en evt oppfølger her.

Når det gjelder Witcher 2, så registrerer jeg at det er gitt ut på xbox men ikke til ps?
  • 0
Det stemmer. Ingen av The Witcher-spillene er tilgjengelige på Sonys konsoller, men The Witcher 2 finnes på Xbox 360 også.
  • 0
Bloodborne får vel holde i knappe tre uker til tenker jeg. Selv på ng++ oppdager jeg nye ting. Dog ved noe hjelp fra nettet..
  • 0
Siterer Eirik Hyldbakk Furu:
Det stemmer. Ingen av The Witcher-spillene er tilgjengelige på Sonys konsoller, men The Witcher 2 finnes på Xbox 360 også.


Sikkert noen i vennekretsen din som har en 360, som ligger å støver ned...Da har du i alle fall noe å fylle tomrommet med.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
The Lords Of The fallen
Shadows Of Mordor(Men kun hvis du får det billig)
Pillars of Eternity

Utenom det ville jeg anbefalt og være ute i friskluft, og gjøre alt annet enn å sitte lenket til den dataskjerm
When I die I don't want no part of heaven I would not do heaven's work well I pray the devil comes and takes me To stand in the fiery furnaces of hell
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!