Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

fifa 08 eller pes 08 ??


yeah.. likte veldig veldig godt trikssystemet i FIFA 08..
  • 0
Siterer Sexy:
Citerer Paulie:
Kjøper Fifa bare for lisensene jeg. PES blir for teit når Juventus heter Torino osv.


Ikke i år


Og ikke ifjor eller året før heller. Serie A har vært lisensiert ihvertfall siden PES 5.
  • 0
PES 08 blir drit bra! Fikk nettopp demoen her i USA og ble meget imponert, nok en gang, av pes... PES 08 inneholder flere lisensierte lag enn ever, men fortsatt ikke like mange som FIFA... Får nok holde meg til "Man Red" i år og...eller vet noen om de er lisensiert i år?(ManU da altså)

Be A pro mode? Vært i PES lenge....
  • 0
JESS FATTERN RINGTE NETTOP OG HAN HAR SKAFFET PRO EVO 2008
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
HERREGUD jeg er skuffet over PES2008
det ligner jo på et PS2 spill.
PS: har det på PS3
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Det ser jævelig bra ut på 360
http://www.youtube.com/watch?v=rfc53xwEzUo
  • 0
  • xpn
  • xpn
jeg kommer til og kjøpe pes fordijeg liker følelsen best men synes det er teit med at lagene i pes heter noe helt anet en det det gjør. eksempel tyskland på pes har de bare kødde personer eksempel keeperen på tyskland i pes heter noe helt anet en kahn
  • 0
PES er bedre enn FIFA på mange deler, mens FIFA er bedre enn PES når det gjelder licenser og keeper. Men følelsen av å ta ledelsen eller skore en avgjørende mål er ubeskrivelig i PES.

Jeg har PES2008 til PS3, det er små feil når det gjelder Online-delen, men dette har Konami beklaget seg over, og dem slipper ut en Patch den 19November som vil fikse alle problemene.

Alle dere som har PES!!! Registrer dere på www.pesnorge.net Norges Største og Beste nettside for PES Fans.
YOU CANT SEE ME
  • 0
Siterer Neivler:
Synes det er litt for lett å score mål i FIFA. PES er vannskeligere og mye mer realistisk. Så du må faktisk ha litt skilz får å bli god i det(noe ikke jeg er).


har du i det hele tatt prøvd fifa 08!!? det er vanskeligere å skåre en noen gang spør du meg
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!