Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Lost odyssey


Har klart ut alt. Bokstavelig talt alt, bortsett fra noen få accessories items og den der lvl 99999 DLC bossen.
Mangler visst spell-en "reflect" og den får jeg ikke via auction huset
Også så sjekka jeg en spell, eller er det en accessorie? turn cast.. Finner den ingen plass og fant bare 1 FAQ som faktisk står noe om den: "soon in DLC" eller noe står det.
Har lasta ned begge DLC-ene jeg kunne finne til spillet, men ingen bonus spell/accessorie.
Noen som vet hvor den er? "turn cast"?

Bortsett fra dette mangler jeg egentli ingen ting, ja, ting som jeg ikke trenger da (f.eks 99 seeds -earth absorb-.. hva skal jeg med den når jeg har "quad elemental absorb")
Level 99 på Kaim og maxa ut alle skillene (bortsett fra reflect )
rundt level 70-80 på resten og Sed er på 90+.
Snart runda 100 timer med spillet. Yup, 100 timer totalt med min første save.
  • 0
Siterer Spartakus:
Det er imidlertid ganske langt mellom hvert encounter, lenger enn i noe annet JRPG jeg har spilt, noe som er positivt hvis man skal løpe gjennom en dungeon så fort som mulig men ikke så positivt hvis man skal levelgrinde og må løpe i ring i fem minutter for å starte en kamp.

Vil du si at man har behov for mye grinding for å komme seg gjennom det, da? Altså å gå inn for å sloss ekstra, i stedet for å bare ta de kampene man faller inn i mens man går mot neste mål..
Til sammenlikning opplevde jeg i Tales of Symphonia at jeg måtte grinde noe, sikkert siden jeg rett og slett ikke var flink nok til å hamre på knappene mot enkelte av bossene (og trengte derfor å ha sterkere karakterer XD)

Det med at man i det minste kan gjøre litt (som det du nevner med knapper og ringer) hjelper mye på. I Paper Mario til GC kunne man jo gjøre diverse under kampene, selv om de var turbaserte, og det var absolutt ikke ille..
  • 0
Siterer Medli:
Vil du si at man har behov for mye grinding for å komme seg gjennom det, da? Altså å gå inn for å sloss ekstra, i stedet for å bare ta de kampene man faller inn i mens man går mot neste mål..


Det er ikke nødvendig med spesielt mye grinding for å komme seg gjennom story-questen, men man kan gjøre spillet svært mye lettere på den måten, hvis det er ønskelig. Skal du ta de alternative bossene, spesielt en bestemt, kan det bli nødvendig å grinde en del.
  • 0
HVis jeg har rduced spell casting time 1 og 2 vil det bli noe bedre enn å bare ha 2'ern?
+3 Slots og +5 gir 8, men det er noen som ikke legger seg sammen, bare den høyeste som teller.
"get poor die tryin"
  • 0
Siterer hack shack:
HVis jeg har rduced spell casting time 1 og 2 vil det bli noe bedre enn å bare ha 2'ern?


Bare den høyeste som teller.

Siterer hack shack:
+3 Slots og +5 gir 8, men det er noen som ikke legger seg sammen, bare den høyeste som teller.


Nei, de skal legge seg sammen. Sikker på at du bare har overskrevet max som er på 30?
  • 0
Når jeg bruker Double Loot, gold og XP på en character, vil det gå ut over alle eller bare den som har den skillen på seg?

Vil anta at Loot og Gold er felles så da er vel også XP det. Satser på det jeg. Har altid gått med det på alle Immortale's.
"get poor die tryin"
  • 0
Siterer hack shack:
Når jeg bruker Double Loot, gold og XP på en character, vil det gå ut over alle eller bare den som har den skillen på seg?


Bare på den personen du har det på. Loot og gold blir vell felles.
  • 0
Siterer Master_bandit:
Citerer hack shack:Når jeg bruker Double Loot, gold og XP på en character, vil det gå ut over alle eller bare den som har den skillen på seg?

Bare på den personen du har det på. Loot og gold blir vell felles.


Serr? Fail Ja ja, lvl 72 med alle chars.

Spillte ikke så stor rolle, siden når man er i ToE så går gik man jo en hel LvL om gangen men etter det så teller den litt sikkert.

Mangler bare 8 seeds. Den skill master Kaim, noen som har klart den her? For å klare den må man jo nesten gjøre alt i spillet, få tak i alle accesories OSV.
"get poor die tryin"
  • 0
Siterer hack shack:
Spillte ikke så stor rolle, siden når man er i ToE så går gik man jo en hel LvL om gangen men etter det så teller den litt sikkert.


Du får en hel lvl hvis du dreper en "hellish kelolon" (Ikke mix hellish med dark kelolons fordi dark får du ikke en hel lvl fra)

Siterer hack shack:
Mangler bare 8 seeds. Den skill master Kaim, noen som har klart den her? For å klare den må man jo nesten gjøre alt i spillet, få tak i alle accesories OSV.


Yes har den. Mangler bare 2 achievements så har jeg 1100 GS. har nå 1030 GS.
Mhm tok meg laaang tid, men det er morsomt å lete litt. Å fy hvor jeg letet etter den siste seed-en. Fant ut at den var bak en poster i Uhra.
Eneste jeg mangler nå er den der treasure trove achievementen og en secret (som jeg vet hva er pga DLC-en jeg kjøpte), men den treasure trove er nesten umulig. Du skal finne ALT som du kan finne. Prode's, posters, chests, alt under vann, ALT
  • 0
Siterer Master_bandit:
Eneste jeg mangler nå er den der treasure trove achievementen og en secret (som jeg vet hva er pga DLC-en jeg kjøpte), men den treasure trove er nesten umulig. Du skal finne ALT som du kan finne. Prode's, posters, chests, alt under vann, ALT


i achievmenten så står det at man kan kjøpe det man har misset i auksjon. Hvor er den?

En ting som plager meg er at jeg aldri fikk dratt til Khent, tenkte å gjøre det etter jeg var ferdig med noe så plutselig var det ikke mulig å dra dit.
"get poor die tryin"
  • 0
Siterer hack shack:
Citerer Master_bandit:
Eneste jeg mangler nå er den der treasure trove achievementen og en secret (som jeg vet hva er pga DLC-en jeg kjøpte), men den treasure trove er nesten umulig. Du skal finne ALT som du kan finne. Prode's, posters, chests, alt under vann, ALT


i achievmenten så står det at man kan kjøpe det man har misset i auksjon. Hvor er den?


Saman. På brygga til høyre. Bak merchant-en som står når du kommer rett inn.
Men du kan bare kjøpe de som du har "mista 100%" der og ikke kjøpe ting som du kan enda finne, hvis du skjønner hva jeg mener?

Lagt til 2009-01-10 23:26:
Siterer hack shack:
En ting som plager meg er at jeg aldri fikk dratt til Khent, tenkte å gjøre det etter jeg var ferdig med noe så plutselig var det ikke mulig å dra dit.


Ikke så nøye fordi du kan kjøpe alt der fra i auction huset.
  • 0
bah, holder på å bli gærn av det jævla ToE Går jo i ring konstant jo,, eneste jeg trenger nå er å finne veien til den jævla bossen.
"get poor die tryin"
  • 0
Jeg har netopp kjøpt det, burde jeg rive av lamineringa å spille til jeg kaster opp eller bytte det inn til noe annet? (Betale 99,-)
  • 0
Siterer Zyrocz:
Jeg har netopp kjøpt det, burde jeg rive av lamineringa å spille til jeg kaster opp eller bytte det inn til noe annet? (Betale 99,-)


Eh, spill til du kaster opp, det er kanskje det beste JRPGet til 360.
  • 0
99kr? Hvorhenne? D:
  • 0
Siterer Medli:
99kr? Hvorhenne? D:


Expert
  • 0
jeg har lyst til å kjøpe Lost Odyssey men hva går det ut på egentlig?
er det bare pure slakt spill eller er det en story der?
I am a Spøkels for svingene! bare se hvor hvit je er!
  • 0
Spoiler spørsmål:

Er på disk 3 nå å har kommet til den delen hvor man finne Kaim og Sarah, men klarer bare ikke å ta den bossen, noen forslag?
Beste jeg klarte var å få bossen ned i 7000 hp (sånn ca.), men da døde jeg.
  • 0
Blir ikke tråden brukt lenger ?

Lagt til 2009-10-03 14:50:
Siterer Lord boms:
jeg har lyst til å kjøpe Lost Odyssey men hva går det ut på egentlig?
er det bare pure slakt spill eller er det en story der?


Spillet er ett helt vaneligt JRPG det vil si veldig god story, vakker musikk og turbaserte kamper
Hvis du liker Final Fantasy spillene, er Lost Odyssey ett kjøp for deg.
"A man without a past, fights for a world without a future"
  • 0
Siterer 333-half-evil:
Spillet er ett helt vaneligt JRPG det vil si veldig god story, vakker musikk og turbaserte kamper
Hvis du liker Final Fantasy spillene, er Lost Odyssey ett kjøp for deg.


Dvs. at det altså er et uvanlig JRPG, da storyen til de fleste JRPGer er under enhver kritikk.
  • 0
Tråden er død ?
Jeg er på Disk 3 på L-O
Har ikke spilt det på lenge!
Jeg er snart ferdig med JRPG spillet Infinite Undiscovery.
Så kom jeg til å tenke på Lost Odyssey.
Jeg fant det fram i hylla mi, helt støvete, jeg blåste vekk støvet og tok ut disken og plasserte den i Xbox 360 konsollen min.
Herlig følelse det er av å starte det spillet, og musikken i spillet .. aaaahh! elsker den!
Så nå skal jeg kose meg med L-O i helgen
"A man without a past, fights for a world without a future"
  • 0
Elsker hvor vanskelige LO er i forhold til andre JRPG, spillte LO for ca ett år siden, og ga opp fordi eg klart aldri de 3 tanksene på disk 4, men har starta igjen nå, blir jo vanskelig allerede på den andre bossen :o

Deilig etter å ha spillt FFxii der alt er enkelt, VELDIG enkelt xD

Lagt til 2009-11-19 09:18:
Hvor mange DLC er det til LO?, og hva inneholder de?
Just because i don`t care, doesn`t mean i don`t understand.
  • 0
Tror ikke det er noen DLC til LO
"A man without a past, fights for a world without a future"
  • 0
Siterer Winchester:
Elsker hvor vanskelige LO er i forhold til andre JRPG, spillte LO for ca ett år siden, og ga opp fordi eg klart aldri de 3 tanksene på disk 4, men har starta igjen nå, blir jo vanskelig allerede på den andre bossen :o


Det handler mer om riktig taktikk enn å grinde levels. Selv første boss dreper deg lett hvis du bare angriper. Det er sånn det skal være.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!