Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Letteste siste boss *SPOILERS*


Siste bossen på JAK 3 er så lett at det kreves skillz for å tape
If you are afraid of dying, please stay away from me :)
  • 0
Siterer Neivler:
*Spoiler* Final Fantasy 7. Du møter Sepiroth 1on1 og du kan ikke tape. Du kan bruke Limit Break, Omnislash eller bare ta defence og da counter-attaker du. Dreper han på 1 slag uansett PWND!
Han gjelder faen meg ikke som boss... Den er mer symbolsk. Det er one Winge Angel som er den ekte sistebossen på FFVII.

Jak 3 tenkte jeg aldri over som spessielt vanskelig eller lett siste boss... Helt vanlig liksom.
http://awesomeomtaler.blogspot.com/
  • 0
den siste i Zelda TP alt for lett...
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
Siterer XXassassinXX:
den siste i Zelda TP alt for lett...

Alt for lett
The Simpsons!
  • 0
Siterer Prebaland:
Siste bossen på JAK 3 er så lett at det kreves skillz for å tape


Ja, den var lam.
Heihei
  • 0
Siterer Laarz:
Citerer XXassassinXX:
den siste i Zelda TP alt for lett...

Alt for lett


ja, vannbossen var vanskeligst...
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
Jeg synes faktisk sisteboss i TLoZ: TP var ganske utfordrende, døde omtrent 2 ganger.
Letteste sisteboss noensinne er Bowser i Super Mario Galaxy.
Square Enix.
  • 0
ja, enig, den var også altfor lett
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
Half life 2 er jo ganske lett... Om det regnes som boss.
  • 0
Stort sett alle bossene i TP er lette, da! ;P Men, hmm, letteste siste boss? MÅ det være siste boss? :< Gah, greit! Ehm. Nå har jeg dårlig hukommelse når det kommer til "siste bosser" i spill, men Dark Samus i MP3: Corruption var ikke så fryktelig vanskelig. Ikke Bowser i SMG heller! ;P
Black sclera
  • 0
Fable, syns jeg er den letteste.
bare og kjøpe 100+ av red meat og health potion.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Sistebossen i Guitar Hero 3 xD
  • 0
Tok meg utrolig lang tid å klare det!

men det er umulig i virkelig heten
Leafs Of Four It Some More.
  • 0
Siterer Zafford:
Ja kan ikke si det er siste boss men prøv dette. http://www.onemorelevel.com/game/quest_for_the_crown


sliter litt på tredje level ass den er drittvanskelig
"OH FUCK IT'S A SPIDER!" "Calm down, it's just a spi... OH SHIT, THAT BITCH IS HUGE!"
  • 0
  • Missing Avatar
  • HHH
Så vanskelig at jeg måtte bruke denne walkthroughen
Hå och hej med Farbror Frej!
  • 0
De fleste bossene i Lego: Star Wars er temmelig enkle.
''Start that song, Robby, start that song! We're going to the Roadhouse, not the bathroom!''
  • 0
I hvertfall ikke siste boss på Ninja Gaiden 2 Har gitt opp å prøve xP
De letteste må være bossene i Guitar Hero 3. De er latterlige.
  • 0
Siterer Zafford:
Tok meg utrolig lang tid å klare det!



men det er umulig i virkelig heten


Klarte det på første forsøk, eller var den første lvl'en bare en tulle level
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Siste boss i Halo 2 - Legendary.
Siste boss på Diablo II (MED expansion, han som er sist på chapter 6 (Eller hva det var))
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Å gud! Det er så mange: Bowser i super mario galaxy, jak III
, achilles i Maximo, bowser i super mario sunshine (les anmeldelsen min)
Og Nok en gang Bowser i new super mario bros.
Haters gon' hate
  • 0
Siterer Christinem:
hehe. sjefen i dark resourens (?) er lett med noen av spillerne og nesten umulig med noen andre huff


Vet det, du banker ræva hanses med Eddy, men får grisedask med russern. Devil Jin er også vanskelig med noen av folka.
ASUS F3Sv - to the rescue!
  • 0
Haha...siste boss i FFX! Den var lett den!OMG! Du bare så på den og den døde

B
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
  • RDB
  • RDB
Siterer Lykkedragen:
Haha...siste boss i FFX! Den var lett den!OMG! Du bare så på den og den døde

B

Jecht i demon-faen-drep-form? Jeg måtte lvle opp litt før jeg klarte ta ham. De greiene etterpå er derimot møkkalette, ja. Men det går jo ikke ann å dø mot dem (bokstavelig talt), uansett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!