Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Letteste siste boss *SPOILERS*


siste boss i gears of war var ganske så lett...
  • 0
Jeg vet ikke om den siste levelen i Advance wars Dual Strike kan kalles boss, men noe lettere level tror jeg at jeg må lete lenge etter.
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Siste boss i The Suffering 2 til ps2. Ellers lenge siden jeg har spelt spel som er bosser i^^ Hugser ikkje om nokon lettere.
  • 0
Siste bossene i kingdom hearts generelt, de er altid jævli lette....
Du blir ikke noe penere av å være deg selv...
  • 0
COD 4?
"Right man in the wrong place can make all the difference in the world"
  • 0
Siterer nygard:
COD 4?


Hvis du regner det som en boss, så er jo den beyond lett
:temurof i rutangis
  • 0
Siste boss i Zelda: Majoras Mask, den var lett! Maske med tentakler, husker ikke hvordan man drepte den, men det var noe av det simpleste jeg har gjort.
All in all is all we are
  • 0
Siterer tcheh:
Siste bossene i kingdom hearts generelt, de er altid jævli lette....


ikke egentlig men hvis du spiller veldig mye, eller hvis du spiller på easy.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer MaiztRo:
siste boss i gears of war var ganske så lett...


Ja XD Ellers har vi jo Ganondorf i zelda TP og siste bossen i re4 XD Begge er sinnsykt skuffende.
Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod.
  • 0
Bellum i phantom hourglass var lett som en fjær.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siste boss i Uncharted: Drake's Fortune.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Mankar Camoron på Oblivion..Uff han var skuffende..Ja han er vel tenknisk sett siste boss er han ikke?
Livet er en seksuelt overført sykdom med 100 % dødelighet
  • 0
Ja XD ble jo ikke skada en gang XD
Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod.
  • 0
Siste i Ratchet and Clank 2 er dritlett, men den er søt da.
Man banker den med Rhyno på to sekunder....Hahaha!
Tar den til og med med de dårligste våpnene minus bokse hansken, lurer på om jeg tar den med Wrenchen også, Og den chainblade fyren er kul å banke med Wrenchen, da han er en dust..
Angry goat says: RAAAAAGH!
  • 0
Siterer Need for speed dude:
Siste bossen på Elder scrolls 4: Oblivion, han er vel like god som en banditt. Er faktisk litt usikker på om han var en boss, han var i iallefall sjefen over de onde.
ja herregud han var lett
R`n B get the hell away from me...
  • 0
Siterer just a guy:
Citerer Need for speed dude:
Siste bossen på Elder scrolls 4: Oblivion, han er vel like god som en banditt. Er faktisk litt usikker på om han var en boss, han var i iallefall sjefen over de onde.
ja herregud han var lett


kommer jo helt ann på hva du har av stash og skills,men som regel er det bare å hugge en øks i hode på han 10-15 ganger så dør han.
  • 0
bellum i phantom hourglass var lett. men det var en veldig flott kamp

og litt off topic, den vanskeligste bossen er dracula i castlevani circle of moon til gameboy advance.. holder på med han enda
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Siterer Thincker:
Mankar Camoron på Oblivion..Uff han var skuffende..Ja han er vel tenknisk sett siste boss er han ikke?


Ikke visst du gjør som meg og har på Hard og er i lvl 26

Men må tenkte litt på den enkleste men den vanskligste må være Gruntilda på Banjo-Kazooie!

slik jeg husker det ivertfall
Tragedie er når jeg kutter meg på fingern. Komedie er når DU ramler ned i et åpent kumlokk og dør
  • 0
Haha, lv 34 og så vidt begynt med hovedquesten, jeg tror jeg dro til shievering når jeg har levert Martin til den monke plassen....
  • 0
Ganondorf i Tp er drit lett, spesielt på Wii.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
når du skal drepe sephiroth for aller siste gang i FFVII i drømmen din :p er det mulig å dø der?
Bygones
  • 0
Siterer Spillpwnern:
Citerer MaiztRo:
siste boss i gears of war var ganske så lett...


Ja XD Ellers har vi jo Ganondorf i zelda TP og siste bossen i re4 XD Begge er sinnsykt skuffende.
Helt enig siste boss på zelda TP er LETT!!
The Simpsons!
  • 0
Final Fantasy og Kingdom Hearts spillene har ekstremt lange bosser.
They're Having So Much Fun, It's Illegal!
  • 0
Noen som sier seg enige med meg når jeg sier at siste bossen i assassin's creed gikk ned alt for lett xD?
Last night, I dreamt I ate a huge marshmallow. When I woke up my pillow was gone
  • 0
Vel, hvis Clyde i Army of Two tells som en boss, må han være blandt de enkleste siste bossene. Han har mer liv en alle andre på spillet, men det var passe lett!
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!