Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Letteste siste boss *SPOILERS*


Litt lei på hardcore og insane syns jeg, men på lavere var han piece of cake
core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower
  • 0
siste boss på fable, bare å kjøpe 50 red meat, slow time og dermed så er det bare å slå'n
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Den letteste siste bossen jeg har tatt var på oblivion!

Jeg drepte han på 6 sekunder ellerno

Det var OVERDREVENT lett
"A man without a past, fights for a world without a future"
  • 0
siste bossen på Halo 3 (Den flygende dingsen)
Jeg hadde aldri spilt Halo 3 før, og jeg og en kompis tok siste bossen på Legendary difficult uten noen problemer.
Blue letters goes here
  • 0
Jack of Blades i drageform i Fable: The Lost Chapters. Latterlig lett.
  • 0
OK, jeg må nok si at for meg tilhører dette enten Crash Bandicoot 1 eller 2. Vanskelighetsgraden på siste boss var utrolig sløv på dem.
Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!!
  • 0
KOTOR, to easy..
  • 0
Ganondorf i wind-waker!
  • 0
  • Missing Avatar
  • ISAF
Diabllo i Lord of terror samt Baal i Lord Of Destruction

Lagt til 2008-02-23 16:29:
de er ikke vanskelig pa Hell eller Nigthmare engang
Tungur Knivur
  • 0
jeg synes ar Ganondorf i ocarina of time var litt lett ,jeg mener synes noen av dere at han var vanskelig
R`n B get the hell away from me...
  • 0
Siterer Gimegkos:
siste bossen på Halo 3 (Den flygende dingsen)
Jeg hadde aldri spilt Halo 3 før, og jeg og en kompis tok siste bossen på Legendary difficult uten noen problemer.


Det er så sant. Ble så insane skuffet av den greia der. Det er vanskeligere å ta en hunter på Heroic enn den blikkboksen på legendary
Jeg sparker rompe
  • 0
Har hørt om den bossen i Halo 3... av Zero Punctuation .

"Siste boss er som 'du VS. en sjeløyd hobbit i rullestol' mens du er armert med en BFG9K"
Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!!
  • 0
Siterer Hakadalmann:
"Siste boss er som 'du VS. en sjeløyd hobbit i rullestol' mens du er armert med en BFG9K"


Haha... Nice!

Syns siste bossen i Gears i co-op er latterlig lett, men alene er den betraktelig verre.
Ralph Wiggum "Super Nintendo Chalmers? I got carsick in your office"
  • 0
R:FoM, vet ikkje om det kan kalles enn boss engang? kjempelett på co-op, men VELDIG gøy : )
God of war 2 bossen, zevs, var jo også veldig lett da . men leste noen her smo sa ares fra goW 1 var lett? slet i flere timer med han på very hard ;b
Im sorry, i can`t hear you over the sound of how awesome i am
  • 0
ganondorf fra wind waker (men kampen var lækker )
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Siterer Hakadalmann:
Har hørt om den bossen i Halo 3... av Zero Punctuation .

"Siste boss er som 'du VS. en sjeløyd hobbit i rullestol' mens du er armert med en BFG9K"


Hehe! Husker det ja, men husk Halo er jo ikke egentlig en bossfight serie. (det er ingen ordentlige bosser borsett fra slutten av 2ern og den på slutten av 3ern er der bare så du skal gjøre det selv. (klarte det selv på første forsøk på legendary...)
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Jeg synes det er stress i God of war når man skal beskytte dama til Kratos fra kloningene.

Ellers synes jeg at siste boss i Unreal er noe dritt, bossene i Jak and Daxter er simple, Crew er easy å ta, og det er ikke vanskelig å kverke Erol i Jak 3 heller.
Digger første oppdrag med Sandsharken i Jak 3, lar liksom giga metalheadsene sparke meg rundt som en ball, om å bli sparket lengst mulig.

Siste boss i Heavenly sword er stress da du må ta forskjelige blokerings metoder for å ta de skyte angrepene til Bohan som er i de forskjellige fargene.Stress å sleng tilbake, pleier å dævve på han hele tiden på grunn av det.
Angry goat says: RAAAAAGH!
  • 0
Siste bossen på Elder scrolls 4: Oblivion, han er vel like god som en banditt. Er faktisk litt usikker på om han var en boss, han var i iallefall sjefen over de onde.
This city's is burning "it's not my burden" (Letterbomb, Green Day)
  • 0
ser det er flere som sier Gannondorf fra wind waker og jeg er helt enig!

eller kanskje Gud i The Simpsons game! hehe
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Siste Bowser på Super Mario Galaxy er ganske lett.
..eneste som skuffa meg litt med det spillet.

Men du får nok av utfordring hvis du skal samle alle stjernene da, og det har jeg klart! *Yeey!*
  • 0
Letteste må vel være den i Oblivion. Klarte på first try og eide den, emn jeg hadde et gankse fint gear på warrioren min
:temurof i rutangis
  • 0
Siterer Knight of the blades:
Letteste må vel være den i Oblivion. Klarte på first try og eide den, emn jeg hadde et gankse fint gear på warrioren min


Enig der...man kan nesten ikke kalle det en Boss hehe.-..

Jeg trodde han skulle være kjempe vanskelig jeg da
"A man without a past, fights for a world without a future"
  • 0
Bossen i uncharted er kul, men ikke hard.

Og så har vi blekksprut dyret i God of war 2, den er kul.
Angry goat says: RAAAAAGH!
  • 0
Verdens enkleste boss er siste bossen i Spyro Enter Dragon fly.
Nest enkeste må være siste bossen Ringenes Herre atter en Konge var jo ganske utrolig lett..
  • 0
Hmm.. Magruder på Gun er ikke spesielt vanskelig å slå!
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!