Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Letteste siste boss *SPOILERS*


vel da gir jeg deg en unnskyldning RDB... var bare det at du skrev du klarte det lett på 1 forsøk.. jeg hadde problemer på normal når jeg prøvde det for første gang så jeg antok at du spillte på easy... (sorry, du er manfolk tvers igjennom)
G.O.T.Y 2008 Metal Gear Solid 4:Guns Of The Patriot's
  • 0
Siste boss på Gun er litt vanskelig..
  • 0
Siterer scarface_91:
Siste boss på Gun er litt vanskelig..
kan abre si: LOL,NEI! ENKELT!
Buuuuuuurn!
  • 0
På The Angry Nintendo Nerd's video av Castlevania 2 er siste boss pisslett...
Blå...
  • 0
GoW bossene (nei jeg spiller ikke causual)
  • 0
Må være siste i POP: Sands of Time, tok han første gangen jeg rørte spillet Spilte hos en kompis, så skulle han spise når de kom til han... egde han
core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower
  • 0
jeg tok siste boss på fable i blinde!
ikke flipp! jeg hadde en kompis som sa når jeg måtte skifte til bua!
men ellers tok jeg han i blinde...
  • 0
siste bossen på eragon ds
Nintendo xD Pwner alle Ninten-do
  • 0
Siste bossen i oblivion, han gubben som sitter i en stol.
This city's is burning "it's not my burden" (Letterbomb, Green Day)
  • 0
Final Fantasy X må ha den sløveste sistebossen. Etter en rekke oppimot umulige kamper(f. eks. Seymour oppe på det fjellet) ble jeg skuffet når jeg tok sisteboss uten noe problem.

Og kommentar til han over meg.
I tilfelle du ikke har lagt merke til det, velger man vanskelighetsgraden i Oblivion selv. Men jeg er enig i at monstre er altfor sterke i det spillet sammenlignet med mennesker. Hadde mer problemer å drepe zombien som voktet the King of Worms enn å drepe selve bossen(han er siste boss i Mages' Guild questene).
  • 0
Kanskje siste boss i KOTOR (Malak) hadde mer problemer med det første store monsteret/bossen (husker ikke hva det het)
  • 0
siste bossen i super mario sunshine, d går it an å bli lettere, d e jo en skam
  • 0
letteste sistekjempe må jo være double dragon med 2 players for da måtte jeg alltid fighte kammeraten min og han var jo NooB så det holdt
when the human head is severed from the body with a sharp enough weapon the brain stays concious for ten seconds
  • 0
siste boss i Jak 3 og Weiss fra Dirge of Cerberus
ACTA EST FABULA
  • 0
jeg har ikke tatt han, men bossen i resident evil 4 skal visst være lett.
The cake is a lie!
  • 0


PS: dette er bare et ekperiment
ACTA EST FABULA
  • 0
Siterer nightrider:
jeg har ikke tatt han, men bossen i resident evil 4 skal visst være lett.


Ganske lett
Heihei
  • 0
Fable: The Lost Chapters.
  • 0
Halo 2 sin siste "boss" var barnemat. Må si at selv om kanskje ikke RE4's siste var altfor vanskelig når man først fant ut hvordan man skulle ta den, ble det for min del en rimelig intens opplevelse allikevel.
"Rated R for sadistic violence, strong sexual content, language and drug use"
  • 0
Ganondorf i Zelda TP, han var kul, men jeg ble dritskuffa over vanskelighetsgraden på han ja XD
Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod.
  • 0
Bowser i Super Mario Galaxy. Veldig lett.
Skal det gjøres, skal det gjøres med stil.
  • 0
Siterer sakkosekken:
Citerer scarface_91:
Siste boss på Gun er litt vanskelig..
kan abre si: LOL,NEI! ENKELT!

Har spillt enklere enn den asså...


Jeg stemmer for Ganondorf i Zelda TP.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
De letteste sistebossene må være Ganondorf/Ganon I Twilight Princess, Ganondorf/Ganon i Ocarina Of Time og Saddler fra Resident Evil 4. Klarte alle disse på første forsøk.
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
Siterer Sithlord:
De letteste sistebossene må være Ganondorf/Ganon I Twilight Princess, Ganondorf/Ganon i Ocarina Of Time og Saddler fra Resident Evil 4. Klarte alle disse på første forsøk.

Da er vi to.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Sistebossen på Gears of War var ikke noe stress.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!