Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Letteste siste boss *SPOILERS*


  • RDB
  • RDB
Siste boss i god of war var lett og skuffende. hadde håpet å få kjempe mot en übergigant! tok ham på første forsøk.

Siste boss i zelda: OOT var lett. selveste ganondorf trengte jeg litt tid på å få til, men når han gjorde seg om til ganon så tok jeg ham på første forsøk.

syntes også the boss i mgs3 er ganske lett. tok henne på andre forsøk på normal. men alle bossene der var lette, syntes jeg.
  • 0
Er enig med Skybert, alt for lett.
Gøy fordi da:p
Children of Bodom <3
  • 0
Bossen i New super mario bros er super enkel!
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
hehe kan jeg tenke meg. alle bossene i mario spillene er enkle
Hail, Elen sila lumenn' omentielvo!
  • 0
siste boss i jak 1
Nintendo xD Pwner alle Ninten-do
  • 0
Hvordan var siste boss i Fable igjen da.... åh, nå husker jeg det. Den var jo vanskelig....?
  • 0
Siste "bossen"(iallefall siste boss du får ta selv) i Oblivion!
Han er et eller annet sånn mythic-dawn-ting.. han er dritenkel!
Why care when you have the option not to?
  • 0
Siterer RDB:
syntes også the boss i mgs3 er ganske lett. tok henne på andre forsøk på normal. men alle bossene der var lette, syntes jeg.


Ofc er de lette på normal, prøv på extream! da er vaktene når det er alarm nok til å få en stakkar til å gi opp all tro på seg selv og ønske seg en stille død
No time to cry, only time to die!!! :D
  • 0
Siterer skullhead93:
Siste "bossen"(iallefall siste boss du får ta selv) i Oblivion!
Han er et eller annet sånn mythic-dawn-ting.. han er dritenkel!



så sant så sant
Hail, Elen sila lumenn' omentielvo!
  • 0
  • Missing Avatar
  • M
Bossen i Oblivion er rett og slett skuffende. hadde vært noe annet å sloss mot Mr. Destruction (prestert å glømme navnet) selv.
  • 0
hehe
Hail, Elen sila lumenn' omentielvo!
  • 0
  • RDB
  • RDB
Siterer Mercer:
Ofc er de lette på normal, prøv på extream! da er vaktene når det er alarm nok til å få en stakkar til å gi opp all tro på seg selv og ønske seg en stille død


Holder på med European extreme. sliter for tiden med the fear. Men jeg tar ham før eller senere (har termal goggles, seff)
  • 0
Siterer Veggpryd:
Hvordan var siste boss i Fable igjen da.... åh, nå husker jeg det. Den var jo vanskelig....?


var det en ting siste bossen i fable var, så var det ikke venskelig!!
fable var i grunn alt for lett!! og sisteboss var rein skuffelse.. sliter faktisk mer med fist fighters gang!! har enda ikke klart knothole glade.. han får alltid inn et irriterende siste slag!!
Be quiet brain!!! Or I'll stab you with a q-tip!!
  • 0
siste boss på fable er en enkel hack-an-slash boss.

men the fear er enkel hvis du bare drukner deg selv å bruker revival pill.
(MGS3)
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
champions of norrath! skjøt han full av flammepiler også daua han
Every day is exactly the same. There is no love here, and there is no pain.
  • 0
  • RDB
  • RDB
Siterer kokiri:
siste boss på fable er en enkel hack-an-slash boss.

men the fear er enkel hvis du bare drukner deg selv å bruker revival pill.
(MGS3)


du refferer til "the sorrow". the fear er jævlen som er usynlig og hopper rundt i trærne (ser du ikke cutscenes eller følger med på handlingen? det er jo halve spillet!!)
  • 0
FF10. Førstebossen gruste sisteboss i vansklighetsgrad.
This is great banter, it really is.
  • 0
siste bossen i fire emblem til GBA må være den letteste bossen jeg har spilt mot..
  • 0
Siterer RDB:
Siste boss i god of war var lett og skuffende. hadde håpet å få kjempe mot en übergigant! tok ham på første forsøk.
.
vel sånn går det når du spiller på easy (kvinfolk) spill på hard/spartan så skal jeg låve deg at du får en utfordring.... noen som har klart og drepe ares på very hard/god mode? jeg får det bare ikke til .. men challengs of the gods har jeg klart

syntes at siste boss i re 4 er altfor lett i forhold til alle de andre!
G.O.T.Y 2008 Metal Gear Solid 4:Guns Of The Patriot's
  • 0
  • RDB
  • RDB
Siterer mr-47:
. vel sånn går det når du spiller på easy (kvinfolk) spill på hard/spartan så skal jeg låve deg at du får en utfordring....


Hva får deg til å tro at jeg spillte på easy? spiller alltid spill på normal første gang jeg runder spill.
  • 0
Den letteste må være siste bossen på Soul Reaver 2. Fin singen enklere boss, for rett før du skal slåss mot ham, får du udødelighet, og det er jo bare latterlig.
Ellers så er dette bare et utrolig lett og lite spill, men fortsatt så må jeg si at jeg likte både spillet og historien. Så enn om du får godt forklart gjennom spillet hvorfor du er udødelig, så er det en litt svak avslutning etter min mening.
You have played too much WoW when you say Gratz! to the microwave.
  • 0
Siste kapittel i HL2 var ekstremt lett.
Last ned Opera eller Firefox snarest!
  • 0
ganon (ganondorf) har alltid i alle zelda spill vær veldig lett og ta.. hvis du har spillt noen zelda spill vet du hvordan de fleste bossene tas
Hail, Elen sila lumenn' omentielvo!
  • 0
Coopa i Super Mario(alle spillene) Du trenger bare å hoppe over han og bruke ildkuler vist du har...
  • 0
den hånda i smash brothers på n64
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!