LIVE
HQ
logo hd live | No Rest for the Wicked
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Spill

      Stedet for generell spilldiskusjon

      Letteste siste boss *SPOILERS*


      Siterer hamletsss:
      Jeg syns siste gangen du tar bowser i super mario galxy er dritlett jeg


      Han er FOR enkel, kan nesten ikke kalles en boss engang

      Ellers er jo The Boss i MGS3 ganske enkel om man hvet hva man skal gjøre. Selvsagt er hun ikke så enkel på European Extreme...
      "You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
      • 0
      Ingen spoilere uten advarsel.

      -LuXe
      Gaffeltruckdriving maaaaaaan!
      • 0
      • Zook
      • Zook
      Ikke sitering av spoileren, som forverrer det heller.

      -LuXe
      You're sleeping over, right?
      • 0
      • LuXe
      • LuXe
      Mkay, da har vi vel tatt poenget for idag?
      • 0
      • Zook
      • Zook
      Det har vi.
      You're sleeping over, right?
      • 0
      Har nok det.
      Gaffeltruckdriving maaaaaaan!
      • 0
      Siste-bossen i Lost Planet er ekstremt lett. Første gang kompisen min spilte spille tok han bossen. På første forsøk, vanskelighetsgrad medium!
      • 0
      Saren i Mass Effect var litt for lett.. bare noen bugs som gjorde det litt vanskelig (Våpna ble overoppheta, men ble aldri kalde igjen)
      Fabelaktig!
      • 0
      God of War II spoiler!!

      Zevs er altfor lett. Bare å bruke barbarian hammer og de lynkulene du får etterhvert så er han nemo problemo, untatt på titan moda da...
      Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
      • 0
      Hvem som var enklest. Jo, må vell være sistebossen i stranglehold. Makan til enklere boss må du lete en stund etter.
      • 0
      TWILIGHT PRINCESS SPOILER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      ganondorf er den letteste sistebossen jeg har spillt mot.... og for å klage litt: ALLE bossene i det spillet er FOR LETT ødela hele spillet for meg ( husk at dette er en grusomt sutrete komentar)
      A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
      • 0
      siste boss i god of war..piece of cake
      • 0
      Fable II *SPOILER**SPOILER**SPOILER**SPOILER**SPOILER*



      Lucien, woho vanskelig å holde opp den musikkboksen i et minutt og vips, der døde han
      "get poor die tryin"
      • 0
      Må ærlig talt si at jeg ble sinnsykt skuffet over Lucien selv
      • 0
      Fable II Spoiler:

      Det tøffe med Lucien "kampen", er jo at hvis du lar fyren snakke lenge nok, tar bare marksmanhelten (kommer ikke på navnet i farta, flaut) og skyter Lucien, før han uttaler: "oh sorry, you intended to kill him yourself did you?".

      Noe lignende iallefall.
      • 0
      Siterer hack shack:
      Lucien, woho vanskelig å holde opp den musikkboksen i et minutt og vips, der døde han


      WORD!

      Det var bare helt sykt skuffende!
      Livet er en seksuelt overført sykdom med 100 % dødelighet
      • 0
      Siste duellen med Sephiroth i FFVII.

      Av nyere dato var siste boss i Assassin's Creed overraskende enkel. Han krevde ikke noe mer enn at man behersket de grunnleggende kampteknikkene, og selv synes jeg mange av de tidligere oppdragene var vanskeligere.
      • 0
      Jeg mener siste boss på Saint's Row 2 var rimelig lett. Hadde mye større problemer med de andre bossene.
      "Handles like a tank. Hits like a tank. Basically, it is a tank. It just looks like a van..."
      • 0
      • Missing Avatar
      • HHH
      Siterer Spartakus:
      Siste duellen med Sephiroth i FFVII.

      Av nyere dato var siste boss i Assassin's Creed overraskende enkel. Han krevde ikke noe mer enn at man behersket de grunnleggende kampteknikkene, og selv synes jeg mange av de tidligere oppdragene var vanskeligere.

      Assassin's Creed er mye vanskeligere i starten enn mot slutten. Tidlig i spillet har man ikke så mye synchronization, og man kan ikke gjøre "counters".
      Hå och hej med Farbror Frej!
      • 0
      Sant, og uten å spoile for mye for de som ikke har rundet det ennå kan jeg si at den siste bossen ikke lar deg gjøre bruk av alle teknikkene dine uansett. Sånn sett gjorde de ham mye enklere enn han burde ha vært, heller skulle man vært tvunget til å ha mestret hele spektret av Altairs teknikker for å vinne. Slik det er nå kan man vinne ved å bare gjenta en bestemt bevegelse om og om igjen.
      • 0
      Siterer nintendofreak:
      Ingen spoilere uten advarsel.

      -LuXe


      Kom igjen, guys xD En liten spoileralert er jo ikke så vanskelig å lage?
      En Fuego!
      • 0
      BioSock SPOILER

      Atlas var sykt lett, trengte bare å skyte på han med plasmainds.
      I was frozen, today!
      • 0
      Siterer Gamer123:
      Citerer nintendofreak:
      Ingen spoilere uten advarsel.

      -LuXe


      Kom igjen, guys xD En liten spoileralert er jo ikke så vanskelig å lage?


      Ikke mobb

      *TWILIGHT PRINCESS SPOILER*

      Gannondorf var overraskende lett. Kan godt hende det bare var meg, men jeg tok ham på ca. ett og et halvt minutt...
      Gaffeltruckdriving maaaaaaan!
      • 0
      *R&C 1

      Han tålte jo bare noen få R.Y.N.O., eller Rip Ya a New One-skudd
      • 0
      Siterer F0xHunter:
      *R&C 1

      Han tålte jo bare noen få R.Y.N.O., eller Rip Ya a New One-skudd


      Hvem var den siste bossen igjen? Klart å glemme det.
      "Fuck you all" - Machine Head
      • 0

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!