Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Letteste siste boss *SPOILERS*


Ja..men er ikke det siste boss da? Jecth var litt tøffere...men ikke så veldig mye hardere.

Derimot FF8...brrrrr

avsluttningen i ICO var også veldig lett syns jeg.
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
<quote author="Lykkedragen">Haha...siste boss i FFX! Den var lett den!OMG! Du bare så på den og den døde



Du har så rett!!! FFX va vældig enkel, og da va FFX-2 åg!!! Egentle e aille sistebossan i FF-serien som eg har gjennomført (ikkje mange) vært veldig enkel!!!
FFXII sin boss e kjempe-enkel, men så e tel gjengjeld Yiazmat meir eller mindre umulig!!
  • 0
Jeg vil siste bossen i super paper mario. Den teiteste også. GUD SOM JEG HATER DEN STYGGE J*VLA KLOVNEN!!!!
Unfortunately, the atmosphere was a facade. Not once did my own daughter looked me in the eye. Oh, the food? Tasted like blood...
  • 0
Siterer dr peace:
Jeg vil siste bossen i super paper mario. Den teiteste også. GUD SOM JEG HATER DEN STYGGE J*VLA KLOVNEN!!!!

Åherre, jeg trodde du mente sisteboss i Super Paper Mario: Thousand Year Door! Hvis den hadde vært din letteste...
Square Enix.
  • 0
Jeg syns bossen i DMC 2 er nokså enkel, selv om den ser veldig komplisert ut. Bare du finner en rytme så går det greit. I motsatt ende må jeg si at siste boss i Shadow of the Collosus tok meg en god stund å ta livet av
Knurr...
  • 0
Siterer Zechez:
Citerer dr peace:
Jeg vil siste bossen i super paper mario. Den teiteste også. GUD SOM JEG HATER DEN STYGGE J*VLA KLOVNEN!!!!

Åherre, jeg trodde du mente sisteboss i Super Paper Mario: Thousand Year Door! Hvis den hadde vært din letteste...
NO WAY. Sistebossen der er dritvanskelig!
Unfortunately, the atmosphere was a facade. Not once did my own daughter looked me in the eye. Oh, the food? Tasted like blood...
  • 0
Siste Canyon Race i Need for Speed Carbon. En venn av meg sa den var kjempevanskelig, men jeg klarte den på første forsøk
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Siste bossen i Legend of Zelda Majoras mask var veldig lett. Og om du hadde funnet alle maskene var den supermegalett

Sitter liksom der og venter på noe verre hele tiden og så plutselig:Hæ? Var det ALT?

Har egentlig ofte den følelsen når det gjelder siste boss...
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
siste bossen i stranglehold
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Siterer Lykkedragen:
Siste bossen i Legend of Zelda Majoras mask var veldig lett. Og om du hadde funnet alle maskene var den supermegalett

Sitter liksom der og venter på noe verre hele tiden og så plutselig:Hæ? Var det ALT?

Har egentlig ofte den følelsen når det gjelder siste boss...


Synes nå ikke at bossen var lett hvis du ikke hadde funnet alle maskene. Sistebossen i Ocarina of time var myyye lettere.
Unfortunately, the atmosphere was a facade. Not once did my own daughter looked me in the eye. Oh, the food? Tasted like blood...
  • 0
  • Missing Avatar
  • ISAF
General RAAM anyone? Samt siste bossen i The Darkness, Kan jo også nevne den romvesen tingen i Crysis
Tungur Knivur
  • 0
Av alle minnene om spill som jeg kan grave frem husker jeg spesielt at General Stuart Adams fra Killzone var latterlig enkel.
cogitator
  • 0
Oracle på Halo 3. Største skuffelsen med Halo 3. Man må kunne klare å lage en litt mer utfordrende sisteboss. Jeg som trudde det ikke kunne bli verre etter Halo 2. Men der tok jeg feil.
Jeg sparker rompe
  • 0
Siterer Crazy Eyed Gamer93:
siste bossen i stranglehold

De fleste bossene i Stranglehold er lette, og kjedelige, dårligste delen av spillet er bossene. Men ellers er spillet kult!
  • 0
  • Missing Avatar
  • ISAF
Siterer danfyll:
Av alle minnene om spill som jeg kan grave frem husker jeg spesielt at General Stuart Adams fra Killzone var latterlig enkel.


Ja det stemmer, var jo ikke anerledes enn en vanlig fiende, det var jo vanskeligere og komme seg til han enn å ta livet av han.
Tungur Knivur
  • 0
Et annet nevneverdig spill under denne diskusjonen er Assassin's Creed - Atäir' Chronicles (DS). Jeg refererer selvfølgelig til Basilisk. Personlig fikk helsemåler min ingen påkjennelser, og faren for at det eventuelt skulle skje er ekvivalent med ingenting. Grunnen er at man trenger bare å trykke på noen knapper i riktig kombinasjon (etter min mening et plagiert system fra God of War-serien) og det er simpelthen for enkelt. Det virker som om Gameloft (utviklerne) ikke tenkte så nøye gjennom boss-fightene i det hele tatt i dette spillet.

Men en konsekvens av mitt utsagn kan være at jeg ikke hadde på den mest kompliserte vanskelighetsgraden. Generelt sett synes jeg spillet ikke var noe spesielt gjennomtenkt.
cogitator
  • 0
  • Missing Avatar
  • HHH
Siterer ISAF:
General RAAM anyone?

!
Han er kanskje enkel på Casual og Hardcore, men på Insane er det grusomt vanskelig å få has på ham!
Hå och hej med Farbror Frej!
  • 0
Dette eksempelet her kan vel ikke regnes som en skikkeligboss. Jeg henviser selvfølgelig til bilspillet Need for Speed Underground 2. Det er noen år siden jeg gjennomførte spillet, men jeg husker at sistebossen Caleb, antagonisten i spillet, var ubeskrivelig simpel. Om jeg ikke husker feil var han i besittelse av en Pontiac GTO (ikke akkurat førstevalget mitt i spillet), og man skulle kjøre mot ham på en forholdsvis lang bane (5 runder). Problemet er at det er så lett at det simpelthen er patetisk å tenke over det. Hvis du allerede hadde skaffet deg en rask bil ville du klare å få et enormt forsprang uten komplikasjoner. Personlig hadde jeg nærmest ett minutts forsprang.

Men svak boss eller ei, så synes jeg personlig at det er det beste spillet i NFS serien så langt (jeg utelukker tidligere utgaver av serien enn NFS Underground siden jeg aldri har prøvd noen).
cogitator
  • 0
Siterer Warwigan1:
Siste Canyon Race i Need for Speed Carbon. En venn av meg sa den var kjempevanskelig, men jeg klarte den på første forsøk


Det kommer an på hvilken bil du bruker.

Lagt til 2008-09-06 21:12:
Jeg synes også at Diego Mendez og Sgt. Jerry Martinez i Grand Theft Auto - Vice City Stories var ganske lette hvis man bruker en Gatling gun.
cogitator
  • 0
killer7 du bare sikter inn på deg sjøl(fra fortiden) så tar fortidsdg selvmord. Sweet!
I love the powerglove, its so BAD
  • 0
Siterer Janerikn:
Bowser i Super Mario Galaxy. Veldig lett.


Jeg hadde dessverre heller ingen vanskeligheter med å slå ham, men jeg ville ikke direkte anskue han som enkel siden man må holde styr på alle angrepsteknikkene hans. I tillegg vil jeg karakterisere Bowser som en typisk boss ettersom han er preget av bestemte angrepsmønstre.

Lagt til 2008-09-06 21:55:
Siterer zonyy:
Nest enkeste må være siste bossen Ringenes Herre atter en Konge var jo ganske utrolig lett..


Hvis du referer til konsollversjonen (i det hele tatt Golum/Sméagol) må jeg si vi har delte meninger. Det er en av de bossene som jeg spesielt husker var ganske krevende. Men den største grunnen til mitt utsagn kan være at jeg ikke kunne forstå hva man skulle gjøre. De senere gangene har jeg hatt et vist forsprang mot ham.

Lagt til 2008-09-06 21:58:
Siterer nygard:
COD 4?


Da kan man jo definere Emilio Barzini fra The Godfather som en boss.
cogitator
  • 0
sverdkampen i zelda WW var da ganske enkel så vidt jeg kan huske. diablo fra diablo er heller ikke så verst, når man er litt imba det vil si.
( the gatekeeper tok meg nesten 30 min å drepe :p ) fy faen
Bygones
  • 0
Siste Bossen i Call Of Juarez, et cowboy spill
"A man without a past, fights for a world without a future"
  • 0
Thorn i Kameo er latterlig enkel,
man kan jo velge å gjøre ting på den vanskelige måten,
eller så kan man ende ting med 40 below og hans wrecker.

Når jeg tenker meg om er alle fem bossene enkle som rakkern.
  • 0
Jeg syns siste gangen du tar bowser i super mario galxy er dritlett jeg
"Dette er kapteinen som snakker. Jeg vil bare si at jeg elsker dere alle, og at jeg ikke bare sier det fordi jeg er full. Jeg ønsker dere en vidunderlig reise, takk for meg."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!