Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Letteste siste boss *SPOILERS*


Jeg tenkte at jeg skulle lage en tråd om letteste siste boss, siden vi har en tråd om vanskeligste og kuleste boss.

For meg var det siste boss på Kameo. Jeg eide han med den rullende steinen Litt kjip måte jeg drepte han på da...
"Ash nazg durbatulúk, ash nazg gimbatul,ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul."
  • 0
  • Ole
  • Ole
Final Fantasy 10 comes to mind.
The Fun Machine Took A Shit And Died.
  • 0
Hu siste i Dead or Alive 4 ^^

Liek en kødd >_< Kanskje den vanskligste?! D:
Men letteste... ingen som jeg kommer på sånn med en gang... hmsk.
Jeg kommer bare på en god del spill hvor sistebossen er lettere enn andre mini-bosser... Jak 3 og II sin sisteboss var litt enkel.. tror jeg.. <_<
You'll never know, unless you try. You'll only regret sitting wonderin' nite. You'll only get one shot~
  • 0
Thorn, på Kameo! Han er lett han, kan bare denge løs på'n...
FIFA=Shit. NFS=Shit. EA Sports=Shit. Så da er EA i seg selv: BULLSHIT!
  • 0
Vel siste bossen på BK var jo ganske easy (dør uansett vist du bruker spirit attack)
An eye for an eye will only make the world go blind.
  • 0
Samme som ole, spesielt siden man ikke kan tape (man har evig auto-life) , men dark-aeonsene er myyyyye vanskeligere...
  • 0
Siste-boss på Jak III
"Search the bodies for cigarettepackages boys"(BIA)
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Malak i KOTOR.

Var ganske lett når du fikk ned de jediene inne i tankene.
  • 0
Siterer paulie154:
Siste-boss på Jak III



HAN ER ENKEL FFS, ROFLMAO!
  • 0
  • Missing Avatar
  • M
Baten Kaitos har for lett sisteboss. DOA4 bossen kan jo være lett da Det varierer hvor vanskelig ho er. (en gang brukte jeg 20min, en annen gang senere 8sek)
  • 0
siste bossen i FF7 når det er deg mot dephiroth i bar overkropp.
umulig og tape
en gang så drepte jeg han med counter attack i steden for omni slash
"9x-7i>3(3x-7u)" finn i
  • 0
Siterer M:
Baten Kaitos har for lett sisteboss. DOA4 bossen kan jo være lett da Det varierer hvor vanskelig ho er. (en gang brukte jeg 20min, en annen gang senere 8sek)


Prøv hun på Time Attack du ._.b BK har ikke vanskleig sisteboss.. -_- Om du tenker på den *SPÅILÆR* aller aller siste *SPÅILÆR ÆND:* bossen.. så er den ganske vanskelig, men det tells mer som.. bare på "morro" elns.
You'll never know, unless you try. You'll only regret sitting wonderin' nite. You'll only get one shot~
  • 0
Ares på god of war er kjempelett!
tok han på første forsøk i god mode
:D <3<3<3
  • 0
FFX-2 Han var enkel i forhold til alle de andre bossene :/
^^
  • 0
Fable TLC. Piece a cake. Men Joeminator ....HOW!
Hvorfor leser du dette?
  • 0
Yupp, Ares i God of War.
Ho dama i ICO er jo lettest.
  • 0
  • Missing Avatar
  • M
Tenkte på time attack sjøl. tror det er litt tilfeldig som sagt, kjører kun på default der.
På BK fikk jeg aldri tjangsen på motstand etter bossen på Goldoba (første gang), slet så lenge med den. for å klare den måtte jeg drepe mange roboter for våpen, så når jeg kom ut derfra økte jeg 14 levels
  • 0
Æsj, jeg kan ikke huske noen lette bosser. Bossen i Dark Cloud, kanskje?

Synes ikke bossen i KOTOR var så veldig lett, synes bossen i KOTOR II var lettere. Bare å legge ut en haug med miner først, så var det bare å dælje løs etterpå.
  • 0
haha! Big Smoke i GTA: SA er jævli enkel. Han tåler sinnsykt mye, men AI'en hans suger så han blir pwned
Last ned Opera eller Firefox snarest!
  • 0
Sista bossen i Morrowind är utan tvekan världens lättaste spelboss. Man får jobba hårt för att lyckas dö på honom.
Luleå, Sverige.
  • 0
Siterer Kennda J:
Fable TLC. Piece a cake. Men Joeminator ....HOW!


Hadde fult på nesten alle skills greiene
:D <3<3<3
  • 0
Første jeg kommer på er Ganon i Zelda Ocarina of time, han var latterlig
I let a ghoul shovel my shit any day!!
  • 0
Må nokvære enig meg Saurom om at Ganon på Zelda: OoT Va ganske lett ja, men sistebossen på Jak 3 var en skuffelse ja han var forferdelig lett
Enough is enough! I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
  • 0
  • Fili
  • Fili
Siste boss i PoP sands of time. Lettere boss finnes ikke, du må være seriøst talentløs for å ikke klare å ta han på første forsøk.
No beast so fierce but knows some touch of pity. But I know none, and therefore I am no beast.
  • 0
Siste boss i deadmines!!
ZoMG"$)(092r HaXZzOOORzzz
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!