Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Kingdom Hearts ~ Offisiell tråd ~


hittill.......kingdom hearts 1 og 2...chain of memories på gba som kom mellom 1 og 2.....nå lager de 3 titler....en er til mobil, og de to andre er bbs og 358/2 days.

men de har jo lagd the world ends with you.......hvis du har en ds og ikke eier det spillet.........SKAM DEG
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Nå er planen klar:
KH1
CoM
KH2

lettere blir det ikke


Er kommet til Traverse Town nå
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer Soraki:
Nå er planen klar:
KH1
CoM
KH2

lettere blir det ikke


Er kommet til Traverse Town nå


Skal begynne gjennomspillingen til sommern, har ikke KH2 ennå og jeg håper på å få final mix
  • 0
Siterer Soraki:
Nå er planen klar:
KH1
CoM
KH2

lettere blir det ikke


Er kommet til Traverse Town nå


Traverse Town(L) Er så mye fetere enn Twilight Town.
"The right to be a god...is now mine" - Albert Wesker
  • 0
jepp anti2k, bedre stemning
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
FUCK! I dag fikk jeg FF, så jeg må nok vente litt med å spille KH (er det ikke synd på meg )
Just kill him with your awesome
  • 0
det er ikke synd på deg nei......fikk tak i lost odyssey i dag, er ikke synd på meg heller.

kh1 sin siteboss er værre å slå enn kh2 sin...den var litt lett.
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Ansem mener du?
Sephiroth er verre
Just kill him with your awesome
  • 0
sisteboss* men du må innrømme at sisteboss i kh1 er vanskligere enn kh 2 sin
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Siterer gnomely:
sisteboss* men du må innrømme at sisteboss i kh1 er vanskligere enn kh 2 sin


selvsagt, siden du spiller på easy*
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Normal er laveste Pwned
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer Soraki:
Normal er laveste Pwned


Ikke på KH2, han skriver at bossen på det første er lettere, å jeg sier at det er ikke rart siden han spiller KH2 på easy.


PoWn'D !
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Mente at han var P'wned da... '(
Just kill him with your awesome
  • 0
spiller ikke kh2 på easy!!!!
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Siterer gnomely:
spiller ikke kh2 på easy!!!!


du har spilt gjennom det, bare på easy.
Ikke på Normal.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Det var vanskelig nok på Normal spør du meg, Extreme gikk rett og slett ikke, hakke tålmodighet... :X
Just kill him with your awesome
  • 0
Sliter veldig med å finne norske nettbutikker som faktisk har spillene inne...
Noen som kan hjelpe?
  • 0
Finnes på Gamezone.no tror jeg
Just kill him with your awesome
  • 0
kjøpte litt av kh mangaen
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Har mangaen fra det første spillet
Just kill him with your awesome
  • 0
hvor mange er det? de hadde ikke alle, de får igjen i morgen. så jeg kjøpte 1 av 1 og 1-2 av 2 xD
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
4 fra det første, to fra CoM og foreløpig to fra toern... (tror jeg)

Eneste dårlige er at det er så kort..
Just kill him with your awesome
  • 0
er d bare meg, eller virker det som om birth by sleep har like bra grafikk som kh2?
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Siterer gnomely:
er d bare meg, eller virker det som om birth by sleep har like bra grafikk som kh2?


bortsett fra litt dårlige teksturer, så er det sant.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
KINGDOM HEARTS 3 ER ANNONSERT!!!!


....neida
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!