Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Kingdom Hearts ~ Offisiell tråd ~


Siterer soppen99:
Her fikk du en del informasjon gitt

Visste alt fra før av da

http://www.youtube.com/watch?v=GD2aRsSEi9k Check it out! Terra er nok faren til Sora og Riku se kommentarene og på 1:47 - 1:52!
Gleder meg!!! NÅ MÅ jeg skaffe meg PSP!
Just kill him with your awesome
  • 0
vel....bra teori. det ER en prequel til hele serien. det er terra, aqua og ventis?venis? som er 3 keyblade krigere.
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Hvis du ser 1:47 - 1:52 så er det nok Riku og Sora. Stranda er jo på øya. Handlingen skal jo forgå ti år FØR KH så det gir mening at Terra er Soras far siden da vil han være ca. 4/5 år... Right?
Just kill him with your awesome
  • 0
Dette er jeg nesten sikker på.... Sora og Riku er ikke i familie....
Realese datoen på bbs er vel ikke satt enda er den?
  • 0
Siterer soppen99:
Dette er jeg nesten sikker på.... Sora og Riku er ikke i familie....

Hvordan vet du det?
Just kill him with your awesome
  • 0
siden d ikke har blitt nevnt i 3 spill og han blir omtalt som venn hele tiden?

men kan godt hende terra er faren til sora. Han burde være 4 år i bbs
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Kanskje...
Just kill him with your awesome
  • 0
Chain of memories remiksen følger vel med KH2 final mix.

Skal kansje kjøpe meg psp i år bare for å få med meg Birth By sleep

Har fått Chain of Memories GBA versjonen inn på pc nå, føles galt men eneste fornuftige utvei.
  • 0
Siterer Zyrocz:
Chain of memories remiksen følger vel med KH2 final mix.

Skal kansje kjøpe meg psp i år bare for å få med meg Birth By sleep

Har fått Chain of Memories GBA versjonen inn på pc nå, føles galt men eneste fornuftige utvei.


KH2 final mix har nettop kommet i Amerika, så det må jo komme til europa en dag.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer kokiri:
KH2 final mix har nettop kommet i Amerika, så det må jo komme til europa en dag.


Tviler, men håper, det er derfor jeg ikke kjøper KH2. Har spilt igjennom begge, men til sommern var jeg tenkt til å finne frem begge, siden det nesten er 2 år siden jeg spilte de sist, og klare de. Samt Chains of Memories, men jeg håper på å få CoM remiks så det blir litt bedre grafikk, samt de nye klippene.
  • 0
Fiendene i BBS heter The Unbirth elns... Ikke Heartless, ikke nobodies. Søk på nettet
Just kill him with your awesome
  • 0
det kommer 3 titler ja. 358/2 days, BBS og et mobilspill ( sikkert bare i japan)
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Siterer kokiri:
KH2 final mix har nettop kommet i Amerika, så det må jo komme til europa en dag.

Det som HADDE vært kult: Final Mix til Europa på PS3!!!!
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer Soraki:
Det som HADDE vært kult: Final Mix til Europa på PS3!!!!


Enig.

Men da hadde det blitt dyrere og grafikken og mellomsekvensene hadde sikkert sett likt ut.

Hvor langt er CoM egentelig?
  • 0
Dunno..
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer Soraki:
Citerer soppen99:
Dette er jeg nesten sikker på.... Sora og Riku er ikke i familie....

Hvordan vet du det?


Har de noen gang sagt bror til hverandre? De kan umulig være i familie.. De digger jo samme dama!!
haha
tror også at Riku snakker litt om hvor han "kom Fra" / fortiden sinn, og det gjør ikke Sora....



Siterer gnomely:
siden d ikke har blitt nevnt i 3 spill og han blir omtalt som venn hele tiden?

men kan godt hende terra er faren til sora. Han burde være 4 år i bbs


Vel, er en mulighet. Nå er det også sånn at du kan sloss mot Terra (hvis det er mannen ) i Kh-Final mix... Han har noen linjer han sier, men husker ikke hva.
Jeg tror heller at allerede vet at Sora blir den neste Keyblade mastern. (av den gode siden)


Merker jeg må lese meg litt opp historie osv igjen jeg

Lagt til 2009-01-15 23:11:
Siterer Zyrocz:
Chain of memories remiksen følger vel med KH2 final mix.

Skal kansje kjøpe meg psp i år bare for å få med meg Birth By sleep

Har fått Chain of Memories GBA versjonen inn på pc nå, føles galt men eneste fornuftige utvei.


Ja, men bare i japan.
Ikke i USA
  • 0
KH3 kommer vel i 2010 tenker jeg.
Sjokk at du laga en sånn her tråd, gnomely.
"The right to be a god...is now mine" - Albert Wesker
  • 0
BBS er ikke annonsert her enda...for alt vi vet, kommer det bare i japan. Det er ikke 100% for at d kommer hit.
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
BBS?
"The right to be a god...is now mine" - Albert Wesker
  • 0
birth by sleep. kh til psp
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Har aldri likt de der gameboy spilla osv av KH, revva. Sorry ass. Digger de til playstation.. Virker så mye mer ferdig.
"The right to be a god...is now mine" - Albert Wesker
  • 0
Regner med at det blir en gjennomspilling av serien liøpet av dette halvåret.
  • 0
skulle ønske de kunne kjappe seg med 358 og bbs
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Siterer gnomely:
skulle ønske de kunne kjappe seg med 358 og bbs


Vil ha de jeg også, men bedre at de bruker skikkelig god tid istede
  • 0
Et kingdom hearts spill som heter 358/2 og nå.. Hvor mange forskjellige skap de lage da.
"The right to be a god...is now mine" - Albert Wesker
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!