LIVE
HQ
logo hd live | No Rest for the Wicked
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Spill

      Stedet for generell spilldiskusjon

      Kingdom Hearts ~ Offisiell tråd ~


      Hvem synes dere er den tøffeste figuren i KH?
      Jeg for min del liker Cloud, Leon, Sora og Roxas best
      Just kill him with your awesome
      • 0
      du syns alle som er tøff, er den tøffeste?

      riku kanskje..
      A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
      • 0
      Riku og!
      Svarte-Petter er kul da xD
      Og Stitch, Jack Skellington, Sephiroth, og ...
      Jeg kunne ha fortsatt lenge
      Just kill him with your awesome
      • 0
      jeg skjønte at vi to ville være de eneste på tråden her...........


      hvordan er chain of memories forresten?
      A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
      • 0
      Har bare spilt igjennom KH 1 gang, og KH 2 en gang. De var så lange at jeg ikke orket å spille de gjennom flere ganger.
      Husker jeg lånte KH2 for over 1 og et halvt år siden, syntes det var så bra at jeg kjøpe enern.
      • 0
      du spillte 2 først? skjønte du mye med en gang?
      A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
      • 0
      Tviler jeg på... xD

      Har ikke prøvd Chain of Memories jeg.. Er det soner på Gameboy? Hvis ikke vil jeg nok mest sannsynlig kjøpe det fra USA.
      Just kill him with your awesome
      • 0
      Siterer gnomely:
      du spillte 2 først? skjønte du mye med en gang?


      Utrolig nok kom jeg fort inn i selve historien, selv om det blir bedre om jeg først spiller 1 også 2. Men begge spilla havner på en 10'er
      Har faktisk aldri opplevd et så langt spill.
      • 0
      Og så gjennomført til fingerspissene right?
      Just kill him with your awesome
      • 0
      skaffet chain of memories for 5 min siden
      internett ftw


      SPOILER
      ser ut som om namine fjerner minnene til sora her...
      A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
      • 0
      Siterer Soraki:
      Hvem synes dere er den tøffeste figuren i KH?
      Jeg for min del liker Cloud, Leon, Sora og Roxas best


      Riku er badass når han har på seg den fete drakten da
      How far will you go to save someone you love? Sometimes, its better not to know.
      • 0
      Siterer gnomely:
      skaffet chain of memories for 5 min siden
      internett ftw

      Link? Det er ikke sones på Gameboy, right?

      http://www.youtube.com/watch?v=l5kEDrf5o68 Vakkert!
      Just kill him with your awesome
      • 0
      Hmm.. Gleder meg serriøst til nytt KH spill.. På 2'ern sitter jeg dønn fast med en av de i Orgination XIII. Da Sora møter Riku og Kairi igjen. Han er sykt vanskelig!
      På enern har jeg netopp skaffet de fire emblemsa.. Har ikke peil på hva jeg skal gjøre..


      Er det noe mere igjen av spillene etter det?
      De er sykt gode!
      Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
      • 0
      De fire emblemsa?
      Just kill him with your awesome
      • 0
      Siterer Soraki:
      Citerer gnomely:
      skaffet chain of memories for 5 min siden
      internett ftw

      Link? Det er ikke sones på Gameboy, right?

      http://www.youtube.com/watch?v=l5kEDrf5o68 Vakkert!


      Soraki, nå er jeg sur på deg, har allerede lagt opp en liten plan over hvordan jeg skal spille fremover, hvilke spill osv, også kommer du inn og gir link til den sangen xD
      Nå har jeg ikke noe annet valg enn å spille gjennom den serien også, den sangen ga meg skikkelig lyst
      • 0
      soraki, det jeg skrev om chain of memories....jeg kan ikke gå i detalj siden det er imot reglene på forumet å diskutere det. skjønner?

      Lagt til 2009-01-14 12:18:
      så linken du la ut....MÅ SPILLE KH!
      A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
      • 0
      NÅ!
      Løp-og-spill
      Just kill him with your awesome
      • 0
      Siterer Zyrocz:
      Chain of memories handlingen er sora sitt eventyr mellom 1 og 2?

      Riktig

      Lagt til 2009-01-14 16:51:
      Siterer Zyrocz:
      Den hjelper lite.

      Denne da: http://www.youtube.com/watch?v=09E8ed-B-Ng
      Just kill him with your awesome
      • 0
      Kingdom Hearts 3 må bli episk

      Lagt til 2009-01-14 17:42:
      Er det bare jeg som irriterer meg over at vi ikke får Kingdom Hearts 2 final mix?
      Har så lyst til å spille det på playstation 2.
      • 0
      er ikke bare deg........
      A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
      • 0
      Vurderer å gjøre ting som man ikke kan diskutere på forumet så jeg får spilt nedlasta spill på ps2. Hva annet skal vi gjøre når spillene ikke kommer på pal?
      Gameboy versjonen går jo alltids da, men det blir ikke like gøy.
      • 0
      nei, man tror du må chip'e ps2en din.....
      A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
      • 0
      yoo boys!
      vel, tror vi må vente en god stund til vi ser et KH3, dette fordi Kingdom Hearts teamet nå jobber på spreng med ff (final fantasy versus 13).
      Det kommer 3 kindom hearts titler i år:
      BBS. Birth By Sleep, her kan du spille som 3 karakterer (som jeg dessverre ikke husker navnet på, terra er ihvertfall en av dem) dette spillet kommer til PSP. Du kan se 3 tre hovedpersonene i den "hemmelige slutten" i kh2... En av personene ligner veldig på Roxas men det er ikke han(!).
      358/2 days: Her spiller du som Roxas, samt andre medlemmer av Organization XIII og det vil også være en online del. Dette spiller handler vel om det 14 medlemmet av Organization XIII. Dette kommer til DS, og det har vel også fått realese date i japan.
      Coded: Er litt usikker på dette, men tror det er noe veldig likt Kh1.

      Det finnes andre KH spill som har kommer og som ikke er kh 1 eller 2!
      Chain of memories: Gameboy spill. Dette er overgangen fra kh 1 til kh 2
      Finnes et KH2 Final mix, som er kh2 med enda mer godsaker
      også finnes det en Remake av Chain of memories (skal komme)

      Her fikk du en del informasjon gitt har enda mer og, Kingdom hearts er den bese spill serien!

      Syns Riku er kulest, men Kairi tar av i KH2.
      • 0

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!