Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

PS3


kun 40 GB i norge, 80 GB er bare i USA
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
  • Trym
  • Trym
Siterer Cloud Strife AV:
Får dere også de til å sende dere spillene som privat person slik at dere slipper toll?


Jupp, de skriver utenpå pakka "20$ gift", så slipper man toll. Genialt, elsker vgp.ca...
Upassende.
  • 0
hvorfor får dere lov å kjøpe spill over nettet?
dere som er under 18 altså.

hva sier foreldrene deres
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
  • Trym
  • Trym
Jeg har inntrykket av at de fleste ikke bryr seg om aldersgrense, verken ansatte i butikker, foreldre eller "barna" selv...
Upassende.
  • 0
oki.... må se om jeg får testet ut vgp.ca snart da...... men minne egene personlige favoritter er uten tvil play.com og play-asia.com! Har alt.... og sykt billig....

Siterer kokiri:
hvorfor får dere lov å kjøpe spill over nettet?
dere som er under 18 altså.

hva sier foreldrene deres


Man er jo ganske avhengig av et VISA kort for å kjøpe på nettet... og etter det jeg er kjent er det ikke mange 14 åringer som har VISA.... så da må man jo nesten bruke kortet til enten mamma eller pappa.... og da regner jeg med at man har fått tillatelse hjemme før man bruker VISA kortet dems?? Bare sånn jeg ser det hvertfall... Personlige elsker jeg VISAen min! Thank you VISA;)
"Men cry not for themselves, but for their comrades."
  • 0
er det ingen av foreldrene deres som er usikker på "visse" nett steder
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Har 2 Playstation-3 Den er bra. Laster ned mange demoer og bakgrunner
Alle burde kjøpe PS3 Det er den beste spillkonsollen syntes jeg
The Mars Volta! Trivium! Jeg sier bare selveid og veleid!!GRdude!
  • 0
Sparer til PS3 nå.
Pengene vil nok komme til meg på fredag, søndag og tirsdag.
Fredag, altså i morgen, skal jeg feire bursdagen min med 5 kamerater.

Søndag skal jeg feire bursdagen med familien, altså onkler, tanter, fetre og kusiner.

Tirsdag er det selveste dagen (!)
Ja, på tirsdag er jeg endelig fjortis...

Regner med å få en del cash på disse tre dagene, og komme ett skritt nærmere PS3!
  • 0
Gratz! Dette vil du ikke angre på. Jeg lover^^
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Ja, hvem kunne tenke å bli med i en klan?
Se klansektionen under forum for mer.
Norwegian Assault Force, haha!
They're Having So Much Fun, It's Illegal!
  • 0
Angry Teddy Bears eier NAF!!!
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Sparer til PS3 ....Og jeg driter i Aldersgrenser til spill.....
PSN= Bananz = Stem på meg!! vil ha 4 stjerner :O
  • 0
Hæ?
Driter du i alders grenser, jeg vil i alle fall ikke likt å se deg spille hesten min osv, må være litt skeptisk til spill med aldersgrense under 12...

Selv har jeg bare, Mission keloggs, Ratchet and Clank ( har alle utenom Gladiator og Size matters) og De utrolige.

Ratchet and Clank er ypperlige spill.
Angry goat says: RAAAAAGH!
  • 0
De to spillene jg gleder mg mest til nå er: Star Wars: The Force Unleashed og Red Alert 3 skal ha begge spill til PS3

Gleder mg til å knuse de allierte på HD TV

Nå for tiden spiller jg Team Fortress 2 og MotorStorm på Ps3

Legger inn nicket mitt i neste comment her;) så kanskje vi kan ta å kjøre et par runder på MS er ganske god der og jg digger å være sniper og scout på team fortress 2
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
På Psn er jeg den fryktede (eller ikke) varanen som har høyest score i allt. (Haha, særlig... ja..)


Tok dere den?

suger i alle fall på Bilspill og resistance.
Angry goat says: RAAAAAGH!
  • 0
Helt enig Laarz digger PS3 er fett å ha PS3 vi har to Ps3'er en nede og en oppe
er det litt fett eler.
The Mars Volta! Trivium! Jeg sier bare selveid og veleid!!GRdude!
  • 0
Er det noen som kan hjelpe meg? jeg prøver å loade min oblivion save, men når oblivion-loadeskjermen kommer opp, stopper helle systemet, sånn at jeg må skru den av manuelt. Jeg går ut ifra at ps3en har noe med det å gjøre, fordi ps3en svarer ikke når jeg holder inne ps-knappen!
Mvh. Julenissen
  • 0
Jeg har et spørsmål;
Er det mulig å logge på profilen din på en annens PS3?
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Siterer Jack the Lack of Crack:
Jeg har et spørsmål;
Er det mulig å logge på profilen din på en annens PS3?


Ja, det skulle gå ann
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Ok. Jeg mente PSN-profilen Håper i allefall at det fungerer
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
  • Missing Avatar
  • Sexy
Siterer ShananaFarCry:
Sparer til PS3 nå.
Pengene vil nok komme til meg på fredag, søndag og tirsdag.
Fredag, altså i morgen, skal jeg feire bursdagen min med 5 kamerater


Vis jeg har vært deg ville jeg tatt meg en tur på Finn.no elr qxl.no, der for du Ps3 for 3000 kr samt mange spill, det er vært selv du ikke for det splittert ny og sånt, å vente tiden er litt lengre, men det er billigere!
En røyk om dagen er godt for magen ;)
  • 0
Siterer Sexy:
Vis jeg har vært deg ville jeg tatt meg en tur på Finn.no elr qxl.no, der for du Ps3 for 3000 kr samt mange spill, det er vært selv du ikke for det splittert ny og sånt, å vente tiden er litt lengre, men det er billigere


Eller så kan du gå på e-bay.com der kan du få det enda litt billigere
  • 0
Siterer Sexy:
Citerer ShananaFarCry:
Sparer til PS3 nå.
Pengene vil nok komme til meg på fredag, søndag og tirsdag.
Fredag, altså i morgen, skal jeg feire bursdagen min med 5 kamerater


Vis jeg har vært deg ville jeg tatt meg en tur på Finn.no elr qxl.no, der for du Ps3 for 3000 kr samt mange spill, det er vært selv du ikke for det splittert ny og sånt, å vente tiden er litt lengre, men det er billigere!


på elkjøp her hjemme, så får du PS3 og 1 valgfritt spill for 3299 kr.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Billigste PS3 jeg har funnet i nærheten av her jeg bor, var Platekompaniet i Fredrikstad. Der kostet PS3 med 40 GB HD og et spill 4200,-
Fortsatt for dyrt for å gå til anskaffelse for min del.
For se om litt over et halvt år, når jeg blir 18, kanskje den koster rundt 3000,- da.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
På nettet har jeg sett 40 gb PS3 til 3499 inkludert GT5 Prologue, blant annet på Elkjop.no
Drækk me måte, fæst me måte. Kem i faen e måte?!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!