Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Majora's Mask 3D-tråden


Siterer remote:
Hvor langt har folk kommet?


Rundet det for halvannen uke side, så nå surrer jeg rundt å prøver å samle alt som kan samles. Har alle maskene og 16 av 20 hjerter sålangt.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer remote:
Hvor langt har folk kommet?


Har ikke begynt enda, men kommer til det snart håper jeg.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Det tar litt tid å sette seg inn i hvordan mekanikken fungerer, men nå synes jeg at jeg mestrer den. Det er mye mer brukervennlig etter at jeg begynte å bruke de to andre tidssangene. Har gjort mye jeg ikke husker at jeg fikk til på N64. Har også lært at minnene kan være forræderiske. Husker liksom klart at man skal løpe om kapp med postmannen, og at man må ha haremaska for å kunne slå ham, men det er jo helt feil.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Har kommet meg sakte men sikkert fremover i spillet, og har nettop fått Zora masken. Trist og komisk måte å skaffe en maske på Liker spillet godt så langt, men har hørt at vann-tempelet skal være det verste, så prøver å stålsette meg for det.
  • 0
Siterer projecthammer:
Har kommet meg sakte men sikkert fremover i spillet, og har nettop fått Zora masken. Trist og komisk måte å skaffe en maske på Liker spillet godt så langt, men har hørt at vann-tempelet skal være det verste, så prøver å stålsette meg for det.


Jeg har kommet cirka like langt selv, men så har jeg ikke spilt noe som helst på en god stund, og synd er det! På N64-versjonen kom jeg aldri til vann-tempelet, men jeg satser på at det går greiere nå som jeg er litt eldre. Synes spillet er supert, i hvert fall hvis man tar i bruk de to sangene fra fugleskremselet flittig.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Nå har jeg slått fjerdebossen og må si at det er det kuleste Zelda-øyeblikket jeg har hatt. Mest fordi det er helt uventet. Jeg liker virkelig dette spillet mer og mer. Det er mye mer crazy enn noen av de andre. De senere spillene er mer runde i kantene, mens dette byr på virkelig mange flotte øyeblikk.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Har fått tak i alle maskene og dermed den siste. Det var lettere å slå Majora med den enn første gang jeg prøvde uten
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!