Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Persona Q


Yay, fanfiction.net får endelig et spill! Neida.



Dette er en slags oppfølger til Persona 3 og Persona 4. Nesten alle de samme karakterene som er med i P3 og P4 er med i dette spillet.
Spillet introduserer også to nye karakterer til Persona-universet, nemlig Rei og Zen.
Så, hvem skal kjøpe dette spillet?
  • 0
Jeg!
Unfortunately, the atmosphere was a facade. Not once did my own daughter looked me in the eye. Oh, the food? Tasted like blood...
  • 0
Skal definitivt kjøpe dette spillet men siden jeg allerede skal ha 4(!) andre spill denne måneden så venter jeg med og kjøpe det,siden jeg uansett ikke får spilt det før senere.
Men jeg gleder meg veldig til jeg får tak i det!
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Jeg er vel i samme båt som Animorpher. Persona Q er ikke akkurat på toppen av må-ha listen, men skaffer meg det vel i fremtiden en gang. Likte Persona 4 veldig godt, Persona 3 droppet jeg vel etter 10 timer. Det var kanskje ikke så smart å begynne med oppfølgeren.
  • 0
Skal jeg ha det, så blir det nok ikke med det første ihvertfall. De neste 3-4 om ikke 5 månedene er nærmest booket.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!