Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Mass Effect ~ Offisiell tråd ~


Hvordan plasserer du folka dine? har ikke funnet det ut enda..
"This is my signature. There are many others like it, but this one is mine. My signatue is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless."
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Jeg må si at Mass effect er det beste RPG et jeg noen sinne har spillt. Bedre en oblivion, bedre enn gothic bedre enn alt! Jeg sitter å spiller i timesvis, tiden flyr og jeg har ikke storkost meg med et spill så mye på leeenge. Noen andre som her det sånn?

Jeg har sansynligvis ikke kommet så langt, men det skjer so søren meg spennende ting hele tiden. Det eneste minuset er vel at spillet noen ganger blir usakelig vankelig og noen få ganger litt frustrerende, men dette er en liten pris å betale.

Noen som er enig med meg??


Helt enig jeg også! Jeg er snill nå jeg, men jeg sier det som passer meg...Altså KAN jeg si slemme ting inne i mellom

Lagt til 2007-12-29 11:18:
Siterer svenningen:
Hvordan plasserer du folka dine? har ikke funnet det ut enda..


Du kan trykke "opp" på D-Paden, så går folka dine dit du "sikter"(på en måte ).
Du ser en sånn blå markør som viser hvor de går.
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0
Kan man spille videre å ta sideoppdrag ogsånn når man har runda det? Håper det!
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0
nei... men spillert er på en måte delt i 4 deler... man gjør sidequestene for hver del liksom ( det kommer nye for hver del ( destulenge du kommer ut i spillet,, men når du har kommet til del 4, må du bære spille ut spillet.. MEN du kan starte på nytt me samme fyr... og spille gjennom en gang til da beholder du alle våpene og xp.. levler oh alt det der.. og max levelen reiser seg fra 51 til 60.. pluss man unlocker hardcore,. spiller man gjennom på hardcore unlocker man insanety eller noe sånt..

* insane er best med en adepth på ca lv 50, og der du har med garrus som sniper, wrex som tank--- siden han får det beste armor og er ganske farlig ( han suger i low lv)

du eier alt med adepth.. og enda mer hvis du har hagle som special skill.. eneste du burde passe på er snipere.. de bruker kuler som går tvers gjennom skjoldet ditt og tar deg på ett skudd.. men ellers har jeg overlevd å få en sånn coluseus eller hva de heter rett i tryne med adepth ( barrier )
det er litt insane...

Lagt til 2007-12-29 14:56:
Siterer svenningen:
Hvordan plasserer du folka dine? har ikke funnet det ut enda..


men kan ikke styre folkene sine... det ble gjordt om ganske sent ( som man ser på div filmer ) men man bruker d-padden til å gi ordre...

lurt å aktivere den tingen som gjør at de bruker mass skills ( huske ikke hva de heter ) selv.


ååååååhh-- har lyst på å eie i mass effect nå.. men jævla 360 døua... i gues det ble for mye mass
Bygones
  • 0
Ok...Men nå må jeg ta en pause fra hoveddelen Må ta noen sideoppdrag
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0
Kjøpte det her om dagen.... det eier!
Musikk > Film > Spill
  • 0
Ok, takk for hjelpen. Har ikke prøvd enda, men det går sikkert bra!
"Handles like a tank. Hits like a tank. Basically, it is a tank. It just looks like a van..."
  • 0
Veit noen om det er normalt at spillet lagger?
Musikk > Film > Spill
  • 0
ja det er det... det er fordi de har instalert det litt retard

presser egentlig ikke så veldig.. det ser bære slik ut...

lagger det veldig.. ta en pause.. stå still noen sek så mappen får tid til å loade litt..
Bygones
  • 0
Jeg klarte ikke å vente med hovedstoryen Det virker som om jeg er på slutten, men jeg håper ikke det egentlig!
Er det noen som har runda det jeg kan spørre på PM? om det er lenge igjen altså?
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0
bære å spørre

Lagt til 2007-12-29 21:35:
har rundet det 1 gang... nesten 2 ganger me samma fyr..

og hold på å runde det med ei adepth... på hardcore... men så daua xbox.n
Bygones
  • 0
Siterer blackrogue:
bære å spørre

Lagt til 2007-12-29 21:35:
har rundet det 1 gang... nesten 2 ganger me samma fyr..

og hold på å runde det med ei adepth... på hardcore... men så daua xbox.n


Det er drit da!

Sender en PM nå jeg
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0
Mass Effect er fantastisk bra!

Har snart spilt igjennom sol soldier. vurdere å begynne som adepth neste gang. Men vil du da slette han første fyren din?

Har lest om et quest der du møter noen aper på en plant Kor og når kan du fåp det queste? =D
ZoMG"$)(092r HaXZzOOORzzz
  • 0
vet ikke...

adepth er best og veldig overbalansert rund lv 30... hvis du dreper 250 ( tror jeg ) tinger så fårdu hagle archievementen.. DVS at da kan du velde hagle som special skill..

adepth med hagle-.- det eier noe så forbanna jævelig eksplosive skudd.. autch.. bære å ta lift på noe.. og plant et skudd i det.. er det ikke død så er det en verdig motstander som faktisk nesten skulle ha fått låv til å drepe deg.


husk!!! special våpene fra C.teck shoppen er nokk de sykeste våpene før lv 55 eller noe sånt
Bygones
  • 0
Jeg har møtt noen alien lignende hester på en planet. De var rare. En blanding mellom hest og sjiraff.
Kjørte bare på de jeg

Du sletter ikke den soldieren din viss du begynner på nytt igjen
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
har ikke møtt deselv.. men vet om dæm... de har korte armer og kan snakke? men man kan ikke snakke med dem -.-
Bygones
  • 0
hvordan starter jeg på nytt med samme person?
  • 0
øøøøh... jeg forklarte det til en fyr en gang.... det er gasnke opplagt... man må ha rundet spillet da... så bære går man til fyren å loader samme profil eller noe sånt.. ( jeg fant ut av det ganske enkelt husker jeg.. man trenger ikke doctor grad for å si det slik.
Bygones
  • 0
tror heller jeg går å finner ut av det selv...
  • 0
Så når du loader profilen igjen så starter du på nytt, bare med lvl og alt utstyr?
ZoMG"$)(092r HaXZzOOORzzz
  • 0
New Career, også velger du existing ID
  • 0
Folkens! Jeg er nåp ferdig for første gang, og jeg må ha mer. Noen rykter sier at det skal bli en trilogi og at neste spillet kommer i 2008. Er dette sant?! Håper noen vet noe om dette.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Jeg vil ha mer!

Runna spillet isted.......

favoritt squad'en min bestod av:

Ashley
Tali(Mest fordi hun snakker så rart...og forførende)

Teh Gurlz
Musikk > Film > Spill
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Folkens! Jeg er nåp ferdig for første gang, og jeg må ha mer. Noen rykter sier at det skal bli en trilogi og at neste spillet kommer i 2008. Er dette sant?! Håper noen vet noe om dette.


Har hørt det samme selv, håper på det! Men tviler litt på at det kan komme så tidlig som i 2008. Men håper virkelig det.
"Say one, more word, I double dare you (bring it on)" -Children of Bodom\m/
  • 0
Har spilt det ferdig for første gang jeg også Et av de beste spillene jeg har prøvd! Helt utrolig!

Nå skal jeg soille igjennom med samme dud, og ta litt flere av sideoppdragene
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!