LIVE
HQ
logo hd live | Harold Halibut
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Spill

      Stedet for generell spilldiskusjon

      The Witcher 3: Wild Hunt ~ Offisiell tråd ~


      Og der passerte jeg 25 timer in-game, og har såvidt gjort ferdig første del av main-questet for å finne Ciri i Velen. Det er nesten skummelt hvor mye jeg koser meg, enda skumlere hvor de to siste dagene har blitt av.
      What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
      • 0
      Siterer AcH Clawed:
      Og der passerte jeg 25 timer in-game, og har såvidt gjort ferdig første del av main-questet for å finne Ciri i Velen. Det er nesten skummelt hvor mye jeg koser meg, enda skumlere hvor de to siste dagene har blitt av.


      Hehe ja dette spillet er helt sykt bra! Har noe lignende selv, har ikke gjort mye på hoved historien. Det er så mye spennende og kult å utforske i Witcher 3! I går dro jeg bare rundt å utforsket Velen og fant masse skatter og huler. Det var sykt gøy! Hele veien!

      Noen som har funnet noe Witcher armor enda?
      • 0
      Siterer AcH Clawed:
      Og der passerte jeg 25 timer in-game, og har såvidt gjort ferdig første del av main-questet for å finne Ciri i Velen. Det er nesten skummelt hvor mye jeg koser meg, enda skumlere hvor de to siste dagene har blitt av.


      Er kun ferdig med første delen i Velen selv, men tror ikke jeg har nådd opp i 25 timer enda. 15 kanskje. Men det kommer nok til å ta noen timer å fullføre spillet. Nysgjerrigheten leder meg bort fra hovedoppdragene gang på gang.
      "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
      • 0
      Har spilt en god del timer jeg og. Sikkert over 20 nå. Utrolig bra spill. Fy søren så det leverte. Fantastisk opplevelse så langt.
      • 0
      Siterer Arctic_Oni:
      Noen som har funnet noe Witcher armor enda?


      Aye, fant akkurat noe armor i slottet til Baronen.
      • 0
      Siterer SirThomas:
      Aye, fant akkurat noe armor i slottet til Baronen.


      Se der ja! Thomas har begynt å få dreisen på The Witcher. Det er bra
      • 0
      Siterer SirThomas:
      Siterer Arctic_Oni:Noen som har funnet noe Witcher armor enda?

      Aye, fant akkurat noe armor i slottet til Baronen.


      Kult! Har hørt at man kan oppgradere armor slik at det blir bedre og at det endrer utseendet også! Skal bli gøy å teste det ut når jeg er i høyere level! Hva slags level er folk på? Jeg er på 15 nå.
      • 0
      Siterer SirThomas:
      Siterer Arctic_Oni:Noen som har funnet noe Witcher armor enda?

      Aye, fant akkurat noe armor i slottet til Baronen.


      Kult! Har hørt at man kan oppgradere armor slik at det blir bedre og at det endrer utseendet også! Skal bli gøy å teste det ut når jeg er i høyere level! Hva slags level er folk på? Jeg er på 15 nå.
      • 0
      Siterer Arctic_Oni:
      Hva slags level er folk på? Jeg er på 15 nå.


      Har ikke spilt så voldsomt aktivt, så jeg er foreløbig i level 4.
      • 0
      Siterer Arctic_Oni:
      Jeg er på 15 nå.


      Er i Level 12.
      • 0
      Siterer Arctic_Oni:
      Hva slags level er folk på? Jeg er på 15 nå.


      Er i 15 selv. Nettopp dratt til Skellige for å begynne på siste del av Ciri questet.
      "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
      • 0
      Siterer Arctic_Oni:
      Noen som har funnet noe Witcher armor enda?


      Funnet og oppgradert alt av Griffin-settet, samt funnet Cat-settet. Det er latterlig kraftig frem til man passerer lvl 20.

      Siterer Glorfindel:
      Er i 15 selv. Nettopp dratt til Skellige for å begynne på siste del av Ciri questet.


      Dro til Skellige for første gang selv i dag. Av ren nysgjerrighet, hvor lang tid har det tatt deg å komme dit? Jeg runder snart 50 timer, og tror jeg bruker litt vel mye tid på side-quests, contracts og alt mulig annet.
      What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
      • 0
      Siterer AcH Clawed:
      Dro til Skellige for første gang selv i dag. Av ren nysgjerrighet, hvor lang tid har det tatt deg å komme dit? Jeg runder snart 50 timer, og tror jeg bruker litt vel mye tid på side-quests, contracts og alt mulig annet.


      Jeg har vært ganske interessert i hovedhistorien, så jeg har ikke gjort så alt for mange sideoppdrag enda. Vet ikke om det går an å sjekke spilletiden på PS4, men jeg vil tippe 20-25 timer.
      "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
      • 0
      Siterer Glorfindel:
      Jeg har vært ganske interessert i hovedhistorien


      Synes selv den er litt middels. Har ikke spilt de tidligere tho så er mange løse tråder for meg merker jeg. Spillet er best når man gjør randome ting og utforsker verdenen.
      • 0
      Siterer SirGalahad:
      Synes selv den er litt middels. Har ikke spilt de tidligere tho så er mange løse tråder for meg merker jeg. Spillet er best når man gjør randome ting og utforsker verdenen.


      Er ikke bare de tidligere spillene det refereres til, men også bøkene. Zoltan, Dandelion og Yennefer er blant annet veldig glad i nevne ting som skjedde før spillene. Hver gang de snakker om hva de husker av Ciri, så er det jo også snakk om ting som skjedde før The Witcher(1). Sitter klar med The Witcher wikien hver gang det dukker opp et navn eller en hendelse som er ukjent.
      What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
      • 0
      Siterer SirGalahad:
      Synes selv den er litt middels. Har ikke spilt de tidligere tho så er mange løse tråder for meg merker jeg. Spillet er best når man gjør randome ting og utforsker verdenen.


      Y u not want to find Ciri?!

      Siterer AcH Clawed:
      Zoltan, Dandelion og Yennefer er blant annet veldig glad i nevne ting som skjedde før spillene. Hver gang de snakker om hva de husker av Ciri, så er det jo også snakk om ting som skjedde før The Witcher(1). Sitter klar med The Witcher wikien hver gang det dukker opp et navn eller en hendelse som er ukjent.


      True, men jeg synes samtidig de er flinke til å summere opp ting for nye spillere. Det er selvfølgelig en fordel å ha spilt de tidligere spillene, men spillet står egentlig godt på egne ben.
      "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
      • 0
      Siterer Glorfindel:
      Y u not want to find Ciri?!


      Joda joda.
      • 0
      Jeg har spilt en del witcher 3 i det siste (på ps4) og må si meg mektig imponert så langt. Noe jeg på en annen side er litt mindre imponert over er hvor sinsykt bråkete ps4 blir når jeg kjører spillet Jeg skjønner at dette er et krevende spill, men det kan da ikke være normalt at vifta i ps4 skal gå i hundre og helvete etter 5 min med spilling? Noen andre som har opplevd dette?
      • 0
      Spillt en del i dag, og kan nok ikke si at jeg er nevneverdig imponert. Spillet er meget pent laget, og historien bra den og, men kan ikke si at den har fenget meg helt ennå. Setter pris på at de har fikset kampsystemet, og en del andre ting som var en smule irriterende i de to første spillene.
      Får prøve og spille en del mer før jeg bestemer meg om spillet er verdt å bruke mer tid på
      When I die I don't want no part of heaven I would not do heaven's work well I pray the devil comes and takes me To stand in the fiery furnaces of hell
      • 0
      har funnet en del witcher gear diagrams men har bare lagd serpent silver sworden som man finner oppskrifta til ganske tidlig(første place of power jeg kom til faktisk, der en wraith beskytten den og dorsvinner ned i en crypt). meste av witcher gearet jeg har finni diagrams til krever ganske dyre/sjelde drops ting som du må spille en del for å få tak i. har selv brukt det serpent sverdet fra lvl 8ish og er nå 18
      • 0
      Siterer yami kim:
      eg skjønner at dette er et krevende spill, men det kan da ikke være normalt at vifta i ps4 skal gå i hundre og helvete etter 5 min med spilling? Noen andre som har opplevd dette?


      Jeg opplever det, men tror ikke det gjelder bare dette spillet. Har ikke lyttet nøye når jeg kjører kun dette spillet, men maskinen bråker generelt noe inni granskauen til tider.
      "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
      • 0
      Novigrad er en litt lame by egentlig. Gøy den første timen, men nå er den litt natta..
      • 0
      Fader det spillet her er svært. Leste denne artikkelen og skjønte det selv nå når jeg seilte en strekning over sjøen som i grunn så relativt kort ut. Brukte vel i overkant av 20 minutter.
      "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
      • 0
      Eneste probleme jeg har med novigrad er random møter med folk som har en eller anna grunn te å slå deg ihjel, spesielt når du jager noen eller bare skal løpe kjapt mellom steder i byen
      • 0
      Siterer taska:
      Eneste probleme jeg har med novigrad er random møter med folk som har en eller anna grunn te å slå deg ihjel, spesielt når du jager noen eller bare skal løpe kjapt mellom steder i byen


      Hehe.
      • 0

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!