Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Den Ultimate Prototype!


Tenkte ordne en Utlimate tråd, men så fant jeg denne

Endelig fått sett en gameplay video! Prototype virker veldig lovende å veldig kult spill^^ Gleder meg virkelig å prøve dette!
Fotball om dagen er godt for magen :)
  • 0
Gleder meg til dette spillet kommer, dum at spillet er utsatt til februar 2009.
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
mye med dette spillet virker bedre en for eksempel Gta4.
  • 0
Utdyp det litt mer, vær så snill?
"Objection!"
  • 0
ja greit. jeg liker et spill som setter stor fokus på histrorie
(som metal gear solid for eksempel) spesielt conspirasjons teorier osv finner jeg spesielt kult.

man kan løpe på bilene i spillet "matrix reloaded" still man kan gjøre masse overnaturlige kule greier der. som
-og transformere seg til andre mennesker.
-løpe langs vegger på byggninger
- hoppe flere kvartaler
-slå i stykker tanks med nevene
-gjøre seg selv om til en panser maskin ting og løpe igjennom alt.

pluss at grafikken har jeg utrolig store forhåpninger til grafikken siden det blir utsatt på grunn av det for og bli bedre.
effektene der var helt konge i fra før. nå bare må de bli bedre.

gameplay stilen der når man slåss virker frantic på en god måte man kan stjele helikoptere der eller drive mennesker og genetiske freeks mot hverandre og se store slag bli utkjempet mellom dem.

det blir heftig.
  • 0
Da skjønner jeg litt mer og jeg er ganske enig med deg, men det må mye til for å slå GTA4
"Objection!"
  • 0
Her har det ikke vært på en stund, gleder meg som en liten drittunge til spillet. Har allerede forhåndsbestilt spillet fra play.com det kommer til å bli heftig.
  • 0
er det online på PROTOTYPE ?
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Tror ikke det.... Er det et ønske? Hadde vært fucka uansett...
Hasta la-vista baby!
  • 0
Hørte i et intervju på IGN.com at det er muligheter for å spille det co op...om det er med eller ikke veit jeg ikke.
MGS4 FTW =)
  • 0
Jeg tror dette spillet blir tøft, men jeg gidder ikke å kjøpe det hvis det ikke er til PC Men man må ikke bli skuffet, for dette spillet har forventninger det faktik er vanskelig å leve opp til
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Spillet virker lovende, tror jeg kommer til å kjøpe det.
Bare tanken på å løpe oppover veggen på en skyskraper for så å kaste seg ut i fritt fall og lande så biler og mennesker flyr rundt en, gir meg frysninger!

Håper de forskjellige shapeshifting evnene fungerer bra. Og å consume et menneske og bli til det virker utrolig spennende, og ikke minst parkour muligheten virker helt fantastisk!
Grafikken virker utrolig forbedret, og jeg er glad utviklerne tok seg lengere tid for å forbedre!

Etter det jeg har sett av gameplay, er det nok bare å glede seg til release!

Siterer the king:
Hørte i et intervju på IGN.com at det er muligheter for å spille det co op...om det er med eller ikke veit jeg ikke.


Håper virkelig det, hadde gjort det utrolig morsomt, og virkelig utvidet holdbarheten!
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
  • 0
En uke igjen til spillet CAN'T FREAKIN WAIT
  • 0
Om en uke og en dag skal jeg be ste-faren min kjøre meg ut til strømmen for å kjøpe det. Gleder meg som en 3 åring på julaften!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
? Dette spillet skal vel ikke komme før 10. juni eller 12. juni eller noe sånt. Har vært inne på endel nettbutikker/spillsider hvor det står Europeiske reales er 12. juni og noen sier 10. juni. Skal ivertfall kjøpe spillet så raskt som mulig Har gleda meg siden ifjor, selv om jeg tviler sterkt på at det slår inFAMOUS
  • 0
Det er feil at det skal komme 12 juni, til og med presidenten til Radical sier det kommer 5 Juni i europa og 9 juni i amerika
  • 0
Siden det er litt uklart på Realese, så tok jeg og forhåndsbestilte det i går over nett.
Så får det bare komme i posten når det kom mer. Gleder meg!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Prototype har realease i morgen i statene og ennå ikke no anmeldelser! Dårlig tegn?
MGS4 FTW =)
  • 0
Prototype fikk 9/10 av Gamer.
Love is our resistance!
  • 0
Prototype fikk 5 av svenske gamereactor. Tror jeg holder meg til Infamous jeg.
If you are afraid of dying, please stay away from me :)
  • 0
5..
Love is our resistance!
  • 0
IGN`s anmeldelse har nettopp ankommet og de gir det beskjedne 7.5/10..

Kommer nok til å skaffe meg det uansett, men jeg må si at jeg forventet mer..

EDIT: Gud.. Lasting Appeal: 6.5/10
Det var jammen meg spikeren i kista..
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
  • 0
  • Zook
  • Zook
Det har også fått mye bra kritikk da...

http://www.gamerankings.com/ps3/942350-prototype/index.html

Slutt å bruke IGN som en fasit.

Lagt til 2009-06-10 16:38:
GR Sverige har gitt lavest karakter hittil:

http://gamereactor.se/recensioner/18259/Prototype/

Lagt til 2009-06-10 16:40:
Og les mini-anmeldelsen helt på slutten. 4/10.

Egentlig ikke så overraskende. Har vært lite snakk om det spillet i det siste, og det lanseres om bare noen få dager. Aldri et godt tegn.
You're sleeping over, right?
  • 0
Det har fått mye god kritikk. Og 7.5 av IGN er ikke så gale, det de ga "Assassin's Creed".
Gleder meg til imorga.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!