Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Anbefal et Rollespill til PC!


Første RPG jeg spilte var Icewind Dale II, og jeg ble fullstendig oppslukt i det. Men Neverwinter Nights er enda bedre og lettere å lære seg, så jeg anbefaler det.
Det er bedre å drite seg ut enn å dø av forstoppelse
  • 0
OK
"Search the bodies for cigarettepackages boys"(BIA)
  • 0
elder scrolls! kanskje guild wars, men det blir litt kjedelig i lengden
Why care when you have the option not to?
  • 0
elder scrolls er jo digg!

guild wars er boooring
da ville jeg heller gått for rp i wow nå kommer/har kommt det nye warhammer: age of reckogning elns
"This is my signature. There are many others like it, but this one is mine. My signatue is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless."
  • 0
skal du ha et bra rpg spill så må du prøve Guild wars eller WOW i begynnelsen, så kan du gradere deg videre opp til Elder scrolls, dreamfall eller M&M: Dark messiah!!
  • 0
jeg vil anbefale gothic 3 (har mange bugs utover i spillet), morrowind, oblivion, diablo 2 (gamelt men nydelig) eller kanskje nwn 2 et spil jeg måtte tvinge meg til å spille i starten siden grafikken ikke ser så bra ut og det er mange restreksjoner og spillet har et klart plottog lite extra missons i forhold til oblivion.
  • 0
Nå vil jeg ikke anbefale deg et konret RPG med mindre du uttyper deg noe mer tydlig. Men for å se litt stort på det så har vi to (hovedkategorier), nemlig RPG [Role Playing Game] og MMORPG [Massive Multiplayer Online Role Playing Game]. Om du vil ha et RPG, som er singleplayer kan jeg anbefale Oblivion som har en holdbarhetstid som ikke ligner grisen, ellers ville jeg ha testet ut Fable: TLC. Disse to er fabelaktige, og Fable er god som start da dette ikke er spesielt krevende eller langteklig.

Om du liker mer multiplayer, havner World of Warcraft på en klar førsteplass. Her vil du sitte time etter time med de fantastiske vesnene som finnes i spillet, og du vil ha det vanvittig moro fra dag 1. Ellers ville jeg anbefalt Guild Wars, som ikke tar like lang tid. Men gir derimot en god grafisk spillopplevelse. Men dette sviker litt i spillbarhet. Uansett, prøv de og finn ut
  • 0


Få litt mening i innleggene takk... Kengro
yO-MANN
  • 0
Final Fantasy og opp, e bra te å bynne me....
Mn man har jo altids Fable(xbox), syns dt e ett utrloi arti spill, mn dt slår ikkje Final Fantasy serien!
God help me you are noe officially in the marine corps "Ooh rah!"
  • 0
Fable er det beste RPG spillet til PC
  • 0
Siterer General2408:
Fable er det beste RPG spillet til PC


nei!!!!!!!!!!!
  • 0
Siterer Holo Man:
Citerer General2408:
Fable er det beste RPG spillet til PC


nei!!!!!!!!!!!


Kom med litt mer utdypene som hvorfor det ikke er bra eller hvorfor det er bra. Ikke bare Neiiiiiiiiiiiiiiii, da vil du bli tatt som en useriøs bruker som ingen liker.

Ikke skriv bare for å skrive.
An eye for an eye will only make the world go blind.
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Siterer General2408:
Fable er det beste RPG spillet til PC


Hvorfor?

Fable ligger ikke en gang i mine-spill listen din, aner at du sier dette for å provosere.
  • 0
Elder scrolls serien...
Fabelaktig!
  • 0
FFX er bra, men det er ikke til PC. Les overskriften folkens. Baldurs gate, fallout er bra RPGer enda de er nokså gamle. Eller har man jo Diablo2 og Neverwinter Nights 1/2. WOW er jo også ett bra spill som jeg allerede har nevnt.
This is great banter, it really is.
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Neverwinter nights er jeg enda uten å ha prøvd.

Må ta en titt på disse to.

Hvilken av dem er best?
  • 0
Har kjøpt en pakke med alle Baldurs Gate- spillene og jeg skjønner ikke en dritt Jeg er jo fersk i sjangeren så... Skal kjøpe WoW etter nyttår PS: IKKE anbefal Final Fantay!
"Search the bodies for cigarettepackages boys"(BIA)
  • 0
Som mange allerede har sagt: Morrowind, et sykt bra spill!!
paulie154-feet avatar

Vampire the Masqurade er også et sykt bra spill, det er et spill du virkelig kan leve deg inn i og det føles nesten som om du er en vampyr! Anbefales på det sterkeste
  • 0
Titan Quest, sykt bra etterligning av Diablo 2, mn alt skjer i Hellas, Egypt å Asia.....
Utroli arti å LANe å spille over nett!
Anbefales på dt beste

Både æ å MORA mi spill dt
God help me you are noe officially in the marine corps "Ooh rah!"
  • 0
Siterer ThreepWood:
Baldurs Gate 1 og 2
Neverwinter Nights 1 og 2

Da har man de rollespillene man behøver


Nå snakker jeg mest om neverwinter nights, men så vidt jeg har forstått er ikke baldurs gate så ulikt i spillsystemet. Neverwinter nights er et utrolig komplisert spill, med kompliserte regler å lite info til å forklare deg dem. Når du har forstått spillsystemet er det ufattelig kult, men det tok meg dog en stund å skjønne systemet.
In all modesty, i'd like to be called the EMPEROR!
  • 0
Baldur's Gate 1/2 bygger på samme regelsystem som Neverwinter Nights 1/2 gjør, nemlig Advanced Dungeons and Dragons. Forskjellen er at BG-spillene har et eldre regelsystem som er litt annerledes og verre å sette seg inn i, versjon 2, mens NWN-spillene bygger på versjon 3/3.5. Jeg vil helt klart anbefale å begynne med Neverwinter Nights 1 eller 2, siden systemet er bedre og mye lettere å forstå (synes jeg. Jeg skjønner ikke hele BG-systemet ennå).
Men uansett, hvis dere skal begynne med et av disse spillene: Les manualen nøye, gjerne flere ganger, helt til det grunnleggende sitter inne. Da vil dere se at det går seg til etter hvert
Det er bedre å drite seg ut enn å dø av forstoppelse
  • 0
Siterer paulie154:
WoW ser gøy ut, men jeg vil ikke ha et spill der jeg må betale for å spille det

hvis du ikke vil betale i manden så kjøp guild wars factions eller nightfall de er gratis og nesten likt som wow
my name is no one and no one is perfect
  • 0
  • Fili
  • Fili
Siterer LuXe:
Neverwinter nights er jeg enda uten å ha prøvd.

Må ta en titt på disse to.

Hvilken av dem er best?


Regner med du mener mellom 1 ern og 2ern. jeg tror jeg ville satt en knapp på toern (men for all del, enern er også veldig veldig bra, kommer litt an på om du er grafikkfiksert også. Områdene kan bli litt monotone og pregløse i enern og grafikken er jo litt firkantet). I toern kommer det seg veldig nå når de har fått lagt ut de nye patchene og fjerna en del bugs, det tekniske fungerer bedre. I enern ble det veldig mye leting i kasser på jakt etter gode ting, disse kassene var det ekstremt mye av og i de fleste var det bare crap, men i noen var det noen skikkelige gullkorn noe som gjorde det til frustrerende "må bare sjekke situasjoner" i toern har de så og si eliminert denne faktoren, det meste er bra av utstyr du finner, det er ikke så veldig mye å lete i. Ikke frustrerende mange kasse og tønner. Eneste minuset er vel at det kansje kan bli "vel" lett å bli rik. Men det er bra for de fleste som ikke er helt HARDCORE rpg spillere.

Synes toern i bunn og grunner greiere, det er MYE morsommere å sloss og nå. Men det er jo min mening. I enern er det kansje mindre rotete i menyene og slikt. og så krever det ikke så mye av pc'en.

Tips: Hvis du ikke kan spille Neverwinter Nights 2 på full grafikk kan du skru av skyggene du merker ikke noe særlig til forskjell uansett, og skru av vannrefleksjonen hjelper også. Vannet ser rimelig bra ut uten refleksjoner.
No beast so fierce but knows some touch of pity. But I know none, and therefore I am no beast.
  • 0
WoW GW Maple Story http:www.nexon.com
Yes I'm White & Nerdy
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!