Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Anbefal et Rollespill til PC!


Jeg har lyst på et rollespill til PC, men jeg vet ikke hva
Jeg har aldri spilt et rollspill i hele mitt liv
Hva anbefaler du?
"Search the bodies for cigarettepackages boys"(BIA)
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Morrowind

Nuff said Fantastisk spill.
  • 0
Oblivion er best når det kommer til rolle spill
  • 0
Enig med Killer_Dude. Oblivion er best!
Be one with the lagg.
  • 0
Hvis du ALDRI har spilt et rollespill er kanskje Morrowind og Oblivion litt vanskelig/hardt å begynne med... det syntes iafall jeg da jeg starta med Morrowind for noen år sia
  • 0
Ehh, World of Warcraft selvfølgelig..?
PS3 kommer for å ta deg, Bill Gates.
  • 0
WoW ser gøy ut, men jeg vil ikke ha et spill der jeg må betale for å spille det
"Search the bodies for cigarettepackages boys"(BIA)
  • 0
Prøv å skaff Final Fantasy 7 til pc, evt. Fallout spillene, Oblivion/Morrowind kan bli litt for komplekse, og kjedelige, ettersom det er så enorm frihet.
Legg nå for guds skyld merke til "KAN bli", det er forskjellig fra spiller til spiller.

Final Fantasy serien er ikke spesielt komplekse, og burde være en grei intro til rollespillenes verden.
Grafikken er ikke noe spesielt bra, ettersom spillene er ganske gamle.

Fallout spillene har heller ikke verdens beste grafikk, men de har større frihet, og liker du et av dem, kommer du aldri til å gi opp å spille dem.

Et annet som er verdt å nevne er Planescape: Torment, også et gammelt spill, der du har meget god frihet, men det er en del mer avansert enn f.eks. Final Fantasy.

WoW er farlig. Det er skummelt hvor avhengighets-skapende det er.
Men gøy er det.
  • 0
Jeg vet ikke hvor ofte du kjøper spill, og hvor mye penger du bruker på det men å kjøpe wow lønner seg faktisk ofte. Spiller du wow trenger du neppe å kjøpe noe annet, og det vil si at wow egentlig bare koster det samme som to andre spill i året. Og med mindre du bare bruker 1200 i året fra før av vil det da faktisk spare seg med wow, og tro meg du trenger ikke noe annet enn wow hvis du faller for det. Så hvis du synest det ser kult ut, kjøpt det. Månedsprisen er ingenting, og du kan få hovedspillet for 170kr på EB. Du kan også laste ned eller kjøpe trial versjon så kan du jo prøve det også. Det eneste du må passe på med wow er at absolutt alt tar ufattelig mengder med tid og det kreves at du spiller en del for å se noen framgang.
This is great banter, it really is.
  • 0
FF VII tidenes rollespill. Oblivion og WoW blir bæsj i forhold.
Respect my AUTHORITAH!
  • 0
Du må si om du vil ha j-rpg (den beste) eller WoW, oblivion aktig rpg
An eye for an eye will only make the world go blind.
  • 0
Jeg ville kjøpt WoW. Det beste rollespillet, syntes nå jeg .... Enig at det er dumt og betale for og spille, men tro meg; det er verdt det!

Jepp, hør på fanzypanzy dere! Han sa noe jævlig bra.. Last ned gratis trial og prøv!
  • 0
Siterer Maggot:
Jeg ville kjøpt WoW. Det beste rollespillet, syntes nå jeg .... Enig at det er dumt og betale for og spille, men tro meg; det er verdt det!


du betaler jo for å spille nesten alle spill da
An eye for an eye will only make the world go blind.
  • 0
Offline RP eller Online RP [MMORPG] ?
Rett skal være rett.. ellers blir det ikke noe gøy!
  • 0
Siterer Gamereactor_FTW:
Offline RP eller Online RP [MMORPG] ?


ha ha et sekund etter meg
An eye for an eye will only make the world go blind.
  • 0
Online anbefaler jeg Guild Wars eller WoW..
Offline sier jeg Oblivion eller Dark Messiah of Might and Magic
Rett skal være rett.. ellers blir det ikke noe gøy!
  • 0
Siterer borre:
Enig med Killer_Dude. Oblivion er best!
Oblivion er det største skite som finnes!!


Lagt til 2006-11-06 21:25:
d beste spille du kan få e dreamfall the longest journey!!!
  • 0
Hva er vitsen med n "anbefal et rollespil"tråd ,når det finnes en anbefal et spill tråd.
  • 0
Siterer Gamereactor_FTW:
Online anbefaler jeg Guild Wars eller WoW..
Offline sier jeg Oblivion eller Dark Messiah of Might and Magic

Dark Messiah er ikke akkurat et rollespill da

Jeg skal prøve WoW hos en kompis i morgen, ser om det er bra
Men hvor mye koster WoW i måneden?
"Search the bodies for cigarettepackages boys"(BIA)
  • 0
Baldurs Gate 1 og 2
Neverwinter Nights 1 og 2

Da har man de rollespillene man behøver
I'm ThreepWood, a mighty moderator!
  • 0
oblivion!
  • 0
Synes Neverwinter Nights og Baldurs gate ser litt kjedelig ut, men jeg tar forhåpentligvis feil
"Search the bodies for cigarettepackages boys"(BIA)
  • 0
Du kan jo kjøpe Gothic III. Har lyst på det selv. Oblivion er veldig morsomt. Tok litt tid for meg og komme inni det.
"Ash nazg durbatulúk, ash nazg gimbatul,ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul."
  • 0
Koster 100 eller 125 i måneden tror jeg. Anbefaler Guild Wars, Oblivion seff og Gothic 3
Spill er toppen glad i hele kroppen!!;D
  • 0
Elders Scrolls spillenen eller FF serien er en god start for RPG
Enough is enough! I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!