Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Det beste spillet verden har sett!


Halfe life 1,2,ep1,ep2,opf,blueshift
Pc(for det meste men noen er på forskjellige konsoller)

Final Fantasy XII
Ps2

BF2
pc
  • 0
Enkelt å greit...Monkey Island 1 og 2!!!
  • 0
monkey island ???
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Hva med PONG?!??!?!

Første spillet i verden, utrolig underholdene spill, god dybde(^_^), alle spill har herma etter pong PONG FOR EVERXDDDD
Buuuuuuurn!
  • 0
final fantasy serien

pga historien gameplayet og all underholdningen men jeg liker zelda og kingdom hearts serien.... den beste feelingen jeg fikk under spilling var deffinitivt kingdom hearts.
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
bf 2 og hidden and dangoures 2!!!!
BF2....
  • 0
Age of Empires II og Rome: Total War
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Super Mario Brothers, på NES. Ingen tvil Det første perfekte spillet på hjemme-konsoll!
  • 0
Siterer Hl2 fan:
-Half life 2

-perfekt blanding av action og spenning pluss en utrolig bra atmosfære

-pc og etterhvert konsoller


Må si meg enig med den

Half life serien
En kjempegod blanding av spenning med mye action og en helluva story
Pc-x-box
Musikk > Film > Spill
  • 0
Det må bli Crysis

- Du har enorme muligheter som jeg aldri har sett på noen annen FPS eller andre skytespill. Grafikken er så vakker at det gjør spillet dobbelt så bedre.

-Pc, men kommer kanskje til konsoll (Xbox360)
Største Supreme Commander Fan på forumet!
  • 0
STARCRAFT!!! FTW! (måtte bare, men jeg er faktisk seriøs...)
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Det har ikke kommet enda... Kommer alltid noen som er bedre
http://www.youtube.com/watch?v=rfc53xwEzUo
  • 0
Siterer thraxes:
men kommer kanskje til konsoll (Xbox360)


Jeg håper inderlig på det.
  • 0
Siterer Kengro:
Det har ikke kommet enda... Kommer alltid noen som er bedre


Det gjør det, men vi kan jo peke ut de som var svært viktige i sin tid. Derfor nevnte jeg AOE2, som var svært viktig!
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Siterer Kengro:
Det har ikke kommet enda... Kommer alltid noen som er bedre


Men på en annen side kan det jo ha kommet allerede, man aner jo ikke om noe av det som kommer i framtiden er noe bedere. Å går det egentlig ann å kalle noe for tidenes beste?
This is great banter, it really is.
  • 0
Siterer fanzypanzy:
Citerer Kengro et har ikke kommet enda... Kommer alltid noen som er bedre

Men på en annen side kan det jo ha kommet allerede, man aner jo ikke om noe av det som kommer i framtiden er noe bedere. Å går det egentlig ann å kalle noe for tidenes beste?


Vel, det vil aldri bli enighet om hvem som er tidenes beste i hvert fall
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Metal Gear Solid Shadow Moses.

hvis man tar hensyn til når det ble sluppet osv
G.O.T.Y 2008 Metal Gear Solid 4:Guns Of The Patriot's
  • 0
half life 2
  • 0
kingdom hearts 1 er det beste i mine øyne , men Little Big Planet kommer nok til å ta den plassen når det blir lansert.
Mvh. Julenissen
  • 0
For meg har ikke "det beste spillet verden har sett", kommet enda. Det som jeg synes er nærmest må være Project Gotham Racing 2.
Det var det bilspillet som endret mitt syn og gjorde at bilspill ble must have spill for meg.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
oblivion

Stort, åpent, enorme muligheter, evigvarende, god grafikk og stemning, morsomme og varierte quests og en genial historie.

Ps3, xbox 360 og pc

Guild wars

Nå har jeg ikke spillt så mange online rollespill for å være ærlig, men jeg synes dette var et genialt spill fordi det var gøy å spille med venner, historien var god, og guild battles var gøy.

Finnes bare til pc
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Jeg har to favoritter hittil:

Super Mario World.

Dette er et godt eksempel på et dritbra Mario spill. Alt funker. Det er et morsomt spill, med bra grafikk og lang holdbarhet. Jeg elsker det.

Konsoller: Super Nintendo Entertainment System(SNES).

The Elder Scrolls IV: Oblivion.

Et gigantisk åpent spill som får deg til å sitte i stolen veldig lenge. Grafikken er så pen, kampsystemet er så bra, historien er bra osv.

Konsoller: Xbox 360, Playstation 3, PC.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer fanzypanzy:
Citerer Kengro et har ikke kommet enda... Kommer alltid noen som er bedre

Men på en annen side kan det jo ha kommet allerede, man aner jo ikke om noe av det som kommer i framtiden er noe bedere. Å går det egentlig ann å kalle noe for tidenes beste?


Siterer Suppeelsker:
Citerer fanzypanzy:Citerer Kengro et har ikke kommet enda... Kommer alltid noen som er bedre

Men på en annen side kan det jo ha kommet allerede, man aner jo ikke om noe av det som kommer i framtiden er noe bedere. Å går det egentlig ann å kalle noe for tidenes beste?

Vel, det vil aldri bli enighet om hvem som er tidenes beste i hvert fall


Det blir umulig og kalle ett spill tidenes beste, før eller senere kommer det ett som er bedre i noen sine øyne.
Ikke kommer vi til og bli enige om vi diskuterer dette til krampa tar oss heller
http://www.youtube.com/watch?v=rfc53xwEzUo
  • 0
Det er mange spill som kan bli kåret til tidens beste, men det spillet som har satt mest og dypest spor i meg er Metal Gear Solid, fantastisk historie og personer du virkelig kan kjenne igjen og skape et bånd til, det er rett og slett ingen andre spill som klarer å levere den samme følelsen som det dette spillet har gjort.

Det har også en strålende grafikk og en haug av muligheter, vis du har lyst til å drepe alle som kommer din vei så kan du gjøre det, men vis du ikke føler for det, kan du faktisk komme deg gjennom spillet uten og drepe noen.

Et annet spill som virkelig var strålende var Gears of War, kanskje ikke tidens beste spill, men det er det spillet som har visst hvordan neste generasjons spill skal være, fantastisk grafikk og glimrende balanserte våpen og ikke minst en uforglemmelig online del.

Et annet spill som virkelig burde fått mer respekt er Bioshock, et av verdens beste spill vis du spør meg, fantastisk historie som er enormt skummel, det er også en glimrende gameplay som gir deg muligheten til å beste hvordan du skal videre i spillet og det er også en moralsk del som gjør at du må bestemme om du skal være snill eller slem. Alle som eier en 360 eller en relativt god pc burde kjøpt Bioshock for å støtte K2 Boston, du ville ikke angret et sekund.
Snart Call of Duty: Modern Warfare
  • 0
Da endrer vi det litt sånn at det er det er det som er Det beste spillet verden har sett i dine øyne. Men da starter sikkert fanboysa tredje verdenskrig.
Gaffeltruckdriving maaaaaaan!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!