LIVE
HQ
logo hd live | No Rest for the Wicked
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Spill

      Stedet for generell spilldiskusjon

      Xenoblade Chronicles X ~ Offisiell tråd ~


      Siterer Glorfindel:
      - Nintendo, y u not give release date?!

      Iwata: Please understand

      - Ok. I understand.


      why
      • 0
      Siterer SirGalahad:
      why


      Du tok ikke den nei.
      "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
      • 0
      Siterer Glorfindel:
      Du tok ikke den nei.


      Jo, han er guden din jo.

      Iwata is love, Iwata is life
      • 0
      Jeg tror SoL linket den siste battle-traileren tidligere i tråden, men her er den uansett med tekst.

      Det går forresten rykter på nettet nå om at spillet lanseres i USA i august. Tension is rising.
      "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
      • 0
      Nå kjenner jeg at jeg er veldig spent på oppfølgeren. Jeg grugleder meg. Gruer meg fordi det nesten umulig kan bli like bra som forgjengeren, og gleder meg fordi det sikkert blir jævlig bra uansett. Men om det blir det like bra, eller bedre?.. Sykt.
      Oh yeah? Says you and what army?
      • 0
      Siterer Glorfindel:
      Det går forresten rykter på nettet nå om at spillet lanseres i USA i august. Tension is rising.


      Steike. Håper det kommer da!!! Hadde passet perfekt.
      • 0
      Siterer Royality-indeed:
      Jeg grugleder meg. Gruer meg fordi det nesten umulig kan bli like bra som forgjengeren, og gleder meg fordi det sikkert blir jævlig bra uansett.


      Har gått rundt med samme tankegang selv. Men har begynt å slå meg til ro med at det er lite som kan slå originalen uansett.

      Men det eneste mulige aberet jeg klarer å se, er den egenskapte karakteren. Det kan nok være vanskelig å gjøre historien og særlig karakteren selv, like interessant når h*n (mest sannsynlig) er stum. Men vi får nå se. Gameplayet blir nok helt sykehus.
      "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
      • 0
      Siterer Glorfindel:
      Men det eneste mulige aberet jeg klarer å se, er den egenskapte karakteren.
      Jeg er veldig skeptisk til dette selv. Shulk spilte jo en stor rolle i originalen. Om han hadde vært stum hadde spillet vært veldig annerledes, tror jeg. Jeg har ingen gode erfaringer med selvskapte karakterer som har stemme. Two Worlds 2 f.eks. Stemmen passet ikke i det hele tatt. Men så var jo selve stemmeskuespillet latterlig dårlig også da.

      Stumhet funker i Zelda, men her? Man mister jo mye av personligheten.
      Oh yeah? Says you and what army?
      • 0
      Siterer Royality-indeed:
      Om han hadde vært stum hadde spillet vært veldig annerledes, tror jeg.


      Det hadde neppe blitt sammenlignbart en gang. Jeg synes f.eks. det var litt kjedelig at Heart to Heart sekvensene bare var tekstet.

      Siterer Royality-indeed:
      Stumhet funker i Zelda, men her? Man mister jo mye av personligheten.


      Ja, i Zelda har det jo vært naturlig helt siden begynnelsen, så der klarer jeg ikke å forestille meg hvordan det skulle blitt med stemmer

      Men i spill som dette... tja. Alle de andre karakterene har jo stemmer, så det er langt ifra umulig at de klarer å lage en engasjerende historie nå også. Men etter hva jeg har erfart med stumme karakterer, så tror jeg hovedpersonen kan komme til å "falle litt bort".
      "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
      • 0
      Siterer Glorfindel:
      Ja, i Zelda har det jo vært naturlig helt siden begynnelsen, så der klarer jeg ikke å forestille meg hvordan det skulle blitt med stemmer

      Men i spill som dette... tja. Alle de andre karakterene har jo stemmer, så det er langt ifra umulig at de klarer å lage en engasjerende historie nå også. Men etter hva jeg har erfart med stumme karakterer, så tror jeg hovedpersonen kan komme til å "falle litt bort".


      Man kan kanskje si at karakteren faller bort, men man kan i alle fall fokusere på andre. Selv håper jeg Zelda også får stemmer til alle karakterene unntatt Link, siden det ville vært nokså spesielt. Men i en serie som denne, bør de jo fortsette med stemmer til alle!
                                         «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
      • 0
      Siterer remote:
      Selv håper jeg Zelda også får stemmer til alle karakterene unntatt Link, siden det ville vært nokså spesielt.


      Jeg håper aldri Zelda får stemmer. Stønningen er så karakteristisk.
      "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
      • 0
      Siterer Glorfindel:
      Jeg håper aldri Zelda får stemmer. Stønningen er så karakteristisk.


      Link bør aldri få stemme, men jeg kan godt se for meg at de andre gjør det. Det gjør heller ikke noe om det bare er på japansk, det vil allikevel gjøre seg.
                                         «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
      • 0
      Ny trailer. På engelsk denne gangen.

      Ellers viste Treehouse en time med gameplay i går.

      But still no release date
      "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
      • 0
      Etter å ha lest Kotaku sin preview av spillet, bekreftet det noe jeg har regnet med en stund, at spillet kommer til å ha nærmest ingen hovedhistorie. Noe som forsåvidt gjør at spillet ikke kommer til å overgå Xenoblade Chronicles for min del. Med det sagt, så gleder jeg meg fortsatt stort.

      http://kotaku.com/xenoblade-chronicles-x-the-kotaku-import-previ
      ew-1710008103
      "Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
      • 0
      Siterer sonic og link:
      spillet kommer til å ha nærmest ingen hovedhistorie


      Huff, så dumt.
      "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
      • 0
      Siterer sonic og link:
      Etter å ha lest Kotaku sin preview av spillet, bekreftet det noe jeg har regnet med en stund, at spillet kommer til å ha nærmest ingen hovedhistorie. Noe som forsåvidt gjør at spillet ikke kommer til å overgå Xenoblade Chronicles for min del. Med det sagt, så gleder jeg meg fortsatt stort.


      Jeg har lenge vært inne på tanken selv. Spillet ser ut til å kunne bli morsommere å spille enn forgjengeren, men det kommer neppe til å sette samme støkk i deg som originalen gjorde. Og som jeg sikkert har vært inne på før, så gjør egentlig ikke det noe. Det vil bare bidra til at originalen holder seg unikt.
      "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
      • 0
      Med det sagt, så skal det visstnok være en god del unike sidequest, med sine egne historier. Noe som uten tvil kan trekke spillet opp en god del. Jeg gleder meg til spillet lanseres uansett.
      "Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
      • 0
      Siterer Glorfindel:
      Ellers viste Treehouse en time med gameplay i går.


      Jeg synes ikke kampsystemet ser så spennende ut, men det er kanskje noe annet i nærkamp og ikke minst når man spiller selv.

      Så for øvrig at videoen kunne spilles av i 4K. Det er den første videoen på youtube jeg har sett kan gjøre det. Bra å se at teknologien går framover nok en gang. Får ikke noe utbytte av den ennå, da.
                                         «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
      • 0
      Siterer remote:
      Jeg synes ikke kampsystemet ser så spennende ut, men det er kanskje noe annet i nærkamp og ikke minst når man spiller selv.


      Spørs litt hvor mye de har videreutviklet det. Originalen sitt kampsystem er bra, selv om det muligens finnes bedre. Men noe av det mest interessante blir naturligvis mechsene eller Skells som de visstnok heter.
      "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
      • 0
      Siterer remote:
      Jeg synes ikke kampsystemet ser så spennende ut, men det er kanskje noe annet i nærkamp og ikke minst når man spiller selv.

      Jeg tenkte det samme om originalen når jeg bare så gameplay, men det var noe helt spesielt når man spilte selv. Det ligger mye mer taktikk bak enn det først ser ut som! Nå har jeg ikke sett på noe gameplay fra oppfølgeren, men om det er noe av det samme burde det fortsatt være rimelig greit.
      Oh yeah? Says you and what army?
      • 0
      De fleste har sikkert fått det med seg, men lanseringsdatoen for oss i vest blir den 4. desember. Bare å smøre seg med litt tålmodighet til da.
      "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
      • 0
      Siterer Royality-indeed:
      Jeg tenkte det samme om originalen når jeg bare så gameplay, men det var noe helt spesielt når man spilte selv. Det ligger mye mer taktikk bak enn det først ser ut som! Nå har jeg ikke sett på noe gameplay fra oppfølgeren, men om det er noe av det samme burde det fortsatt være rimelig greit.


      Det er nok slik det er. Ofte er det litt slik med noen spill. Må forresten nevne at videoen gjorde spillet ekstremt tiltrekkende. Det ser bra og spennende ut. Fantastisk med alle de forskjellige skapningene.

      Siterer Glorfindel:
      De fleste har sikkert fått det med seg, men lanseringsdatoen for oss i vest blir den 4. desember. Bare å smøre seg med litt tålmodighet til da.


      Hadde ikke forventet at det skulle komme med det første. Når det kommer til jul kan jeg derimot faktisk spille det i det minste!
                                         «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
      • 0
      Her er første smakebit på de engelske (eller amerikanske) stemmene. Høres forsåvidt greit ut, selv om Elma virker i overkant stiv. Hadde vært kjekt om de hadde lip syncet denne gangen, men det er ikke noe jeg satser bankkontoen på.
      "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
      • 0
      Siterer Glorfindel:
      De fleste har sikkert fått det med seg, men lanseringsdatoen for oss i vest blir den 4. desember. Bare å smøre seg med litt tålmodighet til da.


      Passer meget bra.

      Siterer Glorfindel:
      Her er første smakebit på de engelske (eller amerikanske) stemmene. Høres forsåvidt greit ut, selv om Elma virker i overkant stiv. Hadde vært kjekt om de hadde lip syncet denne gangen, men det er ikke noe jeg satser bankkontoen på.


      greit nok, de engelske stemmene i Xenoblade Chronicles hadde sin sjarm, så jeg tipper XCX sine vil ha det og
      • 0
      Her er et innblikk i hva våre japanske venner mener om spillet.
      "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
      • 0

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!