Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Forventinger til Elder Scrolls 6 (ikke online)


Hva er deres forventninger ? Hvor håper dere historien foregår. Sted, tidsepoke ?
Hva håper dere er med. Noe fra skyrim de ikke bør ha med ? Ja alt som har med det fremtidlige elder scrolls 6 å gjøre. ? Vil gjerne høre alt av meninger å forhåpninger.
  • 0
Hva er dine formeninger og forhåpninger?

Jeg skiftet litt på tittelen, er åpen for tilbakemeldinger.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Jeg håper de gjør verden mer åpen i den forstand at man ikke trenger å loade inn og ut av huler, hus, byer osv. Alt burde være åpent. Det legger selvfølgelig et betraktelig større press på AI design men det er uansett det jeg håper at de gjør. Om det bare blir "nok et område" og samme strukturen på alt så blir jeg litt skuffet.

Jo, og så vil jeg se coop!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Håper de kabaret å bevare feeliningen fra The Elder Scrolls V: SKYRIM! Da er jeg fronøyd

Forventer jo selvsagt bedre grafikk og oppdatert gameplay.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Som Victorfinne er inne på forventer jeg den gode gamle feelingen, og bedre grafikk og gameplay. Ellers har jeg lyst på mindre bugs (ingen døde hoppende drage skjelett osv), men først og fremst vil jeg ha bedre quests enn i Skyrim. Historien var bra den, men om man ser det store bildet var hele spillet den samme questen, bare forskjellige items du skulle hente i forskjellige dungenons med forskjellige fiender som du måtte slakte. Altså, mindre repetive quester.

Siterer Crazy Kraken:
Jeg håper de gjør verden mer åpen i den forstand at man ikke trenger å loade inn og ut av huler, hus, byer osv. Alt burde være åpent.


Det hadde vært rått, men da må de utnytte maskinkraften godt. Kanskje preloade dungenos som er i nærheten og slikt. Vi slapp jo loadingscreens i mesteparten av Skyrim, men alt var ikke loadet samtidig likevell. Så det er mulig, og noe de burde fikse. Jeg forventer å se det.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer Ash Ketchum:
Det hadde vært rått, men da må de utnytte maskinkraften godt. Kanskje preloade dungenos som er i nærheten og slikt. Vi slapp jo loadingscreens i mesteparten av Skyrim, men alt var ikke loadet samtidig likevell. Så det er mulig, og noe de burde fikse. Jeg forventer å se det.


Syns bare vi trenger noe som er "the elder scrolls" men som også er "next gen" (this gen). Syns det er viktig at den serien utvikler seg også.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Jeg er ikke helt sikker faktisk... The Elder Scrolls er en serie jeg nesten bare "tar som det kommer". Men jeg er vel forsåvidt litt enig med folk over her, klassisk Elder Scrolls stemning og mindre bugs hadde vært fint. Muligens videreutvikle kampsystemet litt, for det har i bunn og grunn vært veldig simpelt (selv om det har funket).
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Har skyhøye forventninger, og som andre har nevnt så er det feelingen som er viktigst tror jeg. Dersom de klarer å strømlinjeforme alt en smule blir jeg enda mer fornøyd.

Siterer Crazy Kraken:
Jeg håper de gjør verden mer åpen i den forstand at man ikke trenger å loade inn og ut av huler, hus, byer osv.

Så enig. Å spille Skyrim på ps3 var et ork mot slutten på grunn av laaange ladeskjermer. Dersom ladeskjermene blir like ille i neste spill burde det vært mer å lese på de forskjellige opplysningssidene på ladeskjermen
  • 0
Jeg vil gjerne se level systemet til Morrowind/Oblivion tilbake.

Ellers vil jeg ha en litt mer livlig region en Skyrim, som ble litt kjedelig med all snøen. Likte bedre Morrowind og Cyrodill.

Mer dynamisk kampsystem, med nye kreative spells.

Bedre belønninger for sniking/stjeling. Er litt kjipt at man ikke kan tjene stort på å være tyv.

Musikk på nivå med Morrowind sitt soundtrack.

Bedre grafikk, gjerne i stilen som Oblivion hadde.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Som jeg nevnte over så vil jeg ha en mer åpen verden med mindre loading times, men det hadde også vært kult med en mer dynamisk verden! At vær og vind har mer å si og hvorfor ikke introdusere sesonger? Folk invisterer jo 200timer i disse spillene så da hadde det kanskje vært kult at det var ulike årstider?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Ulike årstider hadde vært utrolig artig. Helt enig med det om være, små detaljer som at det var gjørmete og ligger litt vanndammer i solen etter skikkelig regnevær. Å at det kunne blåst med litt forskjellige styrker og at ting svaiet litt i vindrn osv.

Så vil jeg ha bedre og detaljert grafikk og flere rustningsett. Flere unike rustinger som er detaljerte og fine å se på som skinner i sola. Men at de vil falme med tiden å at du for eksempel må få den pusset.
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
At vær og vind har mer å si og hvorfor ikke introdusere sesonger?


Det hadde faktisk vært veldig kult ja. Mer detaljer generelt hadde ikke gjort noe. Gjør et omfattende spill enda mer omfattende.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Får håpe det det blir gitt ut før 2020, slik det ikke ligger ann til nå.
  • 0
Har egentlig ikke så mye forhåpninger. Men det hadde vert gøyt om dem hadde gått litt tilbake til Oblivion. Men halde på grafikken, og gjøre spillet uendelig. Mye mer å gjøre. Kanskje også at en kan reise til andre provinser, at en ikke bare holder seg til en provins da.
Rainbow Mushroom
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!