Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvor mange timer spiller du daglig?


Er perioder hvor jeg ikke spiller i det hele tatt.
Også er det de hvor jeg kan sitte hele dagen.

Men det blir vel gjennomsnittlig 2-3 timer.
  • 0
Jeg spiller bare i helgene så. Kanskje 4-5 timer hver dag? (Helga)
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
I helga spilte jeg i 2 timer til sammen fra Fredag til Mandag. Om dette er positivt eller negativt er jeg usikker på.
  • 0
Spiller stort sett bare i helgene. Ellers blir det vel 20-30 minutter noen få dager i uken. Kan ofte gå hele uken uten å skru på PS3en i det hele tatt.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
For tiden spiller jeg knapt, men i peridoer spiller jeg ganske mye av tiden jeg er våken.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Stort sett spiller jeg veldig lite, men jeg har perioder hvor jeg spiller et bestemt spill veldig aktivt. Da kan det fort bli en del timer om dagen.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Herdag: 5-6 timer
Helg: 8-12 timer
XD
Not race from me, if I say no.
  • 0
Siterer MNO2610:
Herdag: 5-6 timer
XD


Holy shit.
  • 0
Blir perioder hvor jeg spiller mye eller lite på meg. De siste ukene har det blitt mer 1 times spilledager mens helgene nærmer jeg meg 3-4 timer. Mens andre ganger kan det ligge opp mot 5-8 timer om dagen.
  • 0
Spiller ikke så alt for mye, uten at det er noe spesielt positivt i mitt tilfelle. Blir mye roting rundt på nettet istedet. For å summere opp året har jeg rundet nesten hele NSMB til Wii, halve FF6, Tomb raider, Bioshock og er 35 timer inn i Ni No kuni, ellers har jeg ikke spilt stort.

Siterer fantomena:
I helga spilte jeg i 2 timer til sammen fra Fredag til Mandag. Om dette er positivt eller negativt er jeg usikker på.


Det kommer an på hva du brukte tiden til i stedet. Om du følte det var mer meningsfullt enn å spille.

Forresten litt merkelig å se at så mange av de mest aktive brukerne her på GR egentlig ikke spiller så mye...usikker på om det er positivt eller negativt.
This is great banter, it really is.
  • 0
I dag har jeg derimot spilt To The Moon i 2 timer. Mener det er ganske mye i forhold til min normale spilletid.
  • 0
Alt fra 2 timer til 12 om dagen
Fem-stjerners medlem
  • 0
I det siste har det blitt rundt 1 time hver dag. Litt lite synes jeg og håper på mindre travle tider slik at jeg kan spille litt mer
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
I går spilte jeg i 2 timer, gikk i To the Moon på PC.
  • 0
Mindre og mindre, med unntak av at jeg spiller en del Football Manager 2013.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Mindre og mindre


Samme her. Har ikke spilt noe ordentlig på 2-3 uker tror jeg.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Spiller ikke hver dag, men det kan være alt fra 30 minutter til 5 timer.

Siterer Crazy Kraken:
Har ikke spilt noe ordentlig på 2-3 uker tror jeg.


Jeg hadde en slik periode for noen uker siden selv. Etter The Gathering, fikk jeg tilbake lysten, av en eller annen grunn.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Varierer, 4-6 timer kanskje.
  • 0
I dag har jeg spilt i under 1 time, og da gikk det i det superawesome Super Hexagon på PC.
  • 0
Spiller nesten ikkje i det hele tatt. Når eg spiller så går det i Most Wanted og Maplestory på PC. Så eg bruker ca. 2 - 3 timer av kvardagen min på det.
  • 0
Alt etter hvor slapp jeg er. Noen ganger spiller jeg 4-5 timer. I det siste har jeg spilt veldig lite, har ikke hatt så mye tid.
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
1-5-6 timer kommer helt an på hvem jeg spiller med og hva jeg spiller.
  • 0
Kommer an på varierer mye men spiller rundt 5-6 timergjennomsnittlig akkurat nå. Om spillet er bra nokk kan jeg sitte fra starten til slutten. Varierer om jeg spiller online eller offline.
You got me on milk and alcohol
  • 0
For tiden spiller jeg 0 timer hver dag. Ikke noen minutter engang. Har ikke rørt PS3'en siden jeg fullførte Last of Us.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Har ikke blitt så mye gaming i ferien. Gjennomsnittlig de siste ukene er vel på 1-2 timer daglig. Varierer litt, men har blitt en del mindre enn hva det var.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!