Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Sly 2: Band of Thieves ~ Offisiell tråd ~


Jeg starter nå denne tråden for at vi kan diskutere Sly 2. Vil også at flest mulig skal få øynene opp for dette fantastiske spillet. Jeg vil selv si at dette er et av Playstation 2's beste spill. Du blir tatt med på en fantastisk reise i gjennom mange forskjellige land.

Du spiller som tyven Sly Cooper. Han er en vaskebjørn, men ikke en realistisk en. Han går på to, og snakker som et menneske. I dette eventyret skal Sly finne delene til sin gamle erkefiende. Clockwerk. Clockwerk er en robotfugl. Sly må finne alle delene til Clockwerk for så å ødelegge dem for godt. Han skal stjele dem fra et museum, men finner fort ut at delene er stjålet av en annen bande som bruker dem til sin fordel. Sånn starter eventyret til Sly. Han må kaste seg ut på en reise med sine to bestevenner. En kjempeklok skilpadde som heter Bentley, og en kjempesterk flodhest som heter Murray.

I denne tråden skal man diskutere hva man syns om spillet. Hvorfor likte du det, hvorfor ikke? Jeg anbefaler dette fantastiske spillet til alle. Mulig å få lastet ned på PS store for 75,-! Det er dessuten en Playstation eksklusiv.


Har du spilt spillet? Hvorfor likte du det, eller hvorfor likte du det ikke?
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Et av mine favorittspill til Playstation 2. Alt med spillet er bare rett og slett herlig. Den tegneserieaktige grafikken gjør spillet tidløst og pent, mens gameplayet i seg selv også triumferer, med sin utforsking og sniking.

Karakterene er fint designet, og morsomme i sin utstråling. Musikken er fortreffelig, og passer spillet utmerket. Alt i alt et kvalitetsspill, som alle burde prøve, både store og små, for det kan glede alt fra en liten gutt, til en aldrene mor.
Hei.
  • 0
Veldig bra sagt. Jeg digger spillet på alle mulige måter jeg også. Hva er ditt favoritt level, Babalu??
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Vanskelig valg. De er alle gode på hver sin måte. Kanskje palasset (episode 2), eller kanskje jungelen (episode 3). Greier ikke helt å bestemme meg!

Hva med deg selv?
Hei.
  • 0
Siterer Babalu:
Vanskelig valg. De er alle gode på hver sin måte. Kanskje palasset (episode 2), eller kanskje jungelen (episode 3). Greier ikke helt å bestemme meg!


Godt valg. Digger bossen i Jungelen.

Selv digger jeg Canada. Den banen er fantastisk. Bossen er også artig.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Selv digger jeg Canada. Den banen er fantastisk. Bossen er også artig.


Også et bra valg. For min del er alle banene verdige kandidater. Liker veldig godt variasjonen i de forskjellige miljøene man utforsker.
Hei.
Ja. Helt fantastisk. Digger alle jeg og. Hva er din favoritt Boss da?
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Ja. Helt fantastisk. Digger alle jeg og. Hva er din favoritt Boss da?


Er veldig lenge siden jeg har spilt spillet, så jeg husker ikke hvordan alle bosskampene fungerer. Men, musikken til Dimitri er min favorittmusikk fra spillet. Den er så funky og fengende!

Det at jeg ikke husker helt hvordan bossene fungerer, er nok et tegn på at det er på tide å ta opp spillet igjen.

Hva med deg selv?
Hei.
  • 0
Digger den med Jean Bison i Canada. Liker også den i India, og den med Dimitri. Liker egentlig alle. Du kan kjøpe spillet på PS store om du eier en PS 3. Da er det til og med i HD!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Mange gode bosskamper!

Har desverre ingen PS3. Da hadde jeg definitiv kjøpt det. Men har det på PS2, så kan alltids spille det der.
Hei.
  • 0
Det bør du. Kanskje du kan anmelde det etter på. Det skal i hvertfall jeg. Begynte på det igjen idag når jeg lagde denne tråden. Er snart ved bossen i Paris, altså Dimitri.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Morsomt å spille igjennom gamle klassikere!
Si ifra hvis du poster en anmeldelse, så skal jeg lese den.
Hei.
  • 0
Siterer Babalu:
Morsomt å spille igjennom gamle klassikere!
Si ifra hvis du poster en anmeldelse, så skal jeg lese den.


Det skal jeg gjøre!

Digger gamle klassikere selv. Ratchet og Clank, Zelda og Sly er blant favorittene!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Digger gamle klassikere selv. Ratchet og Clank, Zelda og Sly er blant favorittene!


Alle de du nevner er veldig gode spillserier. Mange gode minner der altså.
Hei.
  • 0
Ja. Du må spille Sly: Thieves in time! Veldig fint spill!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Ja. Du må spille Sly: Thieves in time! Veldig fint spill!


Har veldig lyst til å spille det, men eier ikke en PS3. Skal uansett få spilt det på noe tidspunkt.
Hei.
  • 0
Ok! Så kult. Veldig bra spill, men Sly 2 er best.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Hva syns du om det tredje spillet?
Hei.
  • 0
Siterer Babalu:
Hva syns du om det tredje spillet?


Liker det faktisk veldig godt. Digger historien, selv om jeg vet at flere ikke likte at det var så mange karakterer med i spillet. Digger hvordan Sly drar for å finne alle liksom, og banene er herlige.

Hva syns du da?
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Ja. Du må spille Sly: Thieves in time! Veldig fint spill!

Jeg må dessverre si meg uenig. Jeg mener at spillet er en skuffelse. Av en eller annen grunn var det så kjedelig å spille andre figurer enn Sly og forfedrene hans. Tonen i spillet var rar, og historien er uengasjerende. Da jeg spilte Thieves in Time føltes det ut som om det ikke var en oppfølger til de andre spillene, nettopp på grunn av tonen i spillet. Dessuten fungerte ikke kontrollene alltid.
Det er veldig synd dette her. Sly gjør comeback etter 7 1/2 år, og når han kommer tilbake, så skuffer det. Hvis bare Sucker Punch hadde utviklet spillet. Jaja, Infamous er gøy det og.
  • 0
Siterer MadLunatic:
Jeg må dessverre si meg uenig. Jeg mener at spillet er en skuffelse. Av en eller annen grunn var det så kjedelig å spille andre figurer enn Sly og forfedrene hans. Tonen i spillet var rar, og historien er uengasjerende. Da jeg spilte Thieves in Time føltes det ut som om det ikke var en oppfølger til de andre spillene, nettopp på grunn av tonen i spillet. Dessuten fungerte ikke kontrollene alltid.
Det er veldig synd dette her. Sly gjør comeback etter 7 1/2 år, også skuffer det. Hvis bare Sucker Punch hadde utviklet spillet. Jaja, Infamous er gøy det og.


Skjønner hva du mener. Hadde det på ingen måte sånn selv. Koste meg igjennom spillet. Men du har rett det er ikke like bra som de tidligere spillene!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Liker Sly 2 svært godt. Synes det er en god klassisker, og det gir meg frysninger å spille det. Et av PS2 sine beste spill. Synes kanskje Jax and Daxter (1) er det beste fra barndommen. Mitt tredje spill på konsollen.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Liker Sly 2 svært godt. Synes det er en god klassisker, og det gir meg frysninger å spille det. Et av PS2 sine beste spill. Synes kanskje Jax and Daxter (1) er det beste fra barndommen. Mitt tredje spill på konsollen.


Helt enig. Spillet er tidløst!

Selv har jeg nå kjøpt HD-collectionen på PlayStation Vita, og har kommet 72% i gjennom Sly 2: Band of Thieves. Tenker å ta Platinum Trophiet.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Et av PS2 sine beste spill.


Dette er jeg 100% enig i.
  • 0
Siterer SirGalahad:
Siterer Taktikkeren:Et av PS2 sine beste spill.

Dette er jeg 100% enig i.


Whoa! Det var en passe episk bump. Sly spillene har jeg aldri spillt dessverre.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!