Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Watch Dogs ~ Offisiell tråd ~


Har sett at dette har begynt å synke veldig i pris. Har sett det for så lavt som 200 kr helt nytt. Jeg lurer på om det er verdt pengene. Har vært litt uinteressert i dette tidligere, men 200 kr er ikke så ille.
  • 0
Bumper den her ettersom det er mitt seneste spillkjøp til PS4. Noen som fortsatt spiller det? Og hva synes dere?😄
HrruGrrrBrwaa - Chewbacca 1977
  • 0
Siterer McMistaFreeze:
Bumper den her ettersom det er mitt seneste spillkjøp til PS4. Noen som fortsatt spiller det? Og hva synes dere?😄

Jeg spiller det fortsatt, men til Wii U. Jeg synes det er helt greit. Ikke så alt for spesielt og spennende for min del men det duger som et avbrekk fra mer konsentrasjonskrevende spill. Hva tenker du?
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Siterer Royality-indeed:
Siterer McMistaFreeze:Bumper den her ettersom det er mitt seneste spillkjøp til PS4. Noen som fortsatt spiller det? Og hva synes dere?😄
Jeg spiller det fortsatt, men til Wii U. Jeg synes det er helt greit. Ikke så alt for spesielt og spennende for min del men det duger som et avbrekk fra mer konsentrasjonskrevende spill. Hva tenker du?
Er enig at historien ikke er alt for engasjerende og prøver litt for hardt å være trist og mørk. Gameplaymessig er det mye jeg liker, men mye av det jeg liker blir fort gammelt ettersom spillet er en smule repetitivt. Fin og åpen verden som er morsom å leke seg i med hacking-devicene, og også deilig som du nevner at det ikke krever særlig stor hjernekapasitet men er et fint sandkasseavbrekk å slappe av med. Skal sies at jeg ikke har kommet ekstremt langt i storyen enda så kan jo hende jeg endrer mening der😁
HrruGrrrBrwaa - Chewbacca 1977
  • 0
Siterer McMistaFreeze:
Er enig at historien ikke er alt for engasjerende og prøver litt for hardt å være trist og mørk. Gameplaymessig er det mye jeg liker, men mye av det jeg liker blir fort gammelt ettersom spillet er en smule repetitivt. Fin og åpen verden som er morsom å leke seg i med hacking-devicene, og også deilig som du nevner at det ikke krever særlig stor hjernekapasitet men er et fint sandkasseavbrekk å slappe av med. Skal sies at jeg ikke har kommet ekstremt langt i storyen enda så kan jo hende jeg endrer mening der😁

Da tenker vi det samme! Jeg tok en skikkelig økt i går og ble ferdig med historien. Det tok seg litt opp mot slutten, men det gjør vel egentlig alle spill. Uten at jeg analyserer spillet helt, vil jeg gi det en helt ok 7'er. Det som trekker ned mest er som du nevner at det blir litt for repetitivt.
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Spiller dette for tiden, helt greit tidsavbrekk, og mange morsomme "minispill". Så koser meg for all del med spillet.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!