Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Watch Dogs ~ Offisiell tråd ~


Bestilte fra Komplett, hentet det på PUP i Oslo sentrum i går.
Komplett pleier å være tidlig ute og det stemte denne gangen også.
  • 0
Siterer Maximalyd:
Bestilte fra Komplett, hentet det på PUP i Oslo sentrum i går.
Komplett pleier å være tidlig ute og det stemte denne gangen også.


Kanskje jeg har flaks jeg og da! Selv om jeg må vente på at posten leverer det... Sånn er det å bo på fjellet langt unna nærmeste PUP fra Komplett.
  • 0
Hva syns dere om spillet så langt? Er det en gripende story? Amazing gameplay? Sweet graphics?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Spillet er meget bra det, hjelpemidlene man har under biljakter og shout out's er virkelig nyttige.
Har hatt et par shout out's hvor jeg ikke engang har trengt å fyre av et skudd men brukt ting i miljøet til å kvitte meg med motstanderne eller hacket eksplosiver eller annet som de måtte ha på kroppen til å ta de ut.

Er et tonn med side-quest så har ikke kommet så forferdelig langt inn i historien ennå men det jeg har spilt så langt virker interessant.

Skulle ønske jeg hadde skrudd av online funksjoner før jeg begynte å spille for allerede nå blir jeg hacket av andre spillere titt og ofte som da kommer inn i min verden, dette blir litt kjedelig etterhvert, tør ikke skru det av nå for etter hva jeg har hørt og lest så mister du alle skills du har opparbeidet deg og man må begynne på null, må finne ut om det stemmer.

Grafikken er en blandet pose, ser som regel meget bra ut mens det kan mangle teksturer og se litt flatt ut andre steder men ser for mesteparten meget bra ut, ihverfall på PS4.
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Hva syns dere om spillet så langt? Er det en gripende story? Amazing gameplay? Sweet graphics?


Nå har jeg bare spilt ca en time, så kan si hva jeg føler etter det. Gameplayet liker jeg veldig godt. Muligheten til å hacke så og si alt som finnes og egentlig spille som en selv vil er herlig!
Storyen har jeg ikke gjort en dritt av, gjort det første obligatoriske oppdraget, men har ellers nå bare kjørt rundt og opplevd litt av en massiv verden.
Hva grafikken angår, så vil jeg si at det ser veldig bra ut, til å være på Xbox 360. Ser bra ut og har ikke opplevd noen som helst form for problemer så langt.
Alt i alt, så liker jeg virkelig Watch Dogs!
  • 0
Er veldig fornøyd med spillet så langt og vil gå så langt å si at det svarte opp til de skyhøye forventningene jeg hadde satt med på forhånd. Det er bare et "lite" problem. Jeg har ikke lyd i spillet mitt. Jeg spiller på PS3 og alle andre spill har lyd, bortsett fra WD. All lyd er fulstendig borte. Er dette et kjent problem eller er det bare jeg som opplever dette. Har dere en løsning? Setter pris på hjelp her, siden jeg ønsker å retunere til Virtual Chicago så fort som mulig med lyd.
  • 0
Siterer KingCrimson:
Setter pris på hjelp her, siden jeg ønsker å retunere til Virtual Chicago så fort som mulig med lyd.


Skulle gjerne ha hjulpet, men har det på Xbox 360 og sliter ikke med det problemet her. Så finner det merkelig at det bare er akkurat det spillet som sliter.
  • 0
Begynte på spillet for noen timer siden selv, og har nå fått spilt litt. Har ikke spilt særlig av historien, men holder fremdeles på å utforske hvordan alt fungerer.

Sålangt syntes jeg spillet byr på en enorm frihetsfølelse, og det sier ikke fint lite.

Fikk meg også en meget underholdende opplevelse når jeg fant en fyr som hadde noe jeg kunne bli høy på, så jeg holdt vel sikkert på en time, flygende rundt på blomster.
  • 0
Spilt watch dogs litt nå å jeg må si at kjøre fysikken er sjokkerende dårlig og gammeldags
Synes de skulle gjort en bedre jobb der siden kjøring er en så stor del av spillet.
Gøy med hackingen. Grafikken er grei men ikke i nærheten av det jeg trodde. Ett bra spill generelt men mye skuffende.
  • 0
Fin oppsummering
Sier meg ganske enig med det du skriver.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Har spilt 4-5 timer til nå. Tar det i veldig små doser, for jeg klarer virkelig ikke finne interessen til å spille det lenge av gangen. Hadde håpet på en ålreit ny opplevelse, men det føles ikke som annet enn middels tidsfordriv. Hackingen ble fort gammel og det er få festlige aktiviteter.
Det eneste jeg har blitt underholdt av så langt, er en håndfull glitches.
  • 0
Må si at spillet har vokst på meg etter at jeg kom over kjørefysikken som gjør at man føler at man sklir rundt på oljesøl, bananskall og såpe samtidig.
  • 0
Siterer LesMiserable:
kjørefysikken som gjør at man føler at man sklir rundt på oljesøl, bananskall og såpe samtidig.


haha
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Må si at spillet har vokst på meg etter at jeg kom over kjørefysikken som gjør at man føler at man sklir rundt på oljesøl, bananskall og såpe samtidig.


Du høres ikke veldig flink ut.
  • 0
Siterer DoGRoG:
Du høres ikke veldig flink ut.


Har du spilt det?

Rundet det endelig. Slutten var ekstremt meh.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Rundet det endelig. Slutten var ekstremt meh.


Jeg hater virkelig at jeg ikke får spilt videre før til uka. Så må nesten høre hvilken karakter du vil gi det.
  • 0
Siterer ElGamer:
Jeg hater virkelig at jeg ikke får spilt videre før til uka. Så må nesten høre hvilken karakter du vil gi det.


6 eller 7.
  • 0
Siterer LesMiserable:
6 eller 7.


Sounds fair enough. Men får vel spille det ferdig selv før jeg sier noe om det.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Siterer DoGRoG u høres ikke veldig flink ut.

Har du spilt det?

Rundet det endelig. Slutten var ekstremt meh.


Runna det kanskje 2 uker etter release, så ja.
  • 0
Kjøpte DedSec edition på lanseringsdagen jeg dro rett etter skolen til spaceworld pg kjøpte den. Begynte å grine x) beste spill ever!
You are being watched_
  • 0
Siterer TheHacker:
beste spill ever!


pls
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Kjøpte Watch Dogs season pass . Det er akkuratt likt som vanlige watch dogs bare med anen karakter (t-bone)
You are being watched_
  • 0
Blir vel til at eg kjøper det på tilbud ett eller annet sted.
Rainbow Mushroom
  • 0
Siterer TheHacker:
Kjøpte Watch Dogs season pass . Det er akkuratt likt som vanlige watch dogs bare med anen karakter (t-bone)


Nice.

Siterer Akres:
Blir vel til at eg kjøper det på tilbud ett eller annet sted.


Samme her. Når det faller 200-lappen tror jeg nok at jeg plukker det opp, men ser ut som om det er en god stund til
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer TheHacker:
Kjøpte Watch Dogs season pass . Det er akkuratt likt som vanlige watch dogs bare med anen karakter (t-bone)
Siterer TheHacker:
Kjøpte Watch Dogs season pass . Det er akkuratt likt som vanlige watch dogs bare med anen karakter (t-bone)
Interessant.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!