Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Battlefield Bad company


Noen som tror at battlefield bad company kommer til pc?
  • 0
Beklager men Battlefield Bad Company kommer bare til konsoll.. :/
Type here.
  • 0
synd ,men sant
  • 0
hvilke konsoller kommer det til da?
  • 0
Siterer es753:
hvilke konsoller kommer det til da?

Xbox 360 og PS3
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Ok må kjøpe meg Xbox360 eller ps3 da
  • 0
er det noen som vet når demoen kommer til sølvmedlemmer??????
  • 0
  • Missing Avatar
  • HHH
I går?
Eller har jeg misforstått, og bare folk med Gold kan laste den ned? I så fall, helsike!
Hå och hej med Farbror Frej!
  • 0
Demoen sugde. Er noen enig?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
  • Missing Avatar
  • HHH
Har ikke prøvd den enda, og jeg vet ikke helt om jeg skal glede meg eller ikke. Noen sier at demoen var noe dritt, mens andre sir at det er noe av det beste de har spilt. Hjelp, jeg er forvirret!
Hå och hej med Farbror Frej!
  • 0
Ikke last den ned. Den er forferdelig!
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
hvor lang tid tar det vanligst før en demo kommer fra gold til sølv?
  • 0
Den kommer neste uke. Microsoft ville at det skulle være en uke til for bare gold.
jeg liker sjøpølsa
  • 0
Er demoen kommet ut på PSN?
"Objection!"
  • 0
hmm den demoen sto ikke til forventingene,
her er i allefall det jeg syns var negativt etter att jeg lastet den ned fra psn og fikk prøv den i noen timer.

Offline:
- det første som slo meg var den usannsynelige rekylen til AR riflen når du ikke bruker zoom siktet. serriøst den spretter jo til himmels.
- selve løpehastigheten til figurene er lattelig sakte. ja det er en sprint modus men den er like rask som normal hastighet i cod4 noe som gav meg en følelse av att gameplayet er tregt.

Online:
- balansen mellom våpnene er ikke den beste. noen våpen som hagle,Rlauncher, sniper dreper på ett treff mens våpen som AR, LMG og håndvåpen trenger mange treff, ofte litt for mange.
eksempel på det for meg er når jeg dreper en finde fortere med sniperens håndvåpen enn med supporterens LMG
- lagg. vil vel si att det er det aller største problemt i dette spillet siden du ikke kan se hvor mye ping du har.

men for all del, spillet har ett stort potensiale men ikke forvent deg noe cod4 følelse i dette spillet.
"Lemmy is the only dude who can be a viking, a cowboy, a biker, a pirate, a bassist, a guitarist, and singer at the same time"
  • 0
Demoen eier jo da, online og offline var begge gøye.
Age of Conan Collector's Edition FTW.
  • 0
Siterer Predator:
Demoen sugde. Er noen enig?


det er ikke demoen. det er spillet som suger.... ja jeg er enig.
  • 0
Battlefield Bad Company demoen er knallgod, Call of Duty 4 er ikke i nærheten engang!
  • 0
^*Mark the sarcasm*
Betaen sugde, og jeg har ikke giddet å sløst nok bredbånd til å laste ned demoen. Jeg vet at det sugne gameplayet ikke har forandret seg allikevel.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer Gjetaren:
Battlefield Bad Company demoen er knallgod, Call of Duty 4 er ikke i nærheten engang!


Og sammenligne BF:BC med COD4 er som og sammenligne GT5 prologe med Ridge Racer 7
det er 2 vidt forskjellige spill i samme sjanger. det er noe man bare ikke gjør.
"Lemmy is the only dude who can be a viking, a cowboy, a biker, a pirate, a bassist, a guitarist, and singer at the same time"
  • 0
Det er begge online fokuserte spill, så man kan sammenligne dem, jo. Jeg mener at hvis de fikser de treike serverne og noen av de største buggsene så blir dette kanskje bedre enn CoD 4 og Halo 3.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Det er begge online fokuserte spill, så man kan sammenligne dem, jo.


joa og begge er FPS, men cod4 er rettet mot realisme, BF:BC grenser til arcade slik det er i dag.
på den måten blir det 2 forskjellige spill gamplaymessig IMO.

selfølgelig har man rett til og si sin mening men når man sier att ett spill som har fått en god del awards og har fått stempelet Game of the Year, ikke kommer i nærheten av BC bør man ha en MEGET god grund syns jeg.
"Lemmy is the only dude who can be a viking, a cowboy, a biker, a pirate, a bassist, a guitarist, and singer at the same time"
  • 0
Siterer EMPYREAN:
Citerer Gjetaren:
Battlefield Bad Company demoen er knallgod, Call of Duty 4 er ikke i nærheten engang!


Og sammenligne BF:BC med COD4 er som og sammenligne GT5 prologe med Ridge Racer 7
det er 2 vidt forskjellige spill i samme sjanger. det er noe man bare ikke gjør.


ehh. er det ikke det man skal gjøre? samenligne spill i samme sjanger.

btw. cod4 er 3 ganger bedre, minst.
  • 0
Emo is just an excuse for a boy to act like a girl.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!