Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Pokémon X & Y ~ Offisiell tråd ~


Høres bra ut. Vurderte biit, men blir nesten like dyrt.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Mega Charizard (og de to andre) incoming!
"Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life." - Terry Pratchett
  • 0
Siterer Gamezfan:
Mega Charizard (og de to andre) incoming!


Så traileren. FYYYYYY..FAAAAAAAAAEN! Felte en liten gledeståre der. Damn, alle så meget bra ut. Mega trailer!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Har vurdert Coolshop og Gamestop også ja men nå har Elkjøp endelig fått inn Pokemon X & Pokemon Y for pre-order så da blir det nok derfra men skal vente og se om de legger spilla ut i prispresserkampanjen de har i helgene,i fjor fikk jeg Pokemon Black & Pokemon White 2 til 199.kr hver takket være dette tilbudet.

Ca 1.måned til spilla kommer ut nå,gleder meg mer og mer når jeg snart kan begynne og telle ned uker og dager!

Hva synes folk om de nye starter utviklingene da?
Førsteinntrykket mitt da jeg så bildene:
-Hariboogu ligner litt på en slags kokosnøtt...
-Teerunaa...Hvorfor stikker det opp en pinne(!) av halen din?
-Gekogashira er faktisk favoritten min av disse 3.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Siterer Animorpher:
Ca 1.måned til spilla kommer ut nå,gleder meg mer og mer når jeg snart kan begynne og telle ned uker og dager!


Ja, Grand Theft Auto V skal nok holde meg frem til oktober!

Siterer Animorpher:
Har vurdert Coolshop og Gamestop også ja men nå har Elkjøp endelig fått inn Pokemon X & Pokemon Y for pre-order så da blir det nok derfra men skal vente og se om de legger spilla ut i prispresserkampanjen de har i helgene,i fjor fikk jeg Pokemon Black & Pokemon White 2 til 199.kr hver takket være dette tilbudet.

Høres ut som et veldig bra tilbud!

Siterer Animorpher:
Hva synes folk om de nye starter utviklingene da?
Førsteinntrykket mitt da jeg så bildene:
-Hariboogu ligner litt på en slags kokosnøtt...
-Teerunaa...Hvorfor stikker det opp en pinne(!) av halen din?
-Gekogashira er faktisk favoritten min av disse 3.


Ja. Samme! Gekogashira all the way!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Med avsløringene av utviklingene til starterne, er det nå meget mulig at jeg går for Froakie. Liker ikke hekse-designet på Fennekin.
"Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life." - Terry Pratchett
  • 0
Siterer Gamezfan:
Med avsløringene av utviklingene til starterne, er det nå meget mulig at jeg går for Froakie. Liker ikke hekse-designet på Fennekin.


Jeg likte det, men synes det var dumt at den går på to ben.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Blekksprut-pokemonen ligner på Squid Girl!!
  • 0
Siterer Linebeck:
Blekksprut-pokemonen ligner på Squid Girl!!


Haha, ja faktsisk.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Jeg skal velge Froakie.
Jeg synes den var den eneste som overlevde andrefasen.
Jeg har også tenkt å ha andrefasen til Inkay på laget, Blaziken, kanskje Sylveon også.
Det er de jeg har tenkt ut foreløpig.
  • 0
Siterer Linebeck:
Jeg skal velge Froakie.
Jeg synes den var den eneste som overlevde andrefasen.
Jeg har også tenkt å ha andrefasen til Inkay på laget, Blaziken, kanskje Sylveon også.
Det er de jeg har tenkt ut foreløpig.


Kult. Har selv bestemt meg for å velge Chespin. Siden jeg får jo Blaziken som er en fire-type + jeg får Blastoise etter hvert. Da har jeg alle tre typene
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Etter at jeg så dette, vurderer jeg Pokémon veldig hardt nå. Jeg ble solgt av mega-pokémonene.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Etter at jeg så dette, vurderer jeg Pokémon veldig hardt nå. Jeg ble solgt av mega-pokémonene.


Så bra. Virker som om spillet kan bli bra!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Pokemon X og Pokemon Y er på vei i posten til meg så krysser fingrene for at de havner i postkassa imorra!
Misunnelig på brukeren "Grallen" som allerede har fått sitt eksemplar av Pokemon Y nå...
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Siterer Animorpher:
Pokemon X og Pokemon Y er på vei i posten til meg så krysser fingrene for at de havner i postkassa imorra!
Misunnelig på brukeren "Grallen" som allerede har fått sitt eksemplar av Pokemon Y nå...


Tror jeg får mitt eksemplar innen Fredag. Veldig misunnelig på Grallen jeg og. Hadde ingen anelse om at han hadde fått spillet!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Merkelig å ha lansering av spillet på en lørdag. Jeg bestilte fra Gamezone i går, men egentlig gjør det ikke noe om det ikke kommer før helga.... er ikke helt ferdig med WW enda.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Har spilt det i ca fire timer nå, og jeg digger det sålangt!
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Har spilt det i ca fire timer nå, og jeg digger det sålangt!


Heldige heldige heldige Grallen! Hvilken starter startet du med??
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Så mega-traileren nå. Har virkelig tatt av de greiene her. Nesten så jeg får lyst på 3DS. Bare nesten da.
''eh'' - Link
  • 0
Siterer Victorfinne:
Hvilken starter startet du med??


Jeg gikk for Chespin, og er ganske fornøyd med valget.

En ting jeg liker, er at det virker som om det er et rikelig utvalg med pokemon denne gangen. Har bare tatt første gymmen, men har allerede sett 60 forskjellige pokemon, og har hatt muligheten til å fange de fleste av de.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Subject 17:
Så mega-traileren nå. Har virkelig tatt av de greiene her. Nesten så jeg får lyst på 3DS. Bare nesten da.


Skal le av deg den dagen jeg koser meg med spillet

Siterer Grallen:
med??

Jeg gikk for Chespin, og er ganske fornøyd med valget.

En ting jeg liker, er at det virker som om det er et rikelig utvalg med pokemon denne gangen. Har bare tatt første gymmen, men har allerede sett 60 forskjellige pokemon, og har hatt muligheten til å fange de fleste av de.


Høres bra ut! Gleder meg til å få spilt spillet nå!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Fikk Y i dag og koser meg veldig med det, gikk for Froakie fordi jeg syntes at Fennekins senere evolusjoner var stygge. En ting jeg liker er at jeg føler meg mer "immersed" i spillet, det føles mer som jeg er i en ekte verden en tidligere og det hjelper også at man endelig kan endre på utseende til karakteren din.

Er forresten enig med Grallen liker det at der er et rikt og variert utvalg av pokemon fra flere generasjoner, men jeg har søkt høyt og lavt etter en Growlithe uten hell
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Fikk Y Idag jeg og.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Gikk forbi Platekompaniet i går og så en asian kid komme ut med både Y og X mens han tok en liten celebration dance.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Siterer Elektro Banana:
Gikk forbi Platekompaniet i går og så en asian kid komme ut med både Y og X mens han tok en liten celebration dance.


Skjønner jeg godt!!!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!