LIVE
HQ
logo hd live | No Rest for the Wicked
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Spill

      Stedet for generell spilldiskusjon

      Pokémon X & Y ~ Offisiell tråd ~


      Siterer Grallen:
      Siterer Kakashi sensei:GG WP

      Takk det samme! Det ble en veldig god kamp.


      Enig, bare synd jeg kasta vekk special attackersene mine tidlig, trengte de sårt mot den Tangegrowthen.
      http://markusgamesdesign.weebly.com/
      • 0
      Siterer Victorfinne:
      Får en gratis shiny og en legendarisk hos gamestop for free.


      Leste den I stad, skal lett skaffe begge Pokémonene der, selv om jeg allerede har en special breed shiny Gengar. Men en kan aldri ha for mange av den!
      • 0
      Siterer ElGamer:
      Men en kan aldri ha for mange av den!


      Helt sant!
      If You're Good At Something, Never Do It For Free.
      • 0
      Noen som har en shinystone til overs, eller vet hvordan jeg får tak i en? Trenger den til å utvikle en togetic som jeg har planer om å bruke i teamet mitt!
      • 0
      Siterer SirGalahad:
      Noen som har en shinystone til overs, eller vet hvordan jeg får tak i en? Trenger den til å utvikle en togetic som jeg har planer om å bruke i teamet mitt!


      Du kan få tak i de via Super Training.
                                                          • Veni, Vidi, Cessi •
      • 0
      Siterer The Cookiemonster:
      Du kan få tak i de via Super Training.


      Takker. Skal teste ut secret super training å se om jeg får tak i en.
      • 0
      Siterer SirGalahad:
      Takker. Skal teste ut secret super training å se om jeg får tak i en.


      Tar nok litt tid, for du må låse opp de som er skjult til å begynne med, for så å ta den spesifikke som kan gi deg shiny stone.
                                                          • Veni, Vidi, Cessi •
      • 0
      Siterer The Cookiemonster:
      Tar nok litt tid, for du må låse opp de som er skjult til å begynne med, for så å ta den spesifikke som kan gi deg shiny stone.


      Tar tid, men også eneste måten vel å få tak i det på. Om ingen har noen tilgjengelig.
      • 0
      Siterer The Cookiemonster:
      Tar nok litt tid, for du må låse opp de som er skjult til å begynne med, for så å ta den spesifikke som kan gi deg shiny stone.


      Yh, men er verdt det.
      • 0
      Fikk endelig tak i en Shiny Stone. Så nå fikk jeg utviklet Togeticen min til Togekiss. Da er det bare å få den opp i Lv. 100.
      Siterer SirGalahad:
      Fikk endelig tak i en Shiny Stone. Så nå fikk jeg utviklet Togeticen min til Togekiss. Da er det bare å få den opp i Lv. 100.

      Nice. Har ikke Togekiss enda. fikk omega ruby veldig sent , fikk det i fjor. Men dog, prøver å få fulle hele pokedeksen, ikke lett. Skulle gjerne ha finnet en som er villig til å gi/låne meg en Diancie.
      • 0
      Siterer Xtord:
      Nice. Har ikke Togekiss enda. fikk omega ruby veldig sent , fikk det i fjor. Men dog, prøver å få fulle hele pokedeksen, ikke lett. Skulle gjerne ha finnet en som er villig til å gi/låne meg en Diancie.


      Ja, det kan bli tøft, har ikke Diancie selv, men sikkert noen her inne som er villig til å hjelpe deg!
      Siterer SirGalahad:
      Siterer Xtord:Nice. Har ikke Togekiss enda. fikk omega ruby veldig sent , fikk det i fjor. Men dog, prøver å få fulle hele pokedeksen, ikke lett. Skulle gjerne ha finnet en som er villig til å gi/låne meg en Diancie.

      Ja, det kan bli tøft, har ikke Diancie selv, men sikkert noen her inne som er villig til å hjelpe deg!

      Det hadde vært fint det , har fått alle de andre exclsuive pokemonen... arceus er forresten gratis nå, men ja takk for tipset, håper noen svarer , vet ikke helt hvor jeg skal poste det ved siden av her. Har jo hatt veldig flaks angående en par youtubere som har gitt med en gratis xernas og dialga blant annet. Pluss regulars får legendariske på gts.
      Tror jeg kan ordne en for deg, Xtord.
                                                          • Veni, Vidi, Cessi •
      Siterer The Cookiemonster:
      Tror jeg kan ordne en for deg, Xtord.


      Jeg hatt satt stor pris på det. Låne eller få? Hvis du får ordnet en så hadde det vært kult/fint.
      • 0
      Siterer Xtord:
      Jeg hatt satt stor pris på det. Låne eller få? Hvis du får ordnet en så hadde det vært kult/fint.


      Du kan få en. Må bare sjekke noe først.

      Lagt til 2016-12-06 22:57:
      Ordnet med fem stykker, så jeg har altså fire andre jeg kan gi bort. Bare å si ifra for dere andre, så kan dere få en. Har de på AS, så jeg sender ikke til Sun eller Moon. Det får dere eventuelt ordne selv når det blir mulig.
                                                          • Veni, Vidi, Cessi •
      Siterer The Cookiemonster:
      Siterer Xtord:Jeg hatt satt stor pris på det. Låne eller få? Hvis du får ordnet en så hadde det vært kult/fint.

      Du kan få en. Må bare sjekke noe først.

      Lagt til 2016-12-06 22:57:
      Ordnet med fem stykker, så jeg har altså fire andre jeg kan gi bort. Bare å si ifra for dere andre, så kan dere få en. Har de på AS, så jeg sender ikke til Sun eller Moon. Det får dere eventuelt ordne selv når det blir mulig.


      kult. Har ikke peiling åssen du har fem stykker. Men, vet du hva, jeg blir bare fornøyd at jeg får en, brukt / prøvd en god stund nå. Har du en i Naive, hvis ikke så spilelr ikke det noe rolle. "2037-0849-7180" FC forresten. Jeg takker igjen ,da er jeg et langt stek nærmere full pokedeks i pokemon for "andre" gang hadde hele hoeen deksen i emerald/ og sapphire
      • 0
      Siterer Xtord:
      Har du en i Naive, hvis ikke så spilelr ikke det noe rolle.


      Den er Naive, ja. EV-trent og hele pakka. Legger deg til nå.

      FCen min finner du i krypinnet mitt tror jeg.
                                                          • Veni, Vidi, Cessi •
      Siterer The Cookiemonster:
      Siterer Xtord:Har du en i Naive, hvis ikke så spilelr ikke det noe rolle.

      Den er Naive, ja. EV-trent og hele pakka. Legger deg til nå.

      FCen min finner du i krypinnet mitt tror jeg.
      Det er jo enda kulere . Lagt deg til for en liten stund siden Ja , riktig fant den FCen din på kyrpinnet.
      • 0
      Siterer Xtord:
      Det er jo enda kulere . Lagt deg til for en liten stund siden Ja , riktig fant den FCen din på kyrpinnet.


      Good, good. Da skal det være gjort, med mindre en annen ved navnet Tord tilfeldigvis dukket opp på vennelisten min.
                                                          • Veni, Vidi, Cessi •
      Siterer The Cookiemonster:
      Siterer Xtord et er jo enda kulere . Lagt deg til for en liten stund siden Ja , riktig fant den FCen din på kyrpinnet.

      Good, good. Da skal det være gjort, med mindre en annen ved navnet Tord tilfeldigvis dukket opp på vennelisten min.

      haha , selv om vi har gjort det , nå så burde det ikke være så mange som heter Tord , lol Takker igjen. Litt imponert at du har fått den fra movie 14.
      • 0

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!