Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Pokémon X & Y ~ Offisiell tråd ~


Siterer yami kim:
Er det noen som har noe forslag til hva jeg kan gjøre nå? Er det noen spesielle ting i spillet som jeg kan ha misset under storyen?


Jeg har egentlig ikke spilt så mye mer etter at jeg rundet ligaen, i vente på at Pokemon Bank skal åpnes i desember, slik at pokémonene mine fra gamle spill kan overføres. Da tar jeg nok opp spillingen for fult igjen.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer yami kim:
Er det noen spesielle ting i spillet som jeg kan ha misset under storyen?


Du kan jakte på mega steinene, fange ulike Pokemoner, trene Pokemoner for bruk i battle maison, Looker sitt oppdrag, Battle chateu, Wonder trade, spille mot folk online, friend safari, er vel det jeg kommer på i farten.

Spillet er ingen revolusjon, men for meg bringer det nok forandringer, til at jeg fortsetter å spille.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer sonic og link:
Spillet er ingen revolusjon, men for meg bringer det nok forandringer, til at jeg fortsetter å spille.


Mer evolusjon, og de er såpass mange at jeg fortsetter. Selv om det ikke blir noe Pokemon denne helga, siden jeg bruttern er på tur og har tatt med seg 3DSen
  • 0
Kjøp din egen 3DS, ElGamer!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Kjøp din egen 3DS, ElGamer!


Vurderer det på det sterkeste. Men akkurat nå har jeg lagt ned veto mot å kjøpe all form for spill, så lenge det er over 100 kroner.
  • 0
Jeg fikk Mewtwo gjennom GTS. Bruker ham ikke siden det vil gjøre spillet ubalansert. Min høyeste var i level 50 da jeg fikk ham ...
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer ElGamer:
Vurderer det på det sterkeste. Men akkurat nå har jeg lagt ned veto mot å kjøpe all form for spill, så lenge det er over 100 kroner.


Ah.. Du kan ønske deg den til jul eller noe!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Ah.. Du kan ønske deg den til jul eller noe!


Jepp, eller om jeg finner den på tilbud. Da blir det 3DS på meg.
  • 0
Noen som har togepi(eller en annen i evolusjonen) eller mulighet for å fange den i friendsonen sin? =)
Sånn at jeg kan enten trade med deg eller fange den i friendsonen din
:temurof i rutangis
  • 0
Siterer ElGamer:
Jepp, eller om jeg finner den på tilbud. Da blir det 3DS på meg.


H*ll yes!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Fikk endelig nedkjempet ligaen i dag, gikk rimelig greit, selv om jeg glemte å kjøpe inn Full Restores og måtte greie meg med det jeg hadde. Den eneste skikkelige motstanden jeg møtte, var Spoiler:Mega Gardevoiren til Championen. Beistet tok ut nesten alle pokemonsa mine, så det var digg når jeg endelig fikk felt den.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Da har jeg passert drøyt 55 timer og enda ikke testet ut ligaen. Og begynner å få et greit team med tanke på hvordan jeg har spilt spillet. Dessuten har jeg gjort det genitrekket at jeg nå har begynt å få spredd Pokerus på alle Pokemonene mine, alt etter en herlig Wonder Trade som endte i et bytte hvor jeg sendte vekk en Steelix lvl 50 og fikk en Leavanny med Pokerus. Er nok det bytte som har føltes absolutt best!
  • 0
Hva kan man gjøre etter at man har tatt ligaen? Har ikke sjekket ut onlinen så godt ennå.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Hva kan man gjøre etter at man har tatt ligaen? Har ikke sjekket ut onlinen så godt ennå.


Som jeg skrev tidligere i tråden: Du kan jakte på mega steinene, fange ulike Pokemoner, trene Pokemoner for bruk i battle maison, Looker sitt oppdrag, Battle chateu, Wonder trade, spille mot folk online, friend safari, er vel det jeg kommer på i farten.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Wooo, fanget nettopp en shiny Luvdisc.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Wooo, fanget nettopp en shiny Luvdisc.


Hahaha! Dårlig Pokemon, men shiny er alltid bra!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Dårlig Pokemon, men shiny er alltid bra!


Ingen Pokemon er dårlige, så lenge de brukes riktig

Siterer Grallen:
Wooo, fanget nettopp en shiny Luvdisc.


Gratulerer! Skulle gjerne fått tak i en shiny Pokemon selv, men overlever så lenge med å ha fått tak i en pokemon med Pokerus.
  • 0
Siterer ElGamer:
Ingen Pokemon er dårlige, så lenge de brukes riktig


Ser poenget ditt, men det skal litt til før en Luvdisc klarer å ta for eksempel en Salamence.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Den er vel kanskje ikke dårlig, moden er heller ikke god!

Siterer sonic og link:
Det skal litt til før en Luvdisc klarer å ta for eksempel en Salamence.


Ja. Det hadde blitt vanskelig!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer sonic og link:
Ser poenget ditt, men det skal litt til før en Luvdisc klarer å ta for eksempel en Salamence.


Det blir nok vanskelig. Men gi den Ice-Beam og et Critical hit, så snakker vi

Tror jeg snart burde gå for å slå ligaen. Har runnet 62 timer(!) nå og har enda ikke prøvd en gang. Har bare trent Pokemon og surret rundt for å finne items og snakke med folk for å lære mer.
  • 0
Luvdisc er OP.

Siterer ElGamer:
Tror jeg snart burde gå for å slå ligaen. Har runnet 62 timer(!) nå og har enda ikke prøvd en gang. Har bare trent Pokemon og surret rundt for å finne items og snakke med folk for å lære mer.


Hvorfor ikke surre rundt, etter at du har tatt ligaen? o.O
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel988:
Hvorfor ikke surre rundt, etter at du har tatt ligaen? o.O


Fordi jeg liker å surre rundt før jeg gjør hovedting. Dessuten etter alt snakket om hvor lite det er etter ligaen, så prøver jeg å utsette det så lenge som mulig. Også har jeg brukt ganske mye tid på å fange, trade og skaffe meg hver eneste Dragon-type i spillet og trene opp de. Kan nå stille med et helt drage-team om jeg ønsker.
  • 0
Siterer ElGamer:
Dessuten etter alt snakket om hvor lite det er etter ligaen, så prøver jeg å utsette det så lenge som mulig.


Forsåvidt sant nok. Har egentlig lagt i fra meg hele spillet selv, i avventing på at Pokémon Bank skal komme.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer ElGamer:
Det blir nok vanskelig. Men gi den Ice-Beam og et Critical hit, så snakker vi


Etter å ha sjekket litt om Pokemonen, tror jeg den eneste sjansen den har, er ved å komme inn etter at regn er satt opp, slik at swift swim dobler farten, for så å bruke blizzard (Luvdisc er dessverre så svak, at det er mulig man også trenger å få critical hit).
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer Glorfindel988:
Forsåvidt sant nok. Har egentlig lagt i fra meg hele spillet selv, i avventing på at Pokémon Bank skal komme.


Vurderer å gjøre det samme, selv om jeg ikke tror at det blir så ekstremt mye mer å gjør når Pokemon Bank kommer. Hadde heller vært fett om det hadde kommet nye områder å være, i en oppdatering.

Siterer sonic og link:
Etter å ha sjekket litt om Pokemonen, tror jeg den eneste sjansen den har, er ved å komme inn etter at regn er satt opp, slik at swift swim dobler farten, for så å bruke blizzard (Luvdisc er dessverre så svak, at det er mulig man også trenger å få critical hit).


Ja, det blir nok litt for vanskelig. Men ikke umulig, så må nesten teste ut dette på en eller annen måte.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!