Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Fifa 14 ~ Offisiell tråd ~


Siterer A to the H:
FUT blir gøy. Klarer alltid å tjene 300k innen 2 uker før release


Hvordan i pokker får du til å tjene 300 000 coins før spillet kommer ut?
Jeg veit man kan spille det på PC og så siden på konsoll men 300 000 coins var da veldig mye.

Noen tips du kan sende meg eller?
Ta gjerne å send PM
I'm The KING
  • 0
Siterer StephenKing:
Hvordan i pokker får du til å tjene 300 000 coins før spillet kommer ut?
Jeg veit man kan spille det på PC og så siden på konsoll men 300 000 coins var da veldig mye.


Er jo early release i morgen, så da har du en uke å spille kamper og trade skikkelig.

300k er du decent nokk burde ikke være umulig.

Siterer A to the H:
van der Rhijn inn


Van Rhijn **

Jeg kjøpte meg en Jetro Willems for 1000 coins, en sølv nederlandsk LB med 4* skills.


Gjetter jeg kan tjene et par tusen for han innen de neste ukene.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer StephenKing:
Hvordan i pokker får du til å tjene 300 000 coins før spillet kommer ut?
Jeg veit man kan spille det på PC og så siden på konsoll men 300 000 coins var da veldig mye.

Noen tips du kan sende meg eller?
Ta gjerne å send PM


Trading. Men i år har jeg ikke vært like flink, og det ser ut som at jeg ender opp med rundt 80 k.

Lagt til 2013-09-20 12:26:
http://www.easports.com/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?
showoffId=hgOy9KkGnJ14X:ps3


Dette er laget mitt nå. Begynner å bli fornøyd.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Startet opp med FUT 14 selv i dag. Og på de første pakkene jeg fikk, så er jeg skuffet. Er vel bare Nastasic som er verdt å få med seg, men får bruke de neste dagene på å samle inn daglige gaver og skaffe meg et ok lag pluss litt penger til starten.
  • 0
Siterer ElGamer:
Startet opp med FUT 14 selv i dag. Og på de første pakkene jeg fikk, så er jeg skuffet. Er vel bare Nastasic som er verdt å få med seg, men får bruke de neste dagene på å samle inn daglige gaver og skaffe meg et ok lag pluss litt penger til starten.


Jeg fikk Loic Remy, som jeg kan få solgt for 6-7k uten problemer. Uansett gidder jeg ikke å selge han enda. Han kan vise seg å være veldig nyttig når spillet kommer ut.

http://www.easports.com/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?
showoffId=c2ow98pHnJ2hK:ps3


Slik ser laget på den seriøse brukeren min ut.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer LesMiserable:
Dette er laget mitt: http://www.easports.com/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?
showoffId=iTG9cBNonJ2ip:ps3


Miserable indeed.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Miserable indeed.


Faq u. Legger inn noen hundre kroner og kjøper pakker når spillet kommer. Er for øvrig veldig skeptisk til spillet. Demoen var ikke særlig overbevisende.
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Jeg fikk Loic Remy, som jeg kan få solgt for 6-7k uten problemer. Uansett gidder jeg ikke å selge han enda. Han kan vise seg å være veldig nyttig når spillet kommer ut.


Det er jo en ganske grei start det. Håper og satser selv på at jeg får en grei start om jeg bare legger ned litt tid og spiller smart.
  • 0
Siterer ElGamer:
Det er jo en ganske grei start det. Håper og satser selv på at jeg får en grei start om jeg bare legger ned litt tid og spiller smart.


Jeg ligger på rundt 30 k profitt allerede. Har kjøpt laget mitt for rundt 10 k, og får solgt det lett for det trippelte. Vil kalle det en ålreit start. Dette er før spillet har kommet ut, og da kommer prisene til å stige til himmels. Ser for meg Chicharito gå for 10 k minimum

Etter 2 uker, så kommer han til å koste rundt 3 k, så viktig å selge unna før folk går bananas med packs, da synker nemlig verdien.

Lagt til 2013-09-21 00:44:
Igjen - just leaving this right here:

http://www.easports.com/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?
showoffId=hgOy9KkGnJ14X:ps3
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Jeg ligger på rundt 30 k profitt allerede. Har kjøpt laget mitt for rundt 10 k, og får solgt det lett for det trippelte. Vil kalle det en ålreit start. Dette er før spillet har kommet ut, og da kommer prisene til å stige til himmels. Ser for meg Chicharito gå for 10 k minimum


Kommer til å se over det jeg har nå, som tilsier et gull-lag med spillere fra overalt. Selge en del, og bruke pengene på å bygge opp et helt greit start lag. Så får vel bruke denne uken på å få alt klart til helga.
  • 0
Siterer A to the H:
Igjen - just leaving this right here:


Linkfail.

Liverpool har visstnok £18m i startbudsjett i Career Mode. Wiho.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer ElGamer:
Har fått begynt å bygge et greit start lag, i forhold til tidligere.


Kvalitetsmessig på linje med køddelaget mitt. Not impressed.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Kvalitetsmessig på linje med køddelaget mitt. Not impressed.


Da burde du virkelig ha sett hva jeg har startet med tidligere. I forhold til de lagene, så er dette Bayern.
  • 0
Siterer ElGamer:
Da burde du virkelig ha sett hva jeg har startet med tidligere. I forhold til de lagene, så er dette Bayern.


Overbetale har du i alle fall gjort! 450 for Morrison, 800 for Angel Rangel, 2300 for Arnautovic, 750 for Van Wolfswinkel. Svakt, ElGamer.

Jeg fikk på min side Gastón Ramirez for 450, Bryan Ruiz for 500, Azpilicueta for 550, Sinclair for 750 og Jelavic for 500. Alle de er bedre enn de du har i de respektive posisjonene.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Jeg fikk:
Hernandez for 3000
Van Wolfswinkel - 300
Colocini - 1000
Wilshere - 2000
Carrick - 1400
Fletcher - 700
Lennon - 1500

og mange fler.

Spiller forresten FIFA 14 nå. Har Early access. Bare å glede dere, er fantastisk.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Bare å glede dere, er fantastisk.


Er gameplayet annerledes fra demoen? Jeg husker at det var merksnodig stor forskjell mellom FIFA 13 Demo og FIFA 13.

Siterer A to the H:
Jeg fikk:
Hernandez for 3000
Van Wolfswinkel - 300
Colocini - 1000
Wilshere - 2000
Carrick - 1400
Fletcher - 700
Lennon - 1500


Vurderte å kjøpe Fletcher selv, men han er så treg at han trolig ville vært et svakt ledd i midtbanen min uansett. Det handler ikke om å ha den beste overallen, men den beste sammensetningen. Jeg tror at Fer og McCarthy vil fungere bedre for meg enn Fletcher.

Jeg må derimot få skyte inn at det er utrolig kronglete å få tak i midtbanespillere for greie priser nå. I FIFA 13 fikk jeg Cabaye, Sandro, Lucas (Leiva), Tiote og Parker uten å sprenge banken. Nå er det svindyrt.

Det å få tak i en høyre kantspiller var også fryktelig kronglete. Adam Johnson har til tross for at han og Steven Fletcher stod bak ca. alt av det Sunderland skapte forrige sesong blitt satt ned kraftig. Like, på én sesong har han plutselig gått ned 12 i pace. Hvor er logikken?

Sleng på at Messi Ben Arfa har gått tragisk mye opp i pris så har man plutselig et saftig dilemma. De to som gjorde høyresiden min i FUT 13 til et tragikomisk bra angrepsvåpen er enten dårlige eller svindyre nå. Skuffende.

Ikke det at venstrevinger er spesielt billigere heller, Scott Sinclair var jeg heldig at fikk tak i før prisen hans økte.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Jeg må derimot få skyte inn at det er utrolig kronglete å få tak i midtbanespillere for greie priser nå. I FIFA 13 fikk jeg Cabaye, Sandro, Lucas (Leiva), Tiote og Parker uten å sprenge banken. Nå er det svindyrt.


Alltid sånn når Web Appen er det eneste som har kommet ut. Tror prisene går betraktelig ned ved release. Du får best profitt ut av spillerne nå sånn cirka. Alltid sånn.
Jeg var heldig som fikk tak i Lennon før han steg i pris, samme med Chicha.

Siterer The Cookiemonster:
Vurderte å kjøpe Fletcher selv, men han er så treg at han trolig ville vært et svakt ledd i midtbanen min uansett. Det handler ikke om å ha den beste overallen, men den beste sammensetningen. Jeg tror at Fer og McCarthy vil fungere bedre for meg enn Fletcher.


Fletcher er perfekt for meg. Trenger en defensivt orientert midtbanespiller i midten, og Carrick og Wilshere som strør pasninger på siden av han.

Siterer The Cookiemonster:
Er gameplayet annerledes fra demoen? Jeg husker at det var merksnodig stor forskjell mellom FIFA 13 Demo og FIFA 13.


Er VELDIG annerledes. Elsker gameplayet.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Jeg var heldig som fikk tak i Lennon før han steg i pris, samme med Chicha.


Jeg kunne slått til og solgt Loic Remy for 8-10k, men per nå ønsker jeg å beholde han, ettersom han er en spiss jeg vil satse på.

Siterer A to the H:
Er VELDIG annerledes. Elsker gameplayet.


Bra, for demoen var så som så.

Siterer A to the H:
Fletcher er perfekt for meg. Trenger en defensivt orientert midtbanespiller i midten, og Carrick og Wilshere som strør pasninger på siden av han.


Leroy Fer og James McCarthy skal beaste midtbanen min. Fer skal i alle fall det.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Da har jeg gjort en ganske stor forandring på laget jeg viste frem sist. Da etter å ha solgt flere av de spillerne jeg hadde med lettere fortjeneste.

Så mitt midlertidige FUT-lag ser nå slik ut:

http://www.easports.com/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?
showoffId=b1AMUdCNbc7G:360
  • 0
http://www.easports.com/uk/fifa/football-club/ultimate-team/show-
off?showoffId=c6VkaxFzbc8B:360


Her er mitt lag for nå, andre/fitness laget mitt er på benken.

Sitter på 100k, disse to lagene, IF Ramsey og ca. 40-50k i tradpilen.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Sitter på 100k, disse to lagene, IF Ramsey og ca. 40-50k i tradpilen.


Hvordan i svarte får du til det? Her sitter jeg og sliter med å få til et under middelmådiglag, så kommer du med dette.
  • 0
Siterer ElGamer:
Hvordan i svarte får du til det? Her sitter jeg og sliter med å få til et under middelmådiglag, så kommer du med dette.


Tradet og spilte meg opp til det laget som er på banken, også når early releasen kom så kjøpte jeg litt pakker hvor jeg klarte å få spillere som Etoo, Di maria og Hulk (pluss mange andre) som endte opp i å gi meg coins til det andre laget og noe av det jeg har igjen. Trader som regel alltid litt på siden uansett hvor mye jeg har for å få mer sakte men sikkert.

Lagt til 2013-09-25 21:49:
Skal ikke så mye pack luck til for å tjene coins i starten av fifa, alt selger i starten så solgte alle spillerene jeg fikk i pakkene. Eto'o er bare 84 overall, men pace + hype upper prisen hans endel, så han fikk jeg solgt for 55k.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Tradet og spilte meg opp til det laget som er på banken, også når early releasen kom så kjøpte jeg litt pakker hvor jeg klarte å få spillere som Etoo, Di maria og Hulk


Da er det jo lett å skjønne.

Siterer NewAge:
Skal ikke så mye pack luck til for å tjene coins i starten av fifa,


Nei, fant ut det i fjor. Men med min vanlige Luck, så kommer det til å ta tid å få ting til å funke.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!