Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Playstation 3, trenger litt hjelp....


Siterer -Dan-:
siden vi først er inne på temaet passer det vel et spørsmål her.

Jeg skal kjøpe en PS3 40Gb, men har lest at den har 2 usb porter (tror jeg),
Vil det fortsatt gå ann å spille 4 stk på den samme maskinen?
Takker for svar, 4 player er 4x så morsomt som 2 player


Vil tro at det går ann å spille 7-player sånn som på 60 gb
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Siterer -Wraith-:
Citerer -Dan-:
siden vi først er inne på temaet passer det vel et spørsmål her.

Jeg skal kjøpe en PS3 40Gb, men har lest at den har 2 usb porter (tror jeg),
Vil det fortsatt gå ann å spille 4 stk på den samme maskinen?
Takker for svar, 4 player er 4x så morsomt som 2 player


Vil tro at det går ann å spille 7-player sånn som på 60 gb


Takker til deg!

Og forresten, man må vel ikke ha trådløst nett for å dra online på PS3? Det går vel ann med vanlig nett?
  • 0
Ja, man kan også ha vanlig nett på ps3'en
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Du kan koble til PS3en på nett både trådløst og med kabel.

At det er bare 2 usb innganger har ikke noe å si for hvor mange kontrollere du kan koble til PS3 samtidig, det vil bare si at du kan ladde 2 samtidig. Kjøper man en USB-HUB kan man få flere usb innganger også. ;)
Drækk me måte, fæst me måte. Kem i faen e måte?!
  • 0
Aha, takker for det -Wraith- og Mnorm, gankse nyttig informasjon!
Da kan jeg vel få maks glede av ps3'en min også!
  • 0
Har tenkt å kjøpe meg ett headset til Playstation 3. Har dere noen anbefalinger om hvilke sider jeg kan titte på, hvilk merker som er bra? Eller ett headset dere har selv prøvd/har og er fornøyd med?
  • 0
Jeg har Flamingo Bluetooth Headset, og jeg synes det fungerer bra. Det sitter og og er knapt merkbart. Batteriet holder lenge. Når det gjelder lydkvaliteten så er jeg usikker. Du må spøøre mnorm eller Xenphon, siden de har spilt og snakket med meg, så de vet det.
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Må man betale frakt hvs man kjøper den på CDON.no?
Og hvor lang tid bruker de på å levere?

Takker for svar
  • 0
Siterer -Dan-:
Må man betale frakt hvs man kjøper den på CDON.no?

"Du betaler alltid bare en fraktkostnad pr. bestilling, som for øyeblikket er 29 kr."

Siterer -Dan-:
Og hvor lang tid bruker de på å levere?

"Normal leveringstid er 6 eller 20 arbeidsdager fra den dagen bestillingen ble foretatt. (For de fleste produkter gjelder 2-6 arbeidsdager)."
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer The Heretic:
Citerer -Dan-:
Må man betale frakt hvs man kjøper den på CDON.no?

"Du betaler alltid bare en fraktkostnad pr. bestilling, som for øyeblikket er 29 kr."


Citerer -Dan-:
Og hvor lang tid bruker de på å levere?

"Normal leveringstid er 6 eller 20 arbeidsdager fra den dagen bestillingen ble foretatt. (For de fleste produkter gjelder 2-6 arbeidsdager)."


Takk, bestiller nok Ps3 med MGS4 derifra!
  • 0
Hei lurte på om noen kunne hjelpe med en spørsmål anngående ps2! Jeg har planer om å kjøpe meg enn amerikansk ps2 denne modellen: http://www.videogamesplus.ca/product_info.php?cPath=24_66&pro
ducts_id=7722


Det jeg lurte på er hva jeg trenger av strømkabler for at den skal fungere (jeg kjøpte en gang en japansk nintendo som bare sa PANG! når jeg satte i strømkontakten) og om jeg må ha amerikanske ps1 og ps2 minnekort?

takker for alle innspill
"Men cry not for themselves, but for their comrades."
  • 0
takk for tipset! men det stod desverre bare om ps3 der men det stod bare om noen pc ledninger der...... men har ikke alle de nye ps2 slim en sånn ekstern ac adaptor? burde det ikke det egentlig holde å bytte den ytterste ac corden?
"Men cry not for themselves, but for their comrades."
  • 0
Siterer Cloud Strife AV:
Hei lurte på om noen kunne hjelpe med en spørsmål anngående ps2! Jeg har planer om å kjøpe meg enn amerikansk ps2 denne modellen: http://www.videogamesplus.ca/product_info.php?cPath=24_66&pro
ducts_id=7722

Det jeg lurte på er hva jeg trenger av strømkabler for at den skal fungere (jeg kjøpte en gang en japansk nintendo som bare sa PANG! når jeg satte i strømkontakten) og om jeg må ha amerikanske ps1 og ps2 minnekort?

takker for alle innspill



trenger fortsatt hjelp med dette spørmålet! Er så utrolig sugen på en amerikansk ps2! ER det INGEN her som har en Slim amerikansk ps2?
"Men cry not for themselves, but for their comrades."
  • 0
Fikk det til, så slettet forrige innlegg.
  • 0
Noen fler som ikke kommer inn på PSN idag? Får opp beskjeden:

"Bruk av Playstation@Network har blitt suspendert. Prøv og logg på senere"

En beskjed jeg aldri har fått tidligere
  • 0
PSN Maintaince. Nettet blir nede noen timer for de som lurer.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!