Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Super Smash Bros. (WiiU/3DS) ~ Offisiell tråd ~


Phoenix Wright burde bli en spillbar karakter.
  • 0
Siterer Linebeck:
Phoenix Wright burde bli en spillbar karakter.

Yes.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Har fått med meg at det er 2 forskjellige datoer for de to forskjellige konsollene, men har Nintendo satt en spesifikk dato for 3DS-versjonen, mer enn bare "til sommeren"?
GOT EEM
  • 0
Siterer Zilco:
Har fått med meg at det er 2 forskjellige datoer for de to forskjellige konsollene, men har Nintendo satt en spesifikk dato for 3DS-versjonen, mer enn bare "til sommeren"?


Ikke enda nei.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Håper fortsatt Professor Layton får en plass i spillet.

Lagt til 2014-05-03 13:04:
Siterer Linebeck:
Phoenix Wright burde bli en spillbar karakter.


Han er med i Ultimate Marvel VS. Capcom 3. En utrolig kjedelig karakter å spille som.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
I går spilte jeg Brawl med en venn, og jeg brukte Giant Jigglypuff-glitchen ved et uhell. Så mye latter har jeg ikke hørt før.
  • 0
Jeg kom over et innlegg som sa at det ikke blir noen crossplay. Søkte litt rundt, og det ser ut til at det stemmer. Jeg hadde i hvert fall ikke fått det med meg før nå, men jeg må si jeg ble litt lettet. Nå kan Wii U versjonen utvikles fritt til Wii U uten noen begrensninger og spillet kan bli så bra som mulig.
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Siterer Royality-indeed:
Jeg kom over et innlegg som sa at det ikke blir noen crossplay. Søkte litt rundt, og det ser ut til at det stemmer. Jeg hadde i hvert fall ikke fått det med meg før nå, men jeg må si jeg ble litt lettet. Nå kan Wii U versjonen utvikles fritt til Wii U uten noen begrensninger og spillet kan bli så bra som mulig.


Ja, det er forsåvidt ganske greit. Virker som det blir noen små forskjeller mellom versjonene også bl.a. i forhold til moduser og baneutvalg.

Synes spillene begynner å ta form nå. Håper selvfølgelig et par nykommere til (gjetter nok aldri fra hvilket spill), selv om det ble avdekket 3 nye under E3.

Palutena synes jeg virker svært interessant, så hun kommer jeg nok til å prøve ut en del.

Det er vel ganske forståelig hvorfor Mii karakterene også blir lagt til, selv om jeg for min del synes det er litt sløsing av plasser.

Pac-Man var også litt artig å se. Kan vel kanskje virke som han tar plassen til Mr.Game and Watch.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Tror muligens jeg har gode nyheter til deg, Glorfindel. Vanligvis er leaks bare bullshit, men dette kan være annerledes. I følge en Gematsu artikkel fra et par måneder siden hadde de fått et tips om nykommere i det nye Smash Bros som viste seg å stemme.

http://gematsu.com/2014/04/rumor-shulk-palutena-set-super-smas
h-bros


Nykommerne Pac Man, Mii, Wii Fit Trainer, Mega Man, Little Mac og Palutena hadde kilden rett i. Det interessante er at kilden sannsynligvis også har rett i at Chorus Men fra Rythm Heaven skal være en spillbar karakter, basert på at en Rythm Heaven fiende ble vist i Smash Run. Alle fiendene i Smash Run har så langt vært knyttet til en spillbar karakter

https://dl.dropboxusercontent.com/u/36300102/1402522022305.pn
g


Det er godt mulig alt dette er bullshit og at kilden bare har hatt flaks, men hvis han har rett får vi Shulk, Chorus Men, Chrom og en Pokemon fra Pokemon XY i Smash Bros.
  • 0
Siterer Jurginator:
Tror muligens jeg har gode nyheter til deg, Glorfindel. Vanligvis er leaks bare bullshit, men dette kan være annerledes. I følge en Gematsu artikkel fra et par måneder siden hadde de fått et tips om nykommere i det nye Smash Bros som viste seg å stemme.


Ja, har stusset litt over denne leaken selv. dog tør jeg ikke å ha altfor store forhåpninger med fare for å bli skuffet. Men om det viser seg å stemme skal jeg nok vurdere å donere bankkontoen min til Nintendo.

Siterer Jurginator:
en Pokemon fra Pokemon XY i Smash Bros.


Greninja er jo allerede bekreftet, så da er det jo allerede en fra X/Y. Vet ikke om jeg har lyst på flere pokémon heller, 4 er i grunn mer enn nok.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Greninja er jo allerede bekreftet, så da er det jo allerede en fra X/Y. Vet ikke om jeg har lyst på flere pokémon heller, 4 er i grunn mer enn nok.

Det hadde jeg helt glemt. Kilden blir mer og mer troverdig...
  • 0
Siterer Jurginator:
Det hadde jeg helt glemt. Kilden blir mer og mer troverdig...


Ja, den gjør jo i grunn det. Kun 3 som gjenstår.

Nå er det ikke bare det at jeg virkelig vil ha det, men jeg synes også det ville vært veldig merkelig å ikke ha med en karakter fra Xenoblade, i og med at det nye spillet også fortsetter serien.

Det samme gjelder egentlig Fire Emblem: Awakening, med tanke på den gode mottakelsen det fikk.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Er litt skuffet over releasen på SSB3DS. Sist jeg sjekket betydde "sommeren" senest i august, og ikke midt på høsten. Forhåpentligvis blir dette veid opp for i innhold og kvalitet.

Pacman var en utrolig kul overraskelse. Er også positiv til Palutena - alle som kan lage svarte hull og skyte lasere er velkomne i mine øyne.
"Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life." - Terry Pratchett
  • 0
Siterer Gamezfan:
Er litt skuffet over releasen på SSB3DS. Sist jeg sjekket betydde "sommeren" senest i august, og ikke midt på høsten. Forhåpentligvis blir dette veid opp for i innhold og kvalitet.


Jeg for min del synes egentlig det er greiere at den kommer nærmere Wii U versjonen. Det tyder jo også på at de enda ikke er helt ferdig med spillet (more characters please).
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Hvor lenge er det mellom versjonene?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Hvor lenge er det mellom versjonene?


3DS versjonen ble utsatt til 4. oktober, mens Wii U versjonen enda ikke har fått noen fastsatt dato. Tipper ca. 2 måneders forskjell mellom dem.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
(more characters please).


Om de ikke har med Ganondorf blir jeg litt lei meg.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Om de ikke har med Ganondorf blir jeg litt lei meg.


Han er jo et symbol fra Zelda serien, så tviler på at han blir utelatt. Jeg for min del har alltid synes han er helt forferdelig å spille, så kunne godt tenkt meg å bytte han ut med f.eks. Ghirahim eller muligens også Demise. Men det ser heller tvilsomt ut.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Han er jo et symbol fra Zelda serien, så tviler på at han blir utelatt. Jeg for min del har alltid synes han er helt forferdelig å spille, så kunne godt tenkt meg å bytte han ut med f.eks. Ghirahim eller muligens også Demise. Men det ser heller tvilsomt ut.


Ganondorf er kanskje ikke den letteste, eller beste å spille som, er enig der. Men jeg klarte å bli ganske god med ham i Brawl etter en stund. Så jeg personlig synes det er litt gøy å mestre disse karakterene som er litt "klumpete" å spille som
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Så jeg personlig synes det er litt gøy å mestre disse karakterene som er litt "klumpete" å spille som


Ser den. Skal sies at det også er få ting som er deiligere enn å få en fulltreffer med slaget til Ganondorf.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
så kunne godt tenkt meg å bytte han ut med f.eks. Ghirahim


Dette stemmer jeg også for! Tror han hadde vært en langt kulere karakter, med mindre man kan spille som Ganon fra Skyward Sword!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
ed mindre man kan spille som Ganon fra Skyward Sword!


Spoiler:Som på sett og vis er Demise
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Spoiler:


Ahem ...

Men jeg tror han vil bli for kraftig som karakter. Jeg kan liksom ikke forestille meg at han kan implementeres.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Tenker at Bowser Jr. hadde vært en morsom figur å spille som i det kommende Super Smash Bros.-spillet
Everything is better with some wine in the belly.
  • 0
Siterer remote:
Ahem ...




Siterer remote:
Men jeg tror han vil bli for kraftig som karakter. Jeg kan liksom ikke forestille meg at han kan implementeres.


Nei, jeg har nærmest ingen tro på at han kommer i spillet jeg heller, men både Bowser og Ganondorf er generelt sett ganske trege og kraftige karakterer, så han kunne eventuelt blitt noe lignende.

Siterer Fenzr:
Tenker at Bowser Jr. hadde vært en morsom figur å spille som i det kommende Super Smash Bros.-spillet


Tja, synes ikke Diddy Kong var noe særlig i Brawl, men en interessant tanke.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!