Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Halo 3


Ghost town er sykt bra!
  • 0
Siterer Stupebrett:
Ghost town er sykt bra!


Det er jeg ikke enig i. Eneste folk gjør på den banen, er at de skaffer kontroll over det huset i midten, så camper de der med AR og shotty osv.

Synes faktisk ikke at noen av av mapsa som har kommet ut har vært bra, utenom foundry(Foundry sugde stock, men mappet har et sinnsykt forge potensiale.)
Tipper at Assembly blir bra, samtidig som Sandbox har stort potensiale.
  • 0
eg kjøpte meg Halo wars og fekk me halo 3 mythic map pack kode, etter eg lasta da ned so gjekk eg inn på halo 3 custom games og fant ingen baner!!!!.... eg spør berre koffor? koffor? nåken so veit?
  • 0
Siterer Crabman:
eg kjøpte meg Halo wars og fekk me halo 3 mythic map pack kode, etter eg lasta da ned so gjekk eg inn på halo 3 custom games og fant ingen baner!!!!.... eg spør berre koffor? koffor? nåken so veit?


Logg av og på. Sjekk om de er der da
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Noen som kanskje kulle hjelpe meg litt med en av campaign banene?

Sliter litt med å gjøre "Cortana" (nest siste banen) på heroic, noen som kunne hjelpe meg?

Live'n min er: stupebrett_yo

Takker
  • 0
Glem det, klarte den når jeg prøvde på en speed run
  • 0
Fikk ikke helt med meg hvem det var som dreiv å prata om Legendary map pack, men den er bra!

Avalanche er en veldig god BTB bane med en masse kjøretøy og våpen.

Ghost Town har sine litt forskjellige bra/dårlige sider, men jeg digger å spille SWAT der.Det samme gjlder for Blackout.
Litt usikker på hva den kan være bra for, men digger SWAT på den!

Legendary map pack er verdt det!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Da kjøper jeg 2400 microsfot points. 600 for legendary map pack og de 1600 skal bruke på the lost and damned (GTA 4). Og da er det igjen 200 microsoft poeng som har igjen til overs.

Bra, ikke sant?

Haha noe som digger meg er at, i Elkjøp så selger de for 250 kr kun for 1600 microsoft points til The lost and damned. Men jeg kan få kjøpt i andre butikker kunn for 300 kr for bar 2400 microsoft points.


Nå må Elkjøp innse at de har gjort en stor feil der.
  • 0
Blir det noen gang infection i mythic playlist?
Har spilt noen kamper der nå men får det aldri, så da får jeg ikke tatt achievementene heller...

Killtac og perfection irriterer meg litt de og..

Og skullen på Sandbox må være usynlig eller no, hehe.
  • 0
Siterer Spartan_117:
Blir det noen gang infection i mythic playlist?
Har spilt noen kamper der nå men får det aldri, så da får jeg ikke tatt achievementene heller...


De achievementene gjelder resten av mapsene, som ikke har kommet ut enda.
Derfor er det umulig å få de enda.

Siterer Spartan_117:
Og skullen på Sandbox må være usynlig eller no, hehe.


Den ligger utafor banen.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
OMFG! Og når kommer de banene da??
  • 0
Med ODST, alltså i høst engang...
"To believe in something, and not to live it, is dishonest." - Mahatma Gandhi
  • 0
Ok, takk for svaret!
  • 0
I HELGA ER DET MLG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Elsker det spillet, gleder meg så inn i granskauen til og kjøpe det
Skate fast, wreck shit
  • 0
Argh, hater den kapitellen om The Flood, fra begynnelsen og til slutten. Det er så ekkelt å spille da, i hvertfall i heretic (legendary har jeg ikke kommet ennå).
Jeg er ikke så glad i zombie spill og sånt, men jeg skal prøve å overleve den kapitellen.

Jeg har klart det i normal men i heretic kommer jeg sikkert ikke komme levende ut, eller så vidt levende ut.

Kommer sikkert til å bruke hele påske ferien kun til å runde den kapitellen.

Går det ann å spille multiplayer slik at jeg får litt ekstra hjelp til kapitellen?
Eller har ikke Halo 3 det?
  • 0
Ble ferdig igår da jeg kom inn i grotten. Det var MYE lettere enn det jeg trodde. (1 bane med the flood).
Første gangen da jeg kom til den delen i Halo 3, gikk jeg rundt og rundt. og brukte sikkert nesten en time på å finne det.

Men da jeg spilte andre gangen (da jeg spilte igår) gikk jeg bare i 30 sekunder og vips der stå det blå del fra en ødelagt skip. Jeg ble med engang glad så jeg slapp å lete i en time på grunn av en ting.

Nå er jeg bare to bane unna for å ha runnet Halo 3, diffuculty: Normal.
Og får tak i 125 game points (tror det er sånt man skriver det?).
  • 0
Halo 3 er oppskrytt.
Kjedelig uinspirerende gameplay.
Før dere klikker burde dere tenke dere litt om.
Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller. George W. Bush
  • 0
Siterer Traxgen:
Halo 3 er oppskrytt.
Kjedelig uinspirerende gameplay.
Før dere klikker burde dere tenke dere litt om.


Javel, hvem bryr seg? Alle har sin egen personlige mening
  • 0
Siterer Traxgen:
Halo 3 er oppskrytt.

Kjedelig uinspirerende gameplay.

Før dere klikker burde dere tenke dere litt om.


Spillet ruler, er bare du som suger i det.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer MrPorcupine:
Citerer Traxgen:
Halo 3 er oppskrytt.
Kjedelig uinspirerende gameplay.
Før dere klikker burde dere tenke dere litt om.


Javel, hvem bryr seg? Alle har sin egen personlige mening


Utrolig bra svart MrPorcupine.
Åpent sin og greier


Siterer Taxta:
Citerer Traxgen:
Halo 3 er oppskrytt.

Kjedelig uinspirerende gameplay.

Før dere klikker burde dere tenke dere litt om.


Spillet ruler, er bare du som suger i det.


Huff Huff
Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller. George W. Bush
  • 0
Jeg har helt klart spillt Halo 3 i tusen timer pågrunn av uinspirerende gameplay.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Ja, det er så sugent og uinspirerende at jeg bare har spilt og spilt fordi det er så utrolig dårlig
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Det er min mening okei?
Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller. George W. Bush
  • 0
Siterer Traxgen:
Det er min mening okei?


Isåfall var det en utrolig givende post og veldig konstruktivt å skrive at Halo 3 er kjedelig og uinspirerende i en Halo 3 tråd hvor fans av serien skriver. Hadde du gjort det for å oppnå en diskusjon, så hadde det kanskje vært litt gøy, men når man skriver det for å skape frustrasjon og gjemme seg bak subjektivt-argumentet, da er det bare idiotisk.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!