Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Halo 3


Man kan jo se at de er redigert da.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer Taxta:
Man kan jo se at de er redigert da.

De er ekte Halo 3 bilder med litt justering i Photoshop. Er ikke mye som skal til for at Halo 3 grafikken skulle vært slik.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer stigus_pigus:
Det er udiskutabelt at Halo 3 er noe annet en et konge spill! OG grafiken er i det minste bra! MEN, det lagger noe helsiken på den banen med tankskjøringa og scaraben når man spiller mer en èn spiller! Det er virkelig irriterende!


Hm... det har jeg aldri opplevd...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer The Heretic:
De er ekte Halo 3 bilder med litt justering i Photoshop. Er ikke mye som skal til for at Halo 3 grafikken skulle vært slik.


Alt for lett å si! Det er som å si at en film kunnet blitt bedre hvis det og det vært bedre...
Fotball om dagen er godt for magen :)
  • 0
Siterer Lekerool:
Citerer The Heretic e er ekte Halo 3 bilder med litt justering i Photoshop. Er ikke mye som skal til for at Halo 3 grafikken skulle vært slik.

Alt for lett å si! Det er som å si at en film kunnet blitt bedre hvis det og det vært bedre...

Jeg vet det da. Poenget er at det skal ikke mye photoshopping til for å nå mye bedre kvalitet.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer The Heretic:
Jeg vet det da. Poenget er at det skal ikke mye photoshopping til for å nå mye bedre kvalitet.


Joda, helt sant
Fotball om dagen er godt for magen :)
  • 0
Halo 3 er veldig bra, men det kan ikke måle seg med halo combat evolution.
Det er veldig gode planer og våpen i halo 3, noe som kjempe tøft.

ps. denne komentaren var full av skrivefeil pga. broren min hadde skrevet denne komentaren uten lov fra meg. Glemte å logge meg av når han skulle ha dataen Så jeg måtte redigere den.
  • 0
Jeg har nå 915 poeng i gamerscore i Halo 3! Jobber nå for alle 1000, men det kan bli tøft mot slutten... Tror jeg kommer til å slite litt med å få noen av de siste online achievementsene...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Nesjda, de er ikke så vanskelige. Bare å spill en del Lone Wolfs, så får man de etterhvert.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Hva i julegrisen!? Jeg har 5 stjerner!! Fett!!

Men jeg liker å spille med store teams, og hvorfor er det så lurt å spille Lone Wolfs? Da er det jo færre som man kan drepe...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Fordi det er i bare i Lone Wolf man kan få de online achievementsa.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Hæ? Det trenger jo bare være ranked vel? Jeg mener, banene er jo for små til mange av dem, som monguse greia og spartan laser greia... Jaja! Nå har jeg 940 pts! Så det går oppover!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Du må ta de i Lone Wolves...
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Må jeg? Det virker rart... Da er det jo enda vanskeligere å få noen av dem da! Å kjøre over noen med en monguse er jo umulig da...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
De achievementene det står at må gjøres i ranked FFA må gjøres i lone wolfes da det er den eneste ranked FFA spillelisten.
  • 0
jeg har hat alle Achivementen kjempe lenge nå juhu....men har snart passert 25.000 kills online
From each according to his ability, to each according to his need
  • 0
Siterer Arkus:
jeg har hat alle Achivementen kjempe lenge nå juhu....men har snart passert 25.000 kills online

Jeg har 28.000 kills
Men du har 990 exp ut av 1919 kamper, mens jeg har 1535 exp ut av 2240 kamper
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Jeg har 39.000 Kills i Halo!
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer Taxta:
Jeg har 39.000 Kills i Halo!

Du telles ikke med, du er for god!
Det vi snakker om er bare for de som ikke er General Grade 2.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
kan også nevne at jeg har 100 000 kills i Halo 2
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
...hvor mange Halo 2 kamper har du spillt?
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Jeg ble litt stolt når jeg klart å kjøre over en fyr med firehjuling på Lone Wolves.
''Start that song, Robby, start that song! We're going to the Roadhouse, not the bathroom!''
  • 0
Siterer The Heretic:
...hvor mange Halo 2 kamper har du spillt?


Aner ikke helt. 15 000 eller noe.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer The Heretic:
Citerer Arkus:
jeg har hat alle Achivementen kjempe lenge nå juhu....men har snart passert 25.000 kills online

Jeg har 28.000 kills
Men du har 990 exp ut av 1919 kamper, mens jeg har 1535 exp ut av 2240 kamper


har 1006 xp nå da xD
From each according to his ability, to each according to his need
  • 0
Siterer Krizzi:
Jeg ble litt stolt når jeg klart å kjøre over en fyr med firehjuling på Lone Wolves.


gjorde det i en team match en gang! hadde misforstått achievmenten! ><
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!