Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Assassin's Creed IV: Black Flag ~ Offisiell tråd ~


  • Play
  • Play
Siterer Glorfindel988:
Det er minst like stort og åpent som Wind Waker med tanke på seiling. Det er også mye av årsaken til at jeg likte det så godt.

Fantastisk. Takk for svar.
  • 0
  • Play
  • Play
Noen som vet hvordan man oppgraderer kapasiteten til skipet? 500 er maks på alle ressurser, men finner ikke noe oppgraderings valg under "jackdaw upgrades".

edit: nvm, eg e blind.
  • 0
Ah, konge spill. Har spilt i over 20 timer, og er på nøyaktig 50%. Har brukt utrolig mye tid på å seile rundt, senke andre skip, oppsøke små øygrupper og lignende. Har i det siste lett etter skatter for å kunne oppgradere Jackdaw ytterligere.

Spillets historie og setting er ikke i seg selv det mest spennende jeg har sett. Altså... Å sette spillet til Karibbien er genialt med tanke på kapervirksomheten og pirateriet, og det er jeg veldig glad for, men jeg synes ikke byene er like spennende som noen av de tidligere byene. Kanskje blender nostalgien fra AC2 meg, men faen, ingenting er som de ulike byene i AC2. Det er det mest episke AC-spillet noen sinne!!

Snakker meg veldig vekk her.. Hvor var jeg? Jo, jeg synes ikke at byene er så veldig spennende, og historien er ikke, etter min mening, den beste i AC-serien heller. Jeg likte dog vendingen de tok i nåtids-historien - det var nødvendig!

Alt i alt et utrolig morsomt spill, og jeg bare elsker det å seile rundt og slappe av, senke litt skip og den slags, men egentlig håper jeg at de går litt tilbake til røttene i neste spill. Tror jeg..
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Siterer Jack the Lack of Crack:
Alt i alt et utrolig morsomt spill, og jeg bare elsker det å seile rundt og slappe av, senke litt skip og den slags, men egentlig håper jeg at de går litt tilbake til røttene i neste spill. Tror jeg..


Jeg startet jo faktisk med Black Flag som mitt første AC-spill og etter å ha gått tilbake til røttene etter jeg var ferdig med det, så kan jeg forsåvidt si meg ganske enig i at historien og settingen ikke er den mest spennende i serien. Likte faktisk settingen i eneren best.

Når det er sagt, så gjør ene og alene pirattemaet og seilingen omtrent hele spillet. Jeg også elsket å bare seile rundt å høre piratmannskapet mitt synge. I tillegg var det et veldig godt utvalg av herlig musikk i spillet. Må si det frister en del å spille det igjen, men jeg har egentlig tre spill til i serien jeg bør gjøre ferdig først...
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
  • Play
  • Play
Enig i at å seile rundt er helt herlig. Vannet i spillet er også fantastisk! Har klart å oppgradere Jackdaw til 100/97/100, så fikk meid igjennom de fire legendene i dag. Neste blir vel å jakte på maya-steiner. Vil ha den snasne drakten.

Litt kjipt at de største stedene må befinne seg i egne celler. Ødelegger litt på innlevelsen med disse lasteskjermene.
  • 0
Siterer Glorfindel:
Jeg startet jo faktisk med Black Flag som mitt første AC-spill og etter å ha gått tilbake til røttene etter jeg var ferdig med det, så kan jeg forsåvidt si meg ganske enig i at historien og settingen ikke er den mest spennende i serien. Likte faktisk settingen i eneren best.

Når det er sagt, så gjør ene og alene pirattemaet og seilingen omtrent hele spillet. Jeg også elsket å bare seile rundt å høre piratmannskapet mitt synge. I tillegg var det et veldig godt utvalg av herlig musikk i spillet. Må si det frister en del å spille det igjen, men jeg har egentlig tre spill til i serien jeg bør gjøre ferdig først...


Jepp, helt enig, å gå videre med piratgreia var det beste de kunne ha gjort, og da passer vel ingen områder bedre å sette spillet til enn dette.

Personlig likte jeg AC, Brotherhood og Revelations utrolig godt, og hvis du ikke har spilt dem enda bør du glede deg. Min største nedtur i AC-serien er AC3, som, etter min mening, var ganske kjedelig.

Ja, det første AC-spillet var også ganske spennende, og det hadde vært moro med et lignende spill med dagens gameplay. Spillet led jo litt av ensformighet, og det hadde vært veldig morsomt med en oppdatert versjon av spillet.

Siterer Play:
Har klart å oppgradere Jackdaw til 100/97/100, så fikk meid igjennom de fire legendene i dag.


Nice! Hvor vanskelig er de legendariske skipene i forhold til de vanskelige fortene?
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Siterer Jack the Lack of Crack:
Personlig likte jeg AC, Brotherhood og Revelations utrolig godt, og hvis du ikke har spilt dem enda bør du glede deg. Min største nedtur i AC-serien er AC3, som, etter min mening, var ganske kjedelig.


Jeg har igjen Brotherhood, Revelations og AC3. Gleder meg spesielt til Revelations.

Jeg kan si meg veldig enig i at det første spillet var voldsomt repeterende, men jeg likte det ganske godt allikevel.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
  • Play
  • Play
Siterer Jack the Lack of Crack:
Nice! Hvor vanskelig er de legendariske skipene i forhold til de vanskelige fortene?


Skipene er en del vanskeligere. De er mer tidkrevende og du har ingen steder å gjemme deg heller. Hadde egentlig aldri noen problemer med noen av fortene, da de i seg selv ikke tåler allverden. Det var bare en av dem hvor jeg slet litt, fordi den hadde en saueflokk av skip som beskyttet festningen.

De legendariske har ulik vanskelighetsgrad, da de bruker ulike angrepsmetoder for å ta deg. Sørg for å være godt utrustet til El Impoluto som er oppe til venstre. Hun er både større, raskere og har bedre manuvrering enn Jackdaw, så å unngå skade fra henne er en umulighet.
  • 0
Siterer Glorfindel:
Jeg har igjen Brotherhood, Revelations og AC3. Gleder meg spesielt til Revelations.


Spennende! Gled deg, du har mye bra i vente.

Siterer Glorfindel:
Jeg kan si meg veldig enig i at det første spillet var voldsomt repeterende, men jeg likte det ganske godt allikevel.


Enig, settingen var veldig god - jeg likte blant annet byene veldig godt. Fikk nesten litt lyst til å spille det på nytt nå!

Siterer Play:
Skipene er en del vanskeligere. De er mer tidkrevende og du har ingen steder å gjemme deg heller. Hadde egentlig aldri noen problemer med noen av fortene, da de i seg selv ikke tåler allverden. Det var bare en av dem hvor jeg slet litt, fordi den hadde en saueflokk av skip som beskyttet festningen.

De legendariske har ulik vanskelighetsgrad, da de bruker ulike angrepsmetoder for å ta deg. Sørg for å være godt utrustet til El Impoluto som er oppe til venstre. Hun er både større, raskere og har bedre manuvrering enn Jackdaw, så å unngå skade fra henne er en umulighet.


Håhå, godt å høre. I likhet med deg hadde jeg ikke særlig problemer med fortene. Husker første gang jeg seilte mot et av disse skipene - etter å ha kastet et lite blikk på dem (kjørte mot de to britiske skipene nord-øst) snudde jeg og stoppet ikke før jeg var sikker på at de var langt, langt unna!

Tror jeg skal forsøke å oppgradere skipets utrustning til maks før jeg prøver meg på dem - må finne tegningen for å kunne gjøre det. Men så tror jeg at jeg begynner å føle meg klar og psychet opp nok til å prøve meg på dem.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
  • Play
  • Play
Siterer Jack the Lack of Crack:
snudde jeg og stoppet ikke før jeg var sikker på at de var langt, langt unna!


Den taktikken funker fint på tre av dem, men El Impoluto tar deg igjen! Var litt gøy at eg måtte tenke i nye baner, da alle de andre legendariske e mer passive. Var tvunget til å gå aggressivt mot et skip som var langt sterkere enn meg på alle punkter. Ble ganske intensitivt og morro!
  • 0
Skaffet nylig PS4 versjonen etter at jeg opprinnelig kjøpte Wii U versjonen i fjor. Skal bli deilig med en ny gjennomspilling av mitt favorittspill fra 2013. Dette er også et spill jeg har fryktelig lyst til å skaffe platinum trofeet på. So I think I will.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
#Platinum \o/

I. Fucking. Love. This. Game.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!