Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Haze tråden!


Siterer Kalashnikov:
Du prøver hensynsløst forsvare dette spillet, gjør du ikke? Dette blir vel som turok.. Noen gode ting, men ellers shait


Ja jeg prøver virkelig å forsvare spillet, jeg spillte demoen på 1080i og hadde en 35'' tv, grafikken var ikke dårligere enn Halo 3. Jeg har store forventninger og jeg har hatt lyst på det siden før jeg fikk meg en Ps3. Selv om dette spillet får en 4/10 her på GR vil jeg kjøpe det. Men jeg tror spille vil havne mellom 9/10 eller 10/10 kansje 8/10.
Age of Conan Collector's Edition FTW.
  • 0
Utifra hva jeg har sett (jeg har ikke spillt demoen) så vil dette spillet få 7/10 eller 8/10 tror jeg...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Utifra hva jeg har sett (jeg har ikke spillt demoen) så vil dette spillet få 7/10 eller 8/10 tror jeg...

Jeg kan ikke si jeg ville stolt på en anmeldelse basert på hva du her sett
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Nei nei! Men det er det jeg tror spillet får!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Vel uansett dette skal jeg kjøpe uansett hvor dårlig folk sir det er, det har jo bra grafikk.
Age of Conan Collector's Edition FTW.
  • 0
Syns det bare ser litt rart ut, utifra videoene så er grafikken på draktene og våpen samt jungel osv bra, men fjes effekter og vann ser ikke bra ut i det hele tatt. Rart at de ikke kan jevne ut det å heller få en ordentlig stil...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Syns det bare ser litt rart ut, utifra videoene så er grafikken på draktene og våpen samt jungel osv bra, men fjes effekter og vann ser ikke bra ut i det hele tatt. Rart at de ikke kan jevne ut det å heller få en ordentlig stil...


Du sier noe der, ansiktene til mantel soldatene ser ikke ut ( graffikmessig )


Men ellers ser alt bra ut, elsker hele nectar konseptet
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
hmmm, ansiktet på nectar soldatene blir kansje ikke like bra som på crysis, men de er gode nok
Age of Conan Collector's Edition FTW.
  • 0
Dett spillet virker kjedelig å uintresangt, ser for meg at det blir noe alla area 51. En stor flopp
  • 0
Siterer gamer757:
Vel uansett dette skal jeg kjøpe uansett hvor dårlig folk sir det er, det har jo bra grafikk.


wow. da har du lav standard. greit nok. men det var andre ting som ikke var noe bra med det også som gjør at det vil få dårlig karakter.
overhypet shit/HAZE.
  • 0
Siterer kneipen:
Dett spillet virker kjedelig å uintresangt, ser for meg at det blir noe alla area 51. En stor flopp


du ser for deg, men det skjer ikke
Fotball om dagen er godt for magen :)
  • 0
Jeg liker også nectar. Det er skikkelig morsomt å sprøyte inn en skikkelig dose nectar og rushe ned noen folk
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Dette spillet har ingenting nyskapende da
Musikk > Film > Spill
  • 0
Har spilt demoen og syns det var teit. Dårlig grafikk og Gameplay, stygge omgivelser og løs dialog. Minner meg om Turok. Tror dette spillet får 4-5/10.

Siterer Jonas A D:
Jeg liker også nectar. Det er skikkelig morsomt å sprøyte inn en skikkelig dose nectar og rushe ned noen folk


Syns Nectar var forvirrende og teit. Skjønte aldri vitsen, alt ble bare vanskelig å styre, og personen skjøt av seg selv hele tiden. WTF?!

Siterer Kalashnikov:
Dette spillet har ingenting nyskapende da


Du har forstått det, Kalashnikov
  • 0
ShananaFarCry, du tok overdose skjøt broren min på je***skap i ryggen så han skjøt som en tulling

Jeg bruker en hdmi kabel og har stillt inn på 1080i, grafikken og ansiktene ser ganske nice ut, bruker også en 35'' hd tv. Det ferdige produktet vil ha bedre grafikk enn demoen også da.
Age of Conan Collector's Edition FTW.
  • 0
Hvis det er faktisk god grafikk burde det se bra ut på hvilken som helst tv
Musikk > Film > Spill
  • 0
Siterer Kalashnikov:
Dette spillet har ingenting nyskapende da


jojo, nectar er jo noe nytt vi aldri har hørt om!! "Begynner å bli lei av disse spillene: Hei vi har satt sammen en helt unik spillelement som kommer til å revulusjonere spillverdnen, vi kaller det "nectar" å det gir deg overmenneskelige krefter, ja du kan til og med spille død!! "

Dette spillet vekket 0 interesse fra starten av hos meg, nokk et uengasjerende fps..
  • 0
Jeg tror spillet vil få 6/10 - 7/10 her i Gamereactor. Demoen SUGDE, og fullversjonen av spillet tror jeg ikke er noe bedre. Synes de kunne ha droppet Nectar.
Skal det gjøres, skal det gjøres med stil.
  • 0
Nectar var jo bare gøy
Age of Conan Collector's Edition FTW.
  • 0
Nei. Kjedelig auto-aim, osv.
Skal det gjøres, skal det gjøres med stil.
  • 0
Fikk fullversjonen i dag, skal spille noen timer i kveld.
Har troen på Free Radicals etter den geniale Timesplitters serien.
Men vi får se, demoen var helt ok.
Grafikkmessig må eg si at røyken fra flyvraket var den mest realistiske eg har sett i et spill på konsoll. Bedre enn røyken i COD4.
[email protected] Geil evo 8gb ram, HD4870x2
  • 0
Siterer Lord of the Geeks:
Fikk fullversjonen i dag, skal spille noen timer i kveld.
Har troen på Free Radicals etter den geniale Timesplitters serien.
Men vi får se, demoen var helt ok.
Grafikkmessig må eg si at røyken fra flyvraket var den mest realistiske eg har sett i et spill på konsoll. Bedre enn røyken i COD4.


heldiggris, valgte selv å kjøpe age of conan istede xD
Age of Conan Collector's Edition FTW.
  • 0
Spillet fikk 6/10 hos Svenske GR.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Hadde forhåpninger til dette helt til jeg prøvte demoen, så jeg er ikke overrasket av den karakteren.
Middelmådig.
Grafikk, gameplay og dialog, totalt uengasjerende
  • 0
gamereactor er jo ganske strenge med å gi bra karakter. det gjorde de samme med resistance 1 som jeg syntes et av de mest unike og beste fps jeg har spilt! grafikken var det ik no å skryte av men gameplay var dritt bra. våpne var det beste som ingen fps spill har og boss kamper som virkelig går så bra som fps. i italia og japan fikk haze 9/10 så hold dere på andres kommentar enn gamereactor
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!