Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Spillanbefalinger


Jeg vil anbefale hele Splinter Cell serien. "Conviction" ble jo nettopp sluppet, så hvis du har lyst på noe relativt nytt kan jeg anbefale det.

"I'm a dude, playing dude, disgusied as another dude!"
  • 0
Jeg forventer at dere slenger fram det mest awesome co-op spillet dere noen gang har hørt om!
Decyfered!
  • 0
Spec-Ops på Modern Warfare 2!
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Co-op ?

Lara croft and the Guardian of Light, Castle Crashers, Halo, Gears of War ....osv
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer Elaxer:
Jeg vil anbefale hele Splinter Cell serien. "Conviction" ble jo nettopp sluppet, så hvis du har lyst på noe relativt nytt kan jeg anbefale det.


Har sett en del på det ja, og det frister veldig, men siden det er et Splinter Cell spill kommer jeg ikke over faktumet at stealth er nedprioritert.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Jeg synest stealth er ganske godt laget til i Splinter Cell Conviction. Har ikke spillt de tidligere spilla, men føler at Conviction hadde en form for stealth system som gjorde at det var godt med tempo gjennom hele spillet til tross for at det er et snikespill.

Lagt til 2010-08-22 01:03:
Spillte forresten gjennom "machinarium" i dag og ble så positivt overrasket som man kan bli. Jeg lurer derfor på om dere vet om noen utrolig gode "point and click" spill? Trenger ikke være stortittler fordi jeg har en tendens til å bli overrasket over "indie spill" oftere enn "retail spill".
  • 0
Tyranus klaging incoming

Jeg har riktignok bare spilt demoen av Conviction, og ja, det var stealth i det, men ikke på samme måte som let's say Chaos Theory. I Conviction kan man drepe så-og-si hvilken som helst bad-guy og det går helt fint, men i de tidligere spillene i serien var dreping en ting man helst skal unngå, og på de fleste oppdragene er det ikke en gang lov å ta livet av fienden, så du blir enten nødt til å snike forbi dem eller gå up close and personal og kakke dem i hodet så de besvimer. Det er også mange snike elementer som rett og slett er borte i Conviction, som f. eks kniven, muligheten til å gjemme lik og noen av tingene man kan gjøre med omgivelsene.

Jeg kan sitte her hele dagen å nevene ting som gjør de eldre Splinter Cell spillene mer stealth orientert enn Conviction, men det gidder jeg rett og slett ikke, så den eneste måten du kan finne det ut selv på er å prøve dem.

Men overall syntes jeg Conviction er et bra actionspill med gode snike elemter, og jeg kommer garantert til å skaffe det en dag.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Siterer Predator:
Spec-Ops på Modern Warfare 2!


AHAHAHAHAHAHH! Good one! Jeg lo godt av den!
Decyfered!
  • 0
Siterer Predator:
Spec-Ops på Modern Warfare 2!


Haha. That cracked me up.AHAHAHAHAHAHAHAH! Good one!
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Siterer Faunvik:
Citerer Predator pec-Ops på Modern Warfare 2!

AHAHAHAHAHAHH! Good one! Jeg lo godt av den!
Siterer Eplemos:
Citerer Predator pec-Ops på Modern Warfare 2!

Haha. That cracked me up.AHAHAHAHAHAHAHAH! Good one!


Oh rly? Kan ikke se hva som er så gøy med det. Men back on topic

Hva bør jeg kjøpe? Torchlight eller Lord of the rings Online?
When I die I don't want no part of heaven I would not do heaven's work well I pray the devil comes and takes me To stand in the fiery furnaces of hell
  • 0
  • Ine
  • Ine
Vil anbefale deg og vente med LOTR Online da dette blir free to play 10. september.
Riddle me this
  • 0
Siterer Ine Lofthus:
Vil anbefale deg og vente med LOTR Online da dette blir free to play 10. september.


Okay thanks
When I die I don't want no part of heaven I would not do heaven's work well I pray the devil comes and takes me To stand in the fiery furnaces of hell
  • 0
Siterer Ine:
Vil anbefale deg og vente med LOTR Online da dette blir free to play 10. september.


Hvorfor det ?

Forresten annbefaler torchlight.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
  • Ine
  • Ine
Siterer kokiri:
Citerer Ine:Vil anbefale deg og vente med LOTR Online da dette blir free to play 10. september.

Hvorfor det ?


Offisiell "kunngjøring".
Riddle me this
  • 0
Siterer Ine:
Citerer kokiri:
Citerer Ine:Vil anbefale deg og vente med LOTR Online da dette blir free to play 10. september.

Hvorfor det ?


Offisiell "kunngjøring".


Awesomness, Da kan jeg kjøpe Torchligth likevell.
When I die I don't want no part of heaven I would not do heaven's work well I pray the devil comes and takes me To stand in the fiery furnaces of hell
  • 0
Burde jeg kjøpe Pure eller Naruto Ultimate Ninja Storm ? Og blir det 16+ eller 18+ på Cod Black Ops?
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Burde jeg kjøpe Pure eller Naruto Ultimate Ninja Storm ? Og blir det 16+ eller 18+ på Cod Black Ops?


Naruto UNS er det ikke online mode på.
Som forkorter levetiden betraktelig, med mindre du har et par venner som spiller med deg.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Kan man spille splitscreen mener du?
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
blir det 16+ eller 18+ på Cod Black Ops?

18.

Siterer Faunvik:
AHAHAHAHAHAHH! Good one! Jeg lo godt av den!
Siterer Eplemos:
Haha. That cracked me up.AHAHAHAHAHAHAHAH! Good one!


Hva var morsomt med det egentlig? Jeg og flere kompiser har hatt det skikkelig fun med Spec-Ops.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Kan man spille splitscreen mener du?



Jepp. Selvom skjermen ikke akkurat blir splittet i 2.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Ja vel, tøft, men burde jeg da kjøpe Pure eller nUNS?
  • 0
Om jeg aldri har spilt noe av Final Fantasy, hvilket av spillene bør jeg spille først? VI, VII, VIII, IX, XIII?
''eh'' - Link
  • 0
Noen som kan anbefale meg et spill som er i nær stil med Singularity, men som ikke er skrekk spill. Skjenerelt et bra fps spill
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Black Ops eller Fallout: New Vegas? Klarer ikke velge

Hvis "Spare pengene" også er et alternativ så er jeg helt åpen for det.
  • 0
  • Ine
  • Ine
Siterer Subject 17:
Om jeg aldri har spilt noe av Final Fantasy, hvilket av spillene bør jeg spille først? VI, VII, VIII, IX, XIII?
Stryk XIII og legg til X, så har du et bedre utgangspunkt.
Riddle me this
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!