Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Spillanbefalinger


Hmmm, ser ut som Skira har blitt infisert med rotte zomiber og spist opp alle spillerne.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
I slike stunder man har en M21 med 5 magasin FMJ, en AAVP og 1 tropp med AT spesialister...
Decyfered!
  • 0
Ja, og hvis det ikke går kan man bare sende en AC-130 Spooy mot dem.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Jeg anbefaler A to the H profilbilde til alle sammen. GO FOR IT! ITS THE SHIT RIGHT NOW
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Og jeg anbefaler alle å prøve bestemors vaffler, daaamn det er gode vaffler.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Jeg anbefaler da mine farmors vaffler, og vannbakkelsen hennes, og den vidunderlige hjemmelagde safta hennes! Og så er horna hennes (bake horna altså) sykt gode!
  • 0
Gutter og jenter! Go'gutn_94 har et lite problem! Synes det har vært en dødperiode på spillfronten min, og trenger noe jeg kan spille.
Rollespill eller FPS. Sleng ut masse random dritt, så får vi se hva det blir til.

ps. Bare PC.
  • 0
Har nettopp runnet både Dark Sector og The Darkness. Etter min mening var Dark Sector litt dårlig (5/10?) men The Darkness er virkelig verdt en titt! Det likte jeg kjempegodt. Jeg anbefaler det.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer F0xHunter:
Gutter og jenter! Go'gutn_94 har et lite problem! Synes det har vært en dødperiode på spillfronten min, og trenger noe jeg kan spille.
Rollespill eller FPS. Sleng ut masse random dritt, så får vi se hva det blir til.

ps. Bare PC.


For tiden spiller jeg gjennom Splinter Cell: Chaos Theory på PC, og etter min mening spilles det bedre på PC enn konsoll. Dragon Age er jo også fantastisk på PC. Ellers er jo begge F.E.A.R spillene ganske artige, det er også Left 4 Dead.

Men hvis du er som meg og enda ikke er lei av WW2, og kommer over Medal of Honor: 10th Anniversary så anbefaler jeg det på det sterkeste. Det er utrolig billig for tiden (kjøpte min for 299,-), og det inneholder alle MoH som har kommet ut på PC hittil (totalt 3 spill + 2 expansion til AA). Har hatt veldig mye gøy med dem, og det tar en stund å fullføre alle sammen. Men på Vista er det noen drivere som krasjer når du skal installere Airborne.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Hva mener du med "begge F.E.A.R. spillene"? Det er jo fire F.E.A.R. spill.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Stemmer.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Så syns jeg vel egentlig at extraction point var bedre enn F.E.A.R. 2.

Et annet spill jeg vil anbefale er Eternal Sonata! Det er et kjempebra jrpg, anbefales til alle som ble like skuffet over FF13 som meg.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Trenger anbefaling =)

Konsoll : Xbox360
Sjanger : alt, men helst rpg og fps

---
The D' is silent.
  • 0
FPS: The Darkness

JRPG: Eternal Sonata
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer F0xHunter:
Gutter og jenter! Go'gutn_94 har et lite problem! Synes det har vært en dødperiode på spillfronten min, og trenger noe jeg kan spille.
Rollespill eller FPS. Sleng ut masse random dritt, så får vi se hva det blir til.

ps. Bare PC.


Unreal tournament-serien er diggbare FPS-spill, men jeg vet ikke om hvor populært det er online rundt omkring i Norge.

Ellers har du Rainbow six: Las vegas 2, Borderlands og mange jeg ikke husker på akkurat nå : p
You should hate losing, but never fear defeat.
  • 0
Far Cry 2 er jo ganske bra FPS, bortsett fra all kjøringen er det artig bra.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
  • Ine
  • Ine
Noen som vil anbefale et steamspill? Har VCP, men har lyst på fler
Riddle me this
  • 0
Audiosurf, Modern Warfare 2, Garrys Mod, Geometry Wars (nytes best med 360-gamepad), Shattered Horizon, Zeno Clash, Windosill. Det er det jeg tenkte på etter en kjapp titt i spill-lista mi.

Andre spill som kan være verdt en titt;
- Altitude
- Trine
- Machinarium
- Braid
- Just Cause 2
- Penumbra-serien
  • 0
Siterer Ine Lofthus:
Noen som vil anbefale et steamspill? Har VCP, men har lyst på fler


Leeeft 4 Dead 2, for å ha det morsomt med venner, eeeller Portal, for de gangene man øsnker å rive seg i håret og trenger en grunn til å gjøre det.
Og Blacklight: Tango Down, dersom du ønsker å prøve en litt anderledes FPS.
Square Enix.
  • 0
  • Ine
  • Ine
Siterer F0xHunter:
Audiosurf, Modern Warfare 2, Garrys Mod, Geometry Wars (nytes best med 360-gamepad), Shattered Horizon, Zeno Clash, Windosill. Det er det jeg tenkte på etter en kjapp titt i spill-lista mi.

Andre spill som kan være verdt en titt;
- Altitude
- Trine
- Machinarium
- Braid
- Just Cause 2
- Penumbra-serien


Vurderer sterkt Audiosurf og Garry's Mod. Spilte Shattered Horizon, og likte det veldig godt, men det er litt for ensformig etter min mening. Kan hende det er flere spillmoduser i det ordentlige spillet, da. Skal sjekke ut noen av de du nevner ^^

Siterer Zechez:
Citerer Ine Lofthus:Noen som vil anbefale et steamspill? Har VCP, men har lyst på fler

Leeeft 4 Dead 2, for å ha det morsomt med venner, eeeller Portal, for de gangene man øsnker å rive seg i håret og trenger en grunn til å gjøre det.
Og Blacklight: Tango Down, dersom du ønsker å prøve en litt anderledes FPS.


L4D2 og Portal fulgte med i VCP. Dessuten lastet jeg ned Portal i gratisuka + at jeg har det på 360 ^_^ GENIALT spill. Hvis du likte Portal, men syntes det var litt lett, vil jeg anbefale Portal: Prelude. Fantastisk fan-made, uoffisiell prequel. Får ta en titt på Blacklite: Tango Down, da.
Riddle me this
  • 0
w00t? Skrev jeg shattered horizon? Det må ha vært underbevist.
  • 0
Dere som har lest den nyeste bloggen min har fått med dere at jeg har fått meg PS2 med noen spill. Hvilke spill er "must have" spill til ps2?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Hele Jak-serien.
Hele Sly-serien.
Kommer sikkert på noe mer.
  • 0
Jak serien skal jeg kanskje vurdere. Husker jeg prøvde et Sly spill hos kusinen min en gang så det står jeg nok over. Likte ikke det så godt.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Må bare anbefale spillet "Skifree"! det er helt sinnsykt, det er noe absolutt alle må oppleve! følelsen man får når man står slalom ned bakken og unngår alt av hindre også Spoiler:kommer det et jævla troll og spiser deg fyfaen

Prøv det folkens, seriøst.
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!